Hop til indhold

back on track dækken


Gæst Tinka
 Share

Recommended Posts

Hej alle !

 

jeg ved godt at i sikkert har haft emnet oppe og vende 100 gange, men nu spørger jeg altså igen :oops:

 

Jeg har tænkt på at købe et back on track dækken til min "gamle" labrador på 9. Da hun løber frit i skoven hver dag, er det umiddelbart ikke så meget til gåture, men mere til de få gange hvor vi går i snor på de meget kolde dage, og når hun skal ligge i bilen efter agility træning.

 

Da jeg søgte på det gik det op for mig at der er flere forskellige dækkener :stupid:

Og så spørger jeg hvad forskellen er? Hvilket vil egne sig bedst til mine formål?

Af hvad jeg kan læse mig frem til er netdækkenet mere "åndbart" til hvis hunden fx er våd, men hvorfor er prisen så den samme som det almindelige hundedækken?

 

På forhånd tak for at i giver ud af jeres fantastiske viden :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have det på på tur, ville jeg vælge udedækkenet (det her: Hundedækken Large). Jeg bruger også udedækkenet på Luna, når vi skal afsted i en kold bil.

 

Netdækkenet er ikke lige så varmt, men har stadig den keramiske funktion. Og det bruger jeg herhjemme og i bilen på de kølige forårs/efterårs aftener i bilen.

 

Men du kan sagtens nøjes med et, og der ville jeg vælge udedækkenet. Hvis du vil have hjælp til mål og har spørgsmål, så er Kirsten (ovenstående link) rigtig sød og hjælpsom. Jeg bor jo på Sjælland, men man er vist velkommen til at kigge forbi:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for hurtigt svar! :)

 

Jeg har fundet et på denne hjemmeside Netdkken fra Back on Track (der er nemlig 10% på pt.) går ud fra det er helt det samme som det link du sendte?

De gange hvor vi går tur på vejen er det typisk en aften lufte tur op og ned ad vejen bare for at tisse, ellers går hundene altid løst i skoven. Vil hun stadig kunne have udedækkenet på til en lille gåtur? eller vil det genere hende? Hun har aldrig haft dækken på før, men har aldrig været generet af sele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger mit Back On Track nogenlunde på den måde du beskriver, bruger det mest til agility (både før og efter), og på gåture når det er rigtigt koldt. Jeg har "det tykke" som Jeanette linker til , og synes det passer rigtig godt til formålet. Hvis jeg havde en hund der var skadet, eller af anden grund skulle ha' dækkenet på inden døre, så ville jeg bruge netdækkenet. Eller til brug i den ikke helt kolde tid. Det er jo det keramiske stof der er det specielle ved Back On Track, og det er i begge dækkener. Jeg bruger f.ø. nogle af også BoT's produkter til mennesker, og det virker sq... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for hurtigt svar! :)

 

Jeg har fundet et på denne hjemmeside Netdkken fra Back on Track (der er nemlig 10% på pt.) går ud fra det er helt det samme som det link du sendte?

De gange hvor vi går tur på vejen er det typisk en aften lufte tur op og ned ad vejen bare for at tisse, ellers går hundene altid løst i skoven. Vil hun stadig kunne have udedækkenet på til en lille gåtur? eller vil det genere hende? Hun har aldrig haft dækken på før, men har aldrig været generet af sele.

 

Ork ja det vil hun sagtens kunne:-D Til dit formål ville jeg helt klart vælge udedækkenet. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have netdækkenet, har de det hos Höoks, hvor de har -20% på deres hundesortiment til den 30. og fri fragt til i morgen. Hööks Danmark, Dækken mm.

 

Selv har jeg netdækkenet til min hund, og det bruger hun kun indenfor. Vi går også til agility, men konkurerer ikke, og til træning er vi i gang hele tiden, så det er ikke nødvendigt. Derimod får hun det altid på efter træning og gåture her i vinterhalvåret, og hun elsker det dækken.:hjerte:

 

Jeg har så købt et billigt vinterdækken til hende til omkring 80 kr på zooplus.de. Vi har ikke brugt det endnu, men jeg forestiller mig at jeg kan give hende det udenpå netdækkenet, hvis det en dag bliver nødvendigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...