Hop til indhold

hende gudrun


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero
Var den slem - regningen altså?´

 

Jeg kan også godt lide hendes slogan :-)

 

Slet ikke så slem som jeg havde frygtet! Jeg fik min kæreste til at åbne brevet - jeg turde slet ikke :shock:

Vi havde regnet på det og var kommet frem til at det kunne være alt mellem 8 og 12.000 så vi var meget lettede da vi så den lød på godt 7000 :mrgreen:

 

Og så håber jeg Alm. Brand dækker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Slet ikke så slem som jeg havde frygtet! Jeg fik min kæreste til at åbne brevet - jeg turde slet ikke :shock:

Vi havde regnet på det og var kommet frem til at det kunne være alt mellem 8 og 12.000 så vi var meget lettede da vi så den lød på godt 7000 :mrgreen:

 

Og så håber jeg Alm. Brand dækker!

 

Ork, det er jo ingenting :mrgreen: Vores røg op omkring 4000 mener jeg at huske men vores forløb var jo også noget kortere.

 

Alm. Brand dækkede her, så jeg krydser fingre.

Hvad står der under diagnose?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ork, det er jo ingenting :mrgreen: Vores røg op omkring 4000 mener jeg at huske men vores forløb var jo også noget kortere.

 

Alm. Brand dækkede her, så jeg krydser fingre.

Hvad står der under diagnose?

 

Vores er fra februar så det er ikke hele vores forløb, men alligevel meget lang tid synes jeg. Så 7000 er ikke så galt igen. Fra december til februar tror jeg vi gav 2-3000 kr, så 7000 fra feb. til juli er jo slet ikke slemt:-D

Pengene er jo også godt givet ud :blink:

Diagnosen er lever-, nyre-, og hjerteubalance :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores er fra februar så det er ikke hele vores forløb, men alligevel meget lang tid synes jeg. Så 7000 er ikke så galt igen. Fra december til februar tror jeg vi gav 2-3000 kr, så 7000 fra feb. til juli er jo slet ikke slemt:-D

Pengene er jo også godt givet ud :blink:

Diagnosen er lever-, nyre-, og hjerteubalance :-)

 

Okay, ja så er det spændende om de betaler :-)

 

Vores var noget mere håndgribeligt, hoste ved anstrengelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Okay, ja så er det spændende om de betaler :-)

 

Vores var noget mere håndgribeligt, hoste ved anstrengelse.

 

Jeg mener, at Vivi har fået dækket sin regning for ubalancer og hun har vist også Alm. Brand. Håber virkelig de dækker det... Vi er bare blevet så ruineret pga. Pero efterhånden :neutral:

 

Og nu er jeg snart på SU og min kæreste er på et ikke-su-berettiget kursus... :???:

Men nu er det forhåbentlig også slut med store dyrlægeregninger!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, at Vivi har fået dækket sin regning for ubalancer og hun har vist også Alm. Brand. Håber virkelig de dækker det... Vi er bare blevet så ruineret pga. Pero efterhånden :neutral:

 

Og nu er jeg snart på SU og min kæreste er på et ikke-su-berettiget kursus... :???:

Men nu er det forhåbentlig også slut med store dyrlægeregninger!:-D

 

Jamen så er der sikkert ingen ben i dét :-) :ae:

 

Ja I har godt nok været meget igennem med ham men NU går det for alvor fremad og det er jo det vigtigste! At det har været det hele værd :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, at Vivi har fået dækket sin regning for ubalancer og hun har vist også Alm. Brand. Håber virkelig de dækker det... Vi er bare blevet så ruineret pga. Pero efterhånden :neutral:

 

Og nu er jeg snart på SU og min kæreste er på et ikke-su-berettiget kursus... :???:

Men nu er det forhåbentlig også slut med store dyrlægeregninger!:-D

Jeg har så ikke lige Alm.Brand, men vores sygekasse har dækket Groas stress og ubalancer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg tillader mig lige at smide et spørgsmål i denne tråd :-D

 

Er der en der kan oplyse hvad de dersens kineserurter Gudrun "kaster" efter os koster?

 

Jeg har ikke lige regningen nu, men jeg mener det var omkring 20-30 kr. Jeg blev i hvert fald positivt overrasket :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg har så ikke lige Alm.Brand, men vores sygekasse har dækket Groas stress og ubalancer.

 

Jeg sendte regningerne ind igår, så nu håber jeg på det bedste! Det, der bekymrer mig er, at der ikke står hvad behandlingen bestod i, og det er ellers noget af det der er vigtigt ifølge policen.

 

Tror I man kan komme ud for, at de ringer én op for at få uddybet diagnosen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg sendte regningerne ind igår, så nu håber jeg på det bedste! Det, der bekymrer mig er, at der ikke står hvad behandlingen bestod i, og det er ellers noget af det der er vigtigt ifølge policen.

 

Tror I man kan komme ud for, at de ringer én op for at få uddybet diagnosen?

 

I et tilfælde ville min forsikring, Dyrekassen Nord, vide mere og de kontaktede Gudrun.

Hun måtte så tage en heftig diskussion med dem, men de endte med at dække behandlingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg tillader mig lige at smide et spørgsmål i denne tråd :-D

 

Er der en der kan oplyse hvad de dersens kineserurter Gudrun "kaster" efter os koster?

 

Det kommer an på, hvad din hund skal have.

 

Den ene slags Pelle får (kineserkrudtkugler 5 daglig) koster 166 + moms for knap 400.

 

Den anden slags (kinesersaft som styrker bevægeapparatet) koster nogenlunde det samme for en flaske som varer et par måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sendte regningerne ind igår, så nu håber jeg på det bedste! Det, der bekymrer mig er, at der ikke står hvad behandlingen bestod i, og det er ellers noget af det der er vigtigt ifølge policen.

 

Tror I man kan komme ud for, at de ringer én op for at få uddybet diagnosen?

 

Det har de ikke gjort ved os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sendte regningerne ind igår, så nu håber jeg på det bedste! Det, der bekymrer mig er, at der ikke står hvad behandlingen bestod i, og det er ellers noget af det der er vigtigt ifølge policen.

 

Tror I man kan komme ud for, at de ringer én op for at få uddybet diagnosen?

 

 

Jeg tror ikke at de ringer til dig, mit forsikrings selvskab ringede til Gudrun, og de dækkede det heldigvis.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på, hvad din hund skal have.

 

Den ene slags Pelle får (kineserkrudtkugler 5 daglig) koster 166 + moms for knap 400.

 

Den anden slags (kinesersaft som styrker bevægeapparatet) koster nogenlunde det samme for en flaske som varer et par måneder.

 

Uha - Jeg syntes nu bedst om PPP-Pero's svar :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Uha - Jeg syntes nu bedst om PPP-Pero's svar :blink:

 

Jeg har kigget på regningen og det var 20,75 kr. for 0,25 pakke. Så det koster 83 kr. for én pakke = 192 piller.

 

Stadig billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...