Hop til indhold

hende gudrun


Aslan
 Share

Recommended Posts

Hendes hjemmeside er meget forældet og giver ikke mange oplysninger. Hvis jeg var jer ville jeg ringe til hende. Hun vil meget gerne svare på spørgsmål :-)

 

 

Jeg ville bare gerne vide helt præcis hvor meget ingefær aslan skal have.... tænkte jeg kunne finde det på hendes hjemmeside istedet for at forstyrre hende :-D tænkte jeg måske kunne finde det på hendes hjemmeside :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg ville bare gerne vide helt præcis hvor meget ingefær aslan skal have.... tænkte jeg kunne finde det på hendes hjemmeside istedet for at forstyrre hende :-D tænkte jeg måske kunne finde det på hendes hjemmeside :mrgreen:

 

Jeg tror du bliver nødt til at ringe og forstyrre :mrgreen: Men hun har ikke noget imod det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hmm er det den samme gudrun der er på net dyrelægen? Som har dyrelæge i højbjerg?

 

Kunne være lidt sjovt, for så er det mine foældres dyrelæge

 

ja det er det (mener jeg) :mrgreen: hvad synes de om hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hmm er det den samme gudrun der er på net dyrelægen? Som har dyrelæge i højbjerg?

 

Kunne være lidt sjovt, for så er det mine foældres dyrelæge

 

Ja, hun har haft klinikken i Højbjerg før hun flyttede til Knebel og siden Beder. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er det (mener jeg) :mrgreen: hvad synes de om hende?

 

Vi skulle aflevere bella til steralisering (tror jeg det var) og hun var riiiiiiigtiiiiiiiiig sød og beroligende, og bare rolig, og i kan bare ringe efter kl, og så kan i måske hente hende, eller om ikke andet komme ind og se hun trække vejret osv osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Vi skulle aflevere bella til steralisering (tror jeg det var) og hun var riiiiiiigtiiiiiiiiig sød og beroligende, og bare rolig, og i kan bare ringe efter kl, og så kan i måske hente hende, eller om ikke andet komme ind og se hun trække vejret osv osv.

 

Det lyder som Gudrun :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt...efter så mange år i (hvertilfalde omring 8) og så kunne jeg kende stemmen.

 

Vi havde en god snak, jeg fik stadig ikke et heeeeeeeeeelt præcis svar om HVOR meget ingefær han skal have, men ca hvad snevinter HAR sagt en gang ...........så dum er jeg jo så :roll: (ikke fordi jeg ikke stoler på hende).

 

Hvorfor findes der ikke en facitliste?

30 kilo så og så mange piller!!!

 

 

Skal bare begynde at lytte til hende snedamen noget mere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Sjovt...efter så mange år i (hvertilfalde omring 8) og så kunne jeg kende stemmen.

 

Vi havde en god snak, jeg fik stadig ikke et heeeeeeeeeelt præcis svar om HVOR meget ingefær han skal have, men ca hvad snevinter HAR sagt en gang ...........så dum er jeg jo så :roll: (ikke fordi jeg ikke stoler på hende).

 

Hvorfor findes der ikke en facitliste?

30 kilo så og så mange piller!!!

 

 

Skal bare begynde at lytte til hende snedamen noget mere :mrgreen:

 

Det sidste du skal gøre er at stole 100% på mig :shock::mrgreen:

 

Jeg har kun gode ting at sige om at du chekker andre steder, især hos en dyrelæge, før du gør noget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste du skal gøre er at stole 100% på mig :shock::mrgreen:

 

Jeg har kun gode ting at sige om at du chekker andre steder, især hos en dyrelæge, før du gør noget :5up:

 

 

Normalt vil jeg sige "det var jo spild af 8 minutter i mobil"

Men jeg syntes det var dejligt lige at hører om hendes urte medicin og at jeg bare altid kunne ringe.

 

Også at hun ikke er fis fornem, hun mener stadig at man har brug for pille medicin fra dokter, men mange gange kan urtemedicin kurer tingene (når man kender til dette).

 

Og så skal jeg nok prøve at stole på dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Normalt vil jeg sige "det var jo spild af 8 minutter i mobil"

Men jeg syntes det var dejligt lige at hører om hendes urte medicin og at jeg bare altid kunne ringe.

 

Også at hun ikke er fis fornem, hun mener stadig at man har brug for pille medicin fra dokter, men mange gange kan urtemedicin kurer tingene (når man kender til dette).

 

Ja, hun er go ;)

 

Og så skal jeg nok prøve at stole på dig :blink:

 

Det skal du passe på med :mrgreen: ...har lyst til at tilføje ,,,, MUHAhahaahaaa evilgrin0034.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...