Hop til indhold

passer selen?


Gæst Valishia
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia

Så har vi haft brugt en sjat af stella's tid samt en time hos dyrhandleren hehe :slem: Nå men selen fra Stella var desværre for lille :megaked:Så vi måtte ud og finde på noget andet. Vi prøvede adskillige seler hos dyrehandlen, og jeg var nu altså ikke helt tilfreds med servicen, for han strammede dem så jeg knapt nok bare kunne en finger imellem. Hope nægtede at sætte sig, når han satte dem på :evil: Men han er desværre den eneste i miles omkreds, som ligger inde med et stort udvalg af seler. Vi prøvede og prøvede, men y-selerne sad ikke korrekt på hende hellere. Endten blev de alt for store eller alt for små :stupid: Hun ligger åbenbart lige imellem 2 str. så det var bare øv! Nå tilbage til T-selerne og vupti så fandt vi en, som bare sad der hvor den "næsten" skulle :mrgreen: Hope er også blevet kurreret for sin sele skræk (efter omkring 20 forskellige seler) :lol:

Men den har samme str. som den gamle sele :confused: Den er bare smallere i stropperne..

Nå men jeg vil da gerne lige vise den fine Hurrta sele frem :banan:Jeg ved godt billedkvaliteten ikke er super, men det er svært med høj lukketid (dyr i bevægelse) og så skumringstid (ikke ret meget lys!)

Her duftes og lyttes der

IMG_3770.jpg

Her løbes der lidt

IMG_3682.jpg

Her graves lidt og smages på jordens konsistens?!:shock:

IMG_3653.jpg

Og her står vi lidt stille igen :5up:

IMG_3673.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Sådan! Godt I endelig fandt en sele der passer. Hun ser ud til at befinde sig godt med den.

Hun ville også gerne have den på i morges :yeah: Så selvom hun stadig får sådan et "ad ik den" udtryk, så kom hun ikke krybende hen ad gulvet :mrgreen: Og nej hun stikker sjovt nok ikke af, som så mange andre hunde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligesom Stella oplever jeg også at på smalbrystede / kortbrystede hunde duer T-selerne slet ikke... Enten ryger de helt op i struben på kræet, eller også hænger de så lavt, at hunden ikke kan bevæge forbenene frit :roll:

Det gælder også for min hund - hun er også "kortbrystet" :-)

Hun er en Cairn Terrier/Westie ..

 

Vi har en Hurtta Pro Y-sele der passer perfekt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Det gælder også for min hund - hun er også "kortbrystet" :-)

Hun er en Cairn Terrier/Westie ..

 

Vi har en Hurtta Pro Y-sele der passer perfekt!

Problemet med Y-selerne hos Hope er, at hun ligger imellem 2 forskellige str. så enten kejler den rundt foran eller også sidder den bare alt for stramt foran :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet med Y-selerne hos Hope er, at hun ligger imellem 2 forskellige str. så enten kejler den rundt foran eller også sidder den bare alt for stramt foran :damn:
Ja det kunne jeg forstå! Selvfølgelig er det ærgerligt at i så ikke kan vælge mellem lige så meget, men det vigtigste er selvfølgelig i fandt en der passede :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...