Hop til indhold

DR1 kontant i aften 29. nov 2011


Bankov
 Share

Recommended Posts

Men det jeg måske tænker er, om det er værre end alle de E numre og hvad ved jeg, som der jo også er i vores egen mad, som vi lystigt kaster i hovedet på både os selv og børn (nu har jeg ikke selv børn, men havde jeg, ville jeg ikke stå og vende og dreje hvert et produkt). Vi kan kun blive enige om, at de rene råvare må være at foretrække, både for vores hunde og os selv. :5up:

 

Jeg tror ikke det er værre, forskellen er måske bare at vi selv kan mærke evt. begyndende symptomer på ubalancer, hvor vi hos hundene først ser at der er noget galt, når det er gået galt?

Jeg tror at de fleste af os prøver at leve sundt. At man så "sviner sig til" engang imellem med E numre mv. bør vi vel kunne klare

 

Noget andet er, at jeg tror, at hvis visse hundeejere gik lige så højt op i deres børns fodring som i deres hunds ville vi ikke have så mange syge børn.

Jeg er langt fra hellig eller frelst, men jeg har prøvet på at give mine børn sund, lavet fra bunden, mad uden en masse numre og den slags som en del af deres daglige mad.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 126
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst T_Martinsen
Jeg tror ikke det er værre, forskellen er måske bare at vi selv kan mærke evt. begyndende symptomer på ubalancer, hvor vi hos hundene først ser at der er noget galt, når det er gået galt?

Jeg tror at de fleste af os prøver at leve sundt. At man så "sviner sig til" engang imellem med E numre mv. bør vi vel kunne klare

Jeg håber da, at vi kan klare det, ellers er vi mange der er på spanden :blink:

 

Derudover er jeg enig, at vi først kan se "skaden" når det er for sent, sådan er det jo desværre med dyr, men det gælder jo både i hensyn til de dyre og de billige produkter. Det eneste rigtige, hvis man vil være sikker på, at give sin hund noget ordentligt, må jo være at fodre råt eller hjemmelavet.

 

Noget andet er, at jeg tror, at hvis visse hundeejere gik lige så højt op i deres børns fodring som i deres hunds ville vi ikke have så mange syge børn.

Jeg er langt fra hellig eller frelst, men jeg har prøvet på at give mine børn sund, lavet fra bunden, mad uden en masse numre og den slags som en del af deres daglige mad.

Jeg ved ikke hvor syge børn vi har i DK. Dem jeg har kendskab til, har det nu fint, men det er jo også set udefra, så det skal jeg ikke gøre mig klog på. :-)

 

Jeg selv krummer tære, hvis folk giver deres børn chips og slik før aftensmad, så det er ikke fordi jeg ikke besidder en hvis form for fornuft, men undrede mig over at forskellen på billigt og dyrt foder, skulle være så stor og afgørende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...