Hop til indhold

Splinten Mor og Mig.... Vi vil ha en Haps tråd


Linda
 Share

Recommended Posts

Næsten 14 dage med Haps - der er nytårsskue i kreds 6 i januar... og det har jeg overvejet at tage ham med til :genert: Såeeeeh.... vi måtte lige prøve med noget andet end smid dig ind ved siden af venstre ben, løb rundt om ting og dæk :mrgreen: Så her er lidt stå - han finder vel ud af, at han har 4 ben, der skal holdes styr på en dag :engel:

 

http://www.youtube.com/user/Villebillen?feature=mhee#p/a/u/0/P8N_oN-pmIY

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Super dygtige Haps! Husker stadig Møffe, der virkelig ikke fattede stå og kun forstod sit...! Det tog mig MÅNEDER at få bare få sekunders nogenlunde stabilt stå, så jeg er dybt imponeret!

 

Ohhh, det er så det jeg kæmper med lige nu med Chinook. Røven er åbenbart mere stabil end de to bagstolper, han er udstyret med :engel:

 

Så dyyyyygtiiiig Haps med den dejlige lille dikke-dik hale :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt på Haps-fronten.... vi har leget lidt med at løbe rundt om ting - og i dag var første gang, vi skulle prøve på rigtige skjul :blink: Da han lige havde vænnet sig til larmen fra travbanen, gik det faktisk helt fint - og han stoppede fint, da Martin stillede sig ind i skjulet - og tjekkede lige efter, da han så var væk igen :mrgreen:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad siger Lea egentlig til ham???

 

Hun ligner mest en der vil æde ham.. Tænker at den lille lort skal være lidt større før de præsenteres for hverandre :mrgreen:

 

Prime, "kun" 48 kg... Caisar vejede 40 kg om ham syntes jeg var stor... Gizmo er jo bare en bette skid på 26 kg, pure muscles :slem: ;-)

 

Yup, "kun" :-D Men man skulle ikke tro det... Han er også pænt stærk. Man kan godt blive lidt forpustet at af figurere for ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er han blevet dygtig :-)

 

Hehe tvivler på Lea kan æde nogle, men hvis hun vil ædes af Koda er han klar hehe :-)

 

Jeg sværger, hun har da engang ædt en elefant!

 

Ja lille Koda er ikke just vild med Lea :fornaermet::lol:

 

Søde, dygtige Haps. :lun:

 

Og hvor må det være hyggeligt med en kæreste, der også er ens træningsmakker. :hjerte:

 

 

 

Holder I dem adskilt derhjemme?

 

Ja for helved mand! Tror ikke stuen i vores lille hytte er stor nok til alle de loca-personligheder på én gang :blink: De kan nok rende rundt sammen ude, men helst under opsyn. Lea er ikke slem, men hun er trodsalt stærkest (endnu da).. Hun har aldrig været tosset med andre hunde men opsøger dem heller ikke selv, så egentlig er det intet problem. Vil bare ikke tage chancen med lille Haps, der med stor sandsynlighed vil søge hende.. Når han bliver større og er knapt så skrøbelig, skal det nok gå. Så vil hun sikkert elske at tumle med ham. Vil bare ikke risikere han får et ordentlig hak nu. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Haps er bare søøøød og dejlig...

og så sød i træningen.

 

Altså nu er jeg slet ikke inde i alt det med brugshundetræning.. Men er det IPO, eller DCH i satster på i forhold til konkurrencer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu er jeg slet ikke inde i alt det med brugshundetræning.. Men er det IPO, eller DCH i satster på i forhold til konkurrencer?

 

Sssschhhyyyyyyysss... Får migræne når jeg hører DcH-ordet :lol:

 

 

IPO ...of course :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sssschhhyyyyyyysss... Får migræne når jeg hører DcH-ordet :lol:

 

 

IPO ...of course :mrgreen:

. Ups.. Sorrrrrry! Dch er bare så meget mere udbredt i Jylland, så det kunne jo godt være! Men Hey, jeg nævnte da ipo:-) haha!
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Lidt nyt fra Hapsen

 

Vi knokler lidt med fri ved fod - små rottedrenge kan åbenbart ikke så godt multitaske.... så enten har vi en meget perfekt position og en lille dreng, der koncentreret ser ned i jorden - ellers har vi en liiiidt mere løssluppen position og en glaaaad dreng :mrgreen:

 

 

[video=youtube_share;fhzhe106tCQ]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...