Hop til indhold

Nogen der kender et sted man kan få denne fugl?


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Jeg vil bare høre - Charlies yndlingslegefugl med fuglesangslyd i afgik ved døden for længe siden, efter simpelthen at være blevet leget så meget med, at lyden gik i stykker. Og plysset var også efterhånden helt gennemtygget. Da han så en dag besluttede, at Fugli skulle med ud i haven og begraves i den fugtige jord, så besluttede jeg til gengæld, at Fugli var færdig.

 

Og til vores store fortrydelse kunne man så ikke få dem mere. Jeg købte den i sin tid hos Alt til Hund og Kat. Og har ikke kunnet finde den andre steder. Jeg fandt nogle andre fugle med lyd på Ebay, men de er ikke ligeså gode som Fugli-typen. Og for nylig så vi hos nogle hundevenner, at de også havde en - som de havde købt et andet sted engang. Så jeg tænkte, det kunne være, der var et sted, jeg ikke kender, hvor de har dem.

Tænker bare, om nogle af jer har set den fugl et sted? *håbe*

 

Den ser sådan her ud:

 

5480_113595139585_565689585_2122017_5635340_n.jpg

 

5480_113595169585_565689585_2122022_5495077_n.jpg

 

På forhånd tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
http://www.alttilhundogkat.dk/hundelegetoej-i-plys.6?/Generelt/HUNDE/AAA Alt Legetøj/0A. Leg. Plys./15124 Papegøje i plys med lyd. Måler ca. 16cm./&showitem=10988

 

Måske det ku være denne :-D Ellers har de mange små plysdyr med piv i.

 

Tak for forslaget, men har han masser af ting med piv i - og det er slet, slet ikke lige så spændende som den der rigtige fuglesangslyd. Han elskede også størrelsen og den type plys, den var i.

Det skal være præcis den samme fugl. Jeg kan sagtens finde pivedyr og han har som sagt nogle fugle, der minder lidt om. Men de er ikke lige så elskede, som den der fugl var. Slet ikke. Så jeg vil så gerne have den samme, hvis den findes et eller andet sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

 

Det er den jo også!!! Ih, fantastisk, den dyrebutik kendte jeg heller ikke. TUSIND TAK :kys:

Ihhhh, Charlie bliver så glad :yeah:. Jeg må STRAKS købe to, så vi har en i reserve :banan:.

Åeh, det har været en lang og trist tid uden Fugli. Men nu bliver det slut med det, jaaaaah!

 

 

 

EDIT: Åh nej. De har den ikke på lager. Den er udsolgt der, så. Iiiiihhhhh, nu troede jeg lige ... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den jo også!!! Ih, fantastisk, den dyrebutik kendte jeg heller ikke. TUSIND TAK :kys:

Ihhhh, Charlie bliver så glad :yeah:. Jeg må STRAKS købe to, så vi har en i reserve :banan:.

Åeh, det har været en lang og trist tid uden Fugli. Men nu bliver det slut med det, jaaaaah!

 

 

 

EDIT: Åh nej. De har den ikke på lager. Den er udsolgt der, så. Iiiiihhhhh, nu troede jeg lige ... :megaked:

 

Det havde jeg så ikke set, den må være populær, men den kan da skaffes hjem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det havde jeg så ikke set, den må være populær, men den kan da skaffes hjem ;-)

 

Ja, det håber jeg. Der står bare, den ikke er på lager - det er ikke sikkert, den så kommer igen. Men jeg har bedt dem om at sende en mail, hvis de får den. Så må vi håbe ...

Tak for detektivarbejdet, Tullemus! :kys:

 

Og hvis nogen ser den fugl andre steder, så er vi stadig MEGET glade for info.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...