Gæst Charlie Brown Skrevet December 5, 2011 Rapporter Share Skrevet December 5, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Hold nu kæft det er godt :klap: Ikke at jeg var i tvivl om at svaret var JA da jeg så trådens overskrift, men jeg havde ikke forventet dén fremgangsmåde - cool :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Hold da op, den er skøn :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie Brown Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Hold nu kæft det er godt :klap: Ikke at jeg var i tvivl om at svaret var JA da jeg så trådens overskrift, men jeg havde ikke forventet dén fremgangsmåde - cool :5up: Nej den HAR sku en mission - og en plan :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 haha hvor er den bare klog! En af mine mynder gor samme nummer, men vi har euro dore i vores amerikanske hjem, saa det er noget nemmere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie Brown Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 haha hvor er den bare klog! En af mine mynder gor samme nummer, men vi har euro dore i vores amerikanske hjem, saa det er noget nemmere. HE HE... ja pointen var jo netop at det IKKE er et alm. "euro" dørhåndtag... OG at den åbner INDAD :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Det ender med at Gary Larson får ret Dygtig hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie Brown Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Det ender med at Gary Larson får ret Dygtig hund :5up: I hvad ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 I hvad ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie Brown Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Ha ha ha .... fedt ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Hahahahahhahahahahahha!!!! Åhhh hvor er den fantastisk og målrettet! :klap: I'm in love! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie Brown Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Nøj hvor kan jeg da bare ikke komme over hvor godt spottet det var, lige at smide DEN ind .... ha ha ha ha ... love it. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts