Hop til indhold

Første tur i sneen! :oD


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Og dét var da faktisk meget sjovt - bare ikke alt for længe af gangen - brr, det er koldt for sådan en lille vaps! :bighug:

Men spændende var det - halen oppe og tingene skulle da undersøges. :-D

DSC00324.jpg

Haps, et frossen blad!

 

DSC00325.jpg

Bandit! :lun:

 

DSC00327.jpg

Hov, hvad siger du? Ååårh, er det kylling du har der?!

 

DSC00329.jpg

Kommeeeer nuuu..

 

DSC00331.jpg

Hehe, bette skid

 

DSC00332.jpg

 

DSC00334.jpg

Ihh, det ér nu rart at kunne komme op og sidde når det bliver alt for koldt! :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille pus dog :lun: (altså hunden)

Har dælme også fået mange "nååååeh" efter vi har fået Enya - så satser på at de allesammen er til hende, jeg vil helst ikke nååeh'es! :lol:

Men hun er et lille pus som man næsten ikke kan lade vær med at "nåååeh" :lun:

 

Du godeste, hvor er hun bare lille!!! Og kæææær... :hjerte:

Ja hun er vildt lille. Synes jo ellers jeg plejer at være vant til små hunde, og Vaks var endda lille af en DSG at være - men ingen af dem har altså været små i forhold til hende her. Og alligevel er hun den som har haft allermest gå-på mod og tillid af dem alle. Hun er en sej lille én. Hun er mere end hvad hun lige ser ud til! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud hvor er hun dog kær :lun:

dejlige billeder ;-)

Åhh, så lille, glad og skøn :lun:

 

Takker mange gange - også på Enyas vejne.. :lun: :kys:

Og ja, hun er virkelig bare fuld af gladhed og tillid - OG narrestreger, man er vel hvalp.. :rolleyes: Men jeg må indrømme at jeg er noget overrasket - på den gode måde! - over at hun trods hendes meget lille størrelse er så glad, tillidsfuld, har så meget gå-på mod og bare tager hele verden i stiv pote. Den mindste af alle hunde jeg har haft - og den hund som absolut er mindst bange af sig. Har overhovedet ikke oplevet hende trække sig for noget eller udvise nervøs adfærd - og det trods hun er blevet udsat for fremmede mennesker som vil hilse, skrigende børn, handle ind i Fakta (larm fra indkøbsvogne og masse af mennesker), køre bil, snevejr, ordentligt brag fra fyrværkeri, masse af larm når jeg tømmer opvaskemaskinen, fremmede menneske som kommer ind i hendes hjem osv., hun er da fuldstændig ligeglad og synes bare det hele er spændende og fantastisk! :banan: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...