Hop til indhold

Ny lab hvalp


Gæst LIP
 Share

Recommended Posts

Hej! Jeg vil bare lige fortælle, at vi skal have en sort lab hvalp om 4 uger. Jeg har haft en lab før. Det var en han og den blev 13 år. Jeg glemmer den aldrig! Han var smuk, godmodig, intelligent og bare helt igennem fantastisk:engel:.

Vi er spændte på hvordan vores nuv. hund vil tage imod den nye hvalp. Hun er en bl. af samojede og andre racer, men vi tror på, at de vil få stor glæde af hinanden. samtidig tror jeg også, at det er sundt for en lille hvalp at vokse op sammen med en anden hund. Den kan lære meget af en der er ældre, samt at de kan "underholde" hinanden når vi ikke er hjemme. Vi glæder os vildt:-D.

Men hvad mener I?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen :vinken:

 

Glædelige hvalp lige om lidt ;-) - ventetiden kan være en grim en, når man venter på noget så godt :oops:

 

Jeg har desværre ingen erfaring med at sætte en gammel hund og en hvalp sammen, men er sikker på, at begge hunde kan og vil have kæmpe fornøjelse af selskabet, hvis det bliver gjort rigtigt med respekt for begge hunde og deres grænser.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...