Hop til indhold

De damer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Old Ladies :engel:

 

 

 

Lions of Denmark Guardian Spirit *Spritte*

PC010453.JPG

 

Lions of Denmark Jealous BellaDonna *Donna*

PC010372.JPG

 

Universal SOldiers Angel of Mercy *Angel*

PC010375.JPG

 

 

Silvercoats Touch of Magic *Magic*

PC010410.JPG

 

Qlit Vom Grundbachtal *Dicke*

PC010412.JPG

 

Universal Soldiers Filled Toffee *Toffee*

PC010421.JPG

 

Délices Lion Extra Namelev *Delica*

PC010429.JPG

 

Terry Lion Extra Namelev *Terry*

PC010445.JPG

 

Lions of Denmark Guardian Angel *Molly*

PC010448.JPG

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh, det er jo bare helt umuligt at finde ud af hvem, der er smukkest, Medina eller Karma eller Merry eller Athena eller Gaia eller, eller, eller... :hjerte:

Jaaaaa Merry er smuk..og såååååå yndefuld når hun bevæger sig..Men er der ballade kan man være helt sikker på hun er indblandet..eller endnu bedre har startet den...

Hun holder sig slet ikke for god til noget som helst... Drengen de får en på frakken når hun danser forbi dem og de er for nærgående :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow:shock::lun:

Troede at du overdrev da du sagde at du har mange hunde!

(Må jeg bo hos dig? :mrgreen:)

Gad godt se dem alle live en dag:lun:

457 er overdrevet..meget overdrevet, men mange er ikke overdrevet :mrgreen:

Den sidste der boede her flygtede skrigende efter 7 uger :slem: Aj det var også overdrevet..Tror sq godt Minibillen var blevet her 7 uger til mindst :engel:

 

Live icon_mrgreen.gif folk bliver helt underlige i hovedet når jeg lukker 10 ud... Meget få herinde har set dem alle sammen på engang, i hvert fald uden at besvime :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hammen altså :-) hvor meget tid bruger du på at trimme ugentligt? Honestly!!! :-)
En normal uge uden for meget regn ca 1½ time torsdag (hanhunde) og 2½ time mandag(tæver) til børstning... det meste af fredagen til at vaske hanhunde..Og hele tirsdag til at vaske tæver.. Hele første weekend i hver måned til klipning.. Den weekend bliver de alle badet også. .Så der sparer jeg både en mandag,tirsdag, torsdag og fredag i ugen efter.. De dage bruger jeg så til hovedrengøring.. Man kan vel altid finde noget ud over det sædvanlige..

Regnvejrs uger noget længere tid.. Snevejrs uger endnu værre..De SKAL børstes når de har været våde ellers bundfiltrer de..Og så tager en hund(alt efter hvor slemt det er blevet) 3-12 timer at ordne..Så det glemmer man ikke mange gange :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En normal uge uden for meget regn ca 1½ time torsdag (hanhunde) og 2½ time mandag(tæver) til børstning... det meste af fredagen til at vaske hanhunde..Og hele tirsdag til at vaske tæver.. Hele første weekend i hver måned til klipning.. Den weekend bliver de alle badet også. .Så der sparer jeg både en mandag,tirsdag, torsdag og fredag i ugen efter.. De dage bruger jeg så til hovedrengøring.. Man kan vel altid finde noget ud over det sædvanlige..

Regnvejrs uger noget længere tid.. Snevejrs uger endnu værre..De SKAL børstes når de har været våde ellers bundfiltrer de..Og så tager en hund(alt efter hvor slemt det er blevet) 3-12 timer at ordne..Så det glemmer man ikke mange gange :mrgreen:

Nå ja og så småtterierne i løbet af ugen hvis jeg mærker en filter eller ser de har slæbt et halvt træ med ind i pelsen
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...