Hop til indhold

En løvehistorie fortalt af Isa


ccmi
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvor jeg skal sætte denne her ind henne. Isa mente godt jeg kunne sætte den ind her ;-)

 

Fra tid til anden fortæller folk mig:"Op med humøret - det er "bare en hund" eller "Det er mange penge for "bare en hund"". De forstår ikke en rejse jeg har gennemgået, de timer jeg har brugt, og de penge der er involveret i "bare en hund".

Nogle af mine mest stolte øjeblikke er kommet omkring "bare en hund".

Mange timer er gået hvor mit eneste selvskab var "bare en hund". Og aldrig har jeg følt m......ig krænket.

Nogle af mine sørgeligste øjeblikke har været som følge af "bare en hund", og de dage i mørket hvor jeg har grædt, har "bare en hund" altid været ved min side. "Bare en hund" gav mig trøst til at overvinde de dage der måtte komme.

Hvis du syntes at det er "bare en hund" vil du måske også forstå sætninger som "bare en ven", "Bare en solopgang" eller "bare et løfte".

"Bare en hund" bringer mig et fantastisk venskab, tillid og ubegrænset glæde. "Bare en hund" bringer den medfølelse og tålmodighed jeg har brug for, for at blive et bedre menneske. På grund af "bare en hund" kan jeg finde på at stå tidligt op, gå en lang tur og se med oprejst pande imod fremtiden. Så for mig, og folk som mig er det ikke "bare en hund". Men håb og drømme om fremtiden, glade minder fra fortiden og den rene glæde af øjeblikket.

"Bare en hund" bringer det bedste frem i mig og får mine tanker væk fra mig selv og dagens bekymringer. Jeg håber at folk en dag kan forstå at det ikke er "bare en hund", men noget der gør mig glad, og holder mig og menneskeheden fra at være "bare et menneske".

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hejsa :vinke:

Sikke en fantastisk læsning!!!

Hvor er det sørgelig med de små vuffer der måtte på den anden sidde.. Der løb lige en par tårer :megaked:

Men hold op, nogle lækre løver du har!!!

Fantastiske farver :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :vinke:

Sikke en fantastisk læsning!!!

Hvor er det sørgelig med de små vuffer der måtte på den anden sidde.. Der løb lige en par tårer :megaked:

Men hold op, nogle lækre løver du har!!!

Fantastiske farver :lun:

 

Hej :-)

Tak. ja jeg kunne ikke lade være med at sætte den ind, sys og den er god :-D

 

 

Ja havde de ikke rejst, så havde jeg haft hele 5 løver sussende rundt :lun:

 

Tusind mange tak skal du have :-D Jeg elsker og de små bare numser over alt, og min Isa ligeså, hihi.

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]76655[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76657[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76658[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76660[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76661[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76662[/ATTACH]

Men så kan jeg bare sætte nogle billeder ind af de løver som hussere her i huset, og ja lige et af mig blev det også til :slem:

 

:fornaermet: Jeg er slet ikke misundelig:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker alle dine løver og søde Isa, de er allesammen så fantastiske og smukke :hjerte::hjerte: Men du ved Yogi :lun: Han har en speciel plads i mit hjerte :oops:

:kys:Taarrrrk .

Ja Yogi har en MEGET speciel plads i dit søde hjerte:lun:

 

 

Fnis og selv om han er lille og beskidt, en dag før vi hentede ham hjem :sjov:

 

 

rrreee.jpg

G.jpgOg her i var på Yogi besøg, hvor sad han klistret henne,hmmmm,,hmmmm. :lun:

yobeskidttt.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:kys:Taarrrrk .

Ja Yogi har en MEGET speciel plads i dit søde hjerte:lun:

 

 

Fnis og selv om han er lille og beskidt, en dag før vi hentede ham hjem :sjov:

 

 

[ATTACH=CONFIG]76864[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76865[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]76863[/ATTACH]Og her i var på Yogi besøg, hvor sad han klistret henne,hmmmm,,hmmmm. :lun:

 

wwwwiiiii hvor er han skøn :-D

 

det er så sjovt med de løver når de sådan ligger hovedet på skrå man kan se de tænker på noget med hvad mon !:hmm:

selv med yogi på de her billeder kan man se han sidder og tænker på noget :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

wwwwiiiii hvor er han skøn :-D

 

det er så sjovt med de løver når de sådan ligger hovedet på skrå man kan se de tænker på noget med hvad mon !:hmm:

selv med yogi på de her billeder kan man se han sidder og tænker på noget :hjerte:

 

Hihi, ja du kan tro de små løver tænker hel tiden, hva kan lille jeg finde på af narrestreger :slem::hmm::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hihi, ja du kan tro de små løver tænker hel tiden, hva kan lille jeg finde på af narrestreger :slem::hmm::sjov:

 

haha jeg kan høre jeg har noget at se frem til et barn og en hund som begge to kan lave ulykker jeg får da noget at se til :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Se nu her, jeg Isa tog lige et billede af Yogi som elsker at tage Mukkels aftenkurv (:mrgreen:, lillebitte vaskebalje som min mor absolut ikke kunne stå for[ATTACH=CONFIG]76988[/ATTACH]. Nå ja sagde far, den koster kun ti kr). Selv Lion sys Yogi er :???:,nå ja:blink:

[ATTACH=CONFIG]76993[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76994[/ATTACH]

 

det der er så meget main coon maner en alt for lille kasse men pyt den kan jeg da godt klæmme mig ned i :lol:

en skam jeg ikke har et bille af min gamle kat rex når han lage sig til rette i en sko tøjsæske han vejede ti kg og kunne kun få rumpen ned i den men der skulle han da ligge lige meget hvad :-D det er det samme med en løve kan jeg se !

det jo bare skønt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

det der er så meget main coon maner en alt for lille kasse men pyt den kan jeg da godt klæmme mig ned i :lol:

en skam jeg ikke har et bille af min gamle kat rex når han lage sig til rette i en sko tøjsæske han vejede ti kg og kunne kun få rumpen ned i den men der skulle han da ligge lige meget hvad :-D det er det samme med en løve kan jeg se !

det jo bare skønt :klap:

 

Nu er Yogi og halv kat halv løve, så nok derfor han elsker alt hvor han kan proppe sig ind i. Skabe skal man ikke lige lukke uden at have tjekket om der ligger en Yogi derinde:slem:

 

Øv ville da gerne have set din Rex i den der sko æske :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nu er Yogi og halv kat halv løve, så nok derfor han elsker alt hvor han kan proppe sig ind i. Skabe skal man ikke lige lukke uden at have tjekket om der ligger en Yogi derinde:slem:

 

Øv ville da gerne have set din Rex i den der sko æske :lun:

 

jeg har måske et af ham på en sportstaske det giver lidt en ide om hvor meget han vil fylde i en skotøjs æske hehe

 

P4130358.jpg

det er så rex den stor dreng han fylder godt i landskabet hehe

IMG_0089.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...