Hop til indhold

En løvehistorie fortalt af Isa


ccmi
 Share

Recommended Posts

Gæst Lykken
I går kom min far tidlig hjem fra arbejde. Mor spurgte om ikke han godt liiige kunne aktivere os søde hunde, for hun sad og oksede med computeren som ikke ville som hun ville have den til (fnis, mors hår strittede helt ud til alle sidder af at tænke).

Far skulle så bagefter vi havde leget skære pølser i småbitte dimser til os til søg. Far tager spækbrættet ud af skabet ved gryderne og laver pølsedimser til os. Nå, vi kommer alle fire søde unger ned fra søg igen efter en tyve min. Far skulle så og vaske spækbrættet igen sagde mor. Det gjorde far.Nå så går der vel et kvarters tid, så siger far ."hvor er ham den lille Yogi henne, er han gået op og se om der flere pølser? Far går op og ser efter Yogi. Næh der var Yogi ikke da. Mor fløj op fra stolen, "hvor er min Yogi". Far og mor ja løb frem og tilbage og kaldte på Yogi. Ingen Yogi nogen steder. Men se jeg Isa vidste jo godt hvor ham Yogien var henne, men jeg tænkte, lad bare ham den lille uartige unge til Yogiløvekonge sidde og kukkelure hvor han var kravlet hen:slem: Så kom mor lige i tanke om at far jo havde skåret pølser til os. Hun gik hen til grydeskabet og lukkede lågen op og se se hvem der sad der mellen potter og pander:mrgreen:,,, ET STK YOGI.. Meen mor var godt nok ude af den inden hun kom i tanke om at Yogi så meget gerne vil sidde i skabe og hygge.

 

Yogi må være kat på deltid:slem: Huumm nåede han at få pølser?? eller sad han i skabet medens de blev spist??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lykke

Jep, Yogi er kat på deltid:hjerte:. Han er opvosket sammen med miskillinger og fik missemælk hos Pøllemis :lun: så jo der meget kat i Yogi. derfor han stadig pudser sig som en kat, går på wc som en kat, kan sige mislyde osv. Midt i når Yogi leger eller laver noget begynder han at pudse sig. Jojo, Yogi var med oppe at få sine pølser, han er gået ind i skabet da de kom ned fra haven, og Charles vaskede spækbrættet. Jo Yogi er mange gange blevet lukke inde i et skab, men jeg har altid i tankerne at jeg skal huske se efter om han er kravlet ind og lægge sig til at hygge, somme tider får han og lov at ligge i tøjskabet og hygge. Han vil o så gerne den lille Yogi skatter :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ELSKER når Isa fortæller historie fra det gule hus i syd:hjerte: Det får mig sådan til at grine og jeg hygger mig sådan med det :hjerte:

Isa:genert:,,,, men rigtig glad for rosen fra det lille hus på toppen i Nord :kys:

:bighug::bighug:

Eyecatcher, du kan og tro jeg Isa tit glipper en ekstra gang med øjnene over de tre forskrækkelige løver. Den ene er komisker end den anden.

(piiisst, Lion er den komiske i mit gule hus, men det er mellen os to ):pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Isa:genert:,,,, men rigtig glad for rosen fra det lille hus på toppen i Nord :kys:

:bighug::bighug:

Eyecatcher, du kan og tro jeg Isa tit glipper en ekstra gang med øjnene over de tre forskrækkelige løver. Den ene er komisker end den anden.

(piiisst, Lion er den komiske i mit gule hus, men det er mellen os to ):pift:

Du kan ikke snakke dig fra det, ved godt at det er Isa der tænder for computeren og sidder dér og klikker på tasterne :fornaermet::engel: Hehe.

Jeg forstår godt at du glipper med øjnene over de forskrækkelige løver. Men heldigvis kan de også være meget søde, så er de da til at holde ud :lol::lol: Du kan tro at det bliver mellem os at det er Lion der er mest komisk i det lille gule hus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan ikke snakke dig fra det, ved godt at det er Isa der tænder for computeren og sidder dér og klikker på tasterne :fornaermet::engel: Hehe.

Jeg forstår godt at du glipper med øjnene over de forskrækkelige løver. Men heldigvis kan de også være meget søde, så er de da til at holde ud :lol::lol: Du kan tro at det bliver mellem os at det er Lion der er mest komisk i det lille gule hus :lun:

Hihi,ja hende mor skal ikke tro hun skal have æren af min historie,, velshappy_laughing_hehe_100-100[1].gif .....

Ja ihhaja, de er skam til at holde ud de tre bare numsere:lun:. Jeg kunne ikke undvære dem da. Men somme tider tænker jeg om jeg har været lidt for large i min opdragelse på dem:hmm:. Men de skal jo have lov at være børn jo :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hihi,ja hende mor skal ikke tro hun skal have æren af min historie,, vel[ATTACH=CONFIG]84988[/ATTACH] .....

Ja ihhaja, de er skam til at holde ud de tre bare numsere:lun:. Jeg kunne ikke undvære dem da. Men somme tider tænker jeg om jeg har været lidt for large i min opdragelse på dem:hmm:. Men de skal jo have lov at være børn jo :bigsmile:

Nej, det kan du tro at hun ikke skal. Godt at vi to kan holde sammen og forklare hvem det er der virkelig fortæller og skriver historien [ATTACH=CONFIG]84988[/ATTACH]

Jeg synes at de er søde og godt opdraget, så nej. Børn laver sommetider ballade og det skal de da have lov til :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det kan du tro at hun ikke skal. Godt at vi to kan holde sammen og forklare hvem det er der virkelig fortæller og skriver historien [ATTACH=CONFIG]84988[/ATTACH]

Jeg synes at de er søde og godt opdraget, så nej. Børn laver sommetider ballade og det skal de da have lov til :engel::mrgreen:

 

Ja vi to holder sammen:bighug:

 

Tak :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Se lige de tre små hersens Løver

Billede0455.jpg 27 grader. Hver gang mor gik op på de varme fliser fulgte de med og lagde sig på den steghede terasse. ( mor var ved at luge småbitte ukrudter på terassen) Mor sys og det var hedt og måtte flere gange gå ned i skyggen til mig

Billede0456.jpg

De små gik med, men når mor gik op igen gik de med igen. Altså løver er somme tider komiske :roll:

((((Og her Twister der også elsker at søge pølser

Billede0441.jpg))))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
Se lige de tre små hersens Løver

[ATTACH=CONFIG]86506[/ATTACH] 27 grader. Hver gang mor gik op på de varme fliser fulgte de med og lagde sig på den steghede terasse. ( mor var ved at luge småbitte ukrudter på terassen) Mor sys og det var hedt og måtte flere gange gå ned i skyggen til mig

[ATTACH=CONFIG]86507[/ATTACH]

De små gik med, men når mor gik op igen gik de med igen. Altså løver er somme tider komiske :roll:

((((Og her Twister der også elsker at søge pølser

[ATTACH=CONFIG]86508[/ATTACH]))))

Hvor ser det hyggeligt ud, hund,løver og ravn :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...