Hop til indhold

Hej fra Dukato


Maria84
 Share

Recommended Posts

Ja så har vi da vist fået 2 hunde :-D

 

Vi hentede ham i søndags og han er en lille finsk lapphund på 5 måneder. Han hedder Dukato på stambogen men vi kalder ham Kato herhjemme.

 

Anton og Kato kommer heldigvis rigtig godt ud af det med hinanden, men nogen gange så synes Anton alligevel at Kato er lidt hvalpe-irriterende :lol:

 

Jeg undskylder på forhånd at der først kommer billeder nu, men vi havde lige brug for lidt tid til at lære hinanden lidt at kende.

 

Igen et stort tak til Brigit og Røntved for hjælpen med at finde den rigtige hvalp. Det er vi meget glade for :kys:

AntonogKato 005.jpg

AntonogKato 006.jpg

AntonogKato 010.jpg

AntonogKato 011.jpg

AntonogKato 013.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så har vi da vist fået 2 hunde :-D

 

Vi hentede ham i søndags og han er en lille finsk lapphund på 5 måneder. Han hedder Dukato på stambogen men vi kalder ham Kato herhjemme.

 

Anton og Kato kommer heldigvis rigtig godt ud af det med hinanden, men nogen gange så synes Anton alligevel at Kato er lidt hvalpe-irriterende :lol:

 

Jeg undskylder på forhånd at der først kommer billeder nu, men vi havde lige brug for lidt tid til at lære hinanden lidt at kende.

 

Igen et stort tak til Brigit og Røntved for hjælpen med at finde den rigtige hvalp. Det er vi meget glade for :kys:

 

Hvor er han fin:-D Tillykke med ham:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er han fra et "lakrids" kuld og har en bror der hedder Piratos?

 

Jeg spørger for så har Hugo og jeg været i skoven med din hund da han var bettere end nu:-) Og han var tæt på at komme i min lomme hjem:-)

 

Ej hvor hyggeligt at du har mødt ham, for ja det er nemlig ham :-D Han er også en rigtig dejlig og kærlig hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh det ER ham så:-) Ja han er SKØN. Den bedste i kuldet i mine øjne/smag. Brormand var også sød, men Dukato havde noget specielt over sig. Hugo og ham var bare perlevenner kan du tro. Hugo blev total storebror:-)

 

Nåh hvor sødt, så skulle de da næsten have lov til at mødes igen engang :-D

 

Ja vi var egentlig oppe for at kigge på Piratos, men der var bare noget helt specielt over Kato som hverken mig eller min kæreste kunne stå for. Det virkede også som om at han var den der passede bedst til Anton og det har været rigtig indtil videre. I morges fik Anton en masse kys af Kato :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...