Hop til indhold

En almindelig morgentur..... Næsten :D


Gæst jepsen
 Share

Recommended Posts

8.15 sov vi til i dag! Herligt :D

 

På med tøjet og hunden i snor. Dupond var total peps, så vi gik da over til boldbanerne, hvor han bare kan løbe derudaf.

 

På vejen hjem forsvandt Duponds hørelse. Han løb fra stien ind på boldbanen og lagde sig ned. Jeg troede, jeg havde fået de forkerte briller på, for der var da godt nok 2 hunde?? Så var det Laban, der havde taget turen ind på banen og var klar til leg.

 

Lige med et sidder der en brun lækker labber, Sif, og hyler ved lågen ind til banerne. Sif er Duponds kæreste :D Dupond spurter hen til hende og smider sig for hendes poter. Med en gitterdør mellem dem! Endelig blev døren åben og så var der knald på!

 

Midt i legen kom Dupond med en bold og en hund mere (Ziggo).....? Øhh hvor søren kom den fra? Dupond havde så været omme på den anden boldbane og hente både bold, hund og ejer i nævnte rækkefølge. Dupond kan jo høre en bold på 1000 meters afstand, så det er meget almindeligt, han henter fremmed hundes bolde. :D

 

Så nu løber de 4 hunde rundt og fjanter.

 

Så kom beaglen Freja. Den skal jo også være med :D Heldigvis er de store hunde rigtig gode til at lege med de mindre, så Freja løb lige ind i midten af store hunde og trynede dem :D

 

På nuværende tidspunkt er jeg nok klar over, jeg ALDRIG får Dupond med hjem. Da jeg går mod udgangen, så står der minsandten 2 herlige goldens (Emma og Hund) og venter på at lege. Så jeg giver op :D

 

Det var en fantastisk start på dagen med 7 fantastiske hunde. :D

 

Jeg ænser hverken kulde eller regn, når hundene leger på den måde. Godt nok havde jeg det som om, mine fingre skulle falde af, da jeg kom hjem. Men det er altså bare det værd for mig :D

 

Jeg håber, alle har fået lige så god en start på dagen, som jeg og Dupond har :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...