Hop til indhold

dårlig mave?


Gæst Winkybly
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg ikke læst fordøjelse og mikrobiologi, men vidste godt de ting der. Det er det samme med mennesker og f.eks. underlivssvamp. hvis man f.eks. har haft klamydia og får antibiotika mod det er chancerne kæmpe store for at man for underlivssvamp lige efter fordi antibiotikaen dræber alle de gode bakterier i underlivet. :)

 

Eller bare en mere simpel blærebetændelse, nemlig igen = antibiotika :mrgreen:

 

Eller sæd pga. sædens ph :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ok, jamen så er det da bare at prøve zoolac næste gang også må det bare være kæresten der giver hende det når jeg ikke ser det jo :)

 

 

 

Nu har jeg ikke læst fordøjelse og mikrobiologi, men vidste godt de ting der. Det er det samme med mennesker og f.eks. underlivssvamp. hvis man f.eks. har haft klamydia og får antibiotika mod det er chancerne kæmpe store for at man for underlivssvamp lige efter fordi antibiotikaen dræber alle de gode bakterier i underlivet. :)

 

 

 

Næh det er nu ikke lige fordi det er pasta, det er sådan set kun det at jeg har fået afvide at det kravlede ud af tuben dengang min kat havde dårlig mave. Men det er ved at gå op for mig ikke har været rigtigt så. Ellers bilder jeg mig ihvertfald ind nu at det bare er overtrykket der gør at det kommer ud af tuben. hehe

 

 

 

hvis jeg ikke ville have andres meninger eller noget, så havde jeg aldrig oprettet dette indlæg. ;-) Men du kender godt det der ik, at mange skrevne ting kan blive opfattet forkert. Specielt når tonelejet ikke kan høres i skrift :D

 

Lige præcis, man kan læse meget ind i ingenting :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...