Hop til indhold

Hundebolig i Odense?


lilleraev
 Share

Recommended Posts

Kunne se en anden havde oprettet en tråd om KBH og der kom rigtig mange gode bud.

Er pt. skrevet op på div. sider og er medlem af boligportal.dk, men jeg tænker at der da må være nogle, som kender nogle, som kan finde et sted jeg kan bo med en hund?

 

Jeg leder efter en 3 værelses - jo større jo bedre, men har ikke mere end 6000 + forbrug pr måned.

Allerhelst vil jeg gerne bo i stueetagen, have adgang til have/bo tæt på grønne arealer (yndlingsområde er enten ved ZOO eller omkring Christiansgade og åen)

Gerne fra marts måned eller evt. 15. februar?

 

Alle råd er velkomne :)

 

På forhånd tak!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også derfor jeg opslog det herinde.. I er jo private mennesker.... som muligvis kender nogen.... som muligvis kender nogen med noget :pray::slem:

 

Jeg kan da lige ligge et godt ord ind for "mit område" :engel:

Bor i Tarup, lige ved siden af skov og her er rigtig mange hunde-mennesker plus kort til hundetræning. Og så tager det altså kun omkring 15min at cykle ind til byen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det kunne da sagtens være en mulighed. Jeg har også bil, så det er ikke så forfærdeligt hvis jeg kommer 'lidt ud'.. Synes bare det er MEGET begrænset hvor man må have hunde? Hvordan fandt du din lejlighed?

 

Lejer gennem mine forældre, men kan se der er en del boligforenings-halløj herude, kender dog ikke til kvaliteten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser vildt lækkert ud, men vi er to der flytter sammen og hun har også en hund, så vi kommer til at have 2 stks.... (heaven, I know! :hjerte:) Æv.. Havde sådan håbet at der sad en der lige stod med mit drømmested :lun:

Desuden er jeg da vildt misundelig på dig og dit forældrekøb af lejlighed! :fornaermet::blink: Hvis vi kommer ud i den del af byen har vi to styks hunde der gerne vil lege :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser vildt lækkert ud, men vi er to der flytter sammen og hun har også en hund, så vi kommer til at have 2 stks.... (heaven, I know! :hjerte:) Æv.. Havde sådan håbet at der sad en der lige stod med mit drømmested :lun:

Desuden er jeg da vildt misundelig på dig og dit forældrekøb af lejlighed! :fornaermet::blink: Hvis vi kommer ud i den del af byen har vi to styks hunde der gerne vil lege :)

Så tror jeg boligportalen er det bedste bud, men krydser for der er andre der melder sig på banen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Tak :)

I starten af Odense SØ - ud ad Nyborgvej, og så en sidegade til en sidegade :) Dejligt hus som heldigvis var delt op i to lejligheder. I sin tid købt af et forældrepar som havde en datter der skulle studere medicin.

De regner med at sælge i 2017, så det er tidsbegrænset, men jeg regner jo selv med at flytte til Norge til den tid..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da helt perfekt!.

 

Dejligt!.

 

Der er jo faktisk en Odense SØ tråd herinde - hvis du er til træning og leg med andre søde "hundetosser". Har mødt et par stykker af dem - og de er ret søde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...