Hop til indhold

Julegåtur - Århus


CBK
 Share

Recommended Posts

Er der nogle Århus mennesker der vil med ud og gå tur mellem jul og nytår - jeg kan den 28, 29, 30, 31 dec.

 

Zeus og jeg vil gerne have selskab.

 

Jeg er åben for hvor det bliver henne af - jeg ville dog gerne hvis der kunne være mulighed for at have hunden løs på lidt af turen.

 

tænker, omkring ajstrup strand (der skulle være et sted hvor man må have løse hunde), moesgård (der er et enkelt sted med hundeskov) -

mols bjerge måske? Så skal vi dog ud i at låne bil, eller nasse lift.:slem:

 

Og alle er velkomne ;) Hehe min går stadig ikke pænt i snor sammen med andre hunde, så det ville også være god træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne og kan den 28 (af de dage du nævner).

 

Alletiders, så lad os lave en aftale der, og se om andre støder til...

Zeus kunne nok også godt bruge lidt tante træning:engel:

Så kan jeg sørger for lidt til gå turen, da det faktisk er min fødselsdag :mrgreen: Hvor vil du helst mødes og gå?

 

Hvis jeg kan låne en bil kan vi måske tage til mols, så kan jeg komme og hente jer ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

god dag at have fødselsdag:) Jamen vi er sådan lidt ligeglade... dog ikke hundeskov. Og løs eller ikke løs afhænger lige af hvem og hvor mange vi er eller rettere jeg kan bare lade Sheila blive hjemme hvis det ender med mange hunde der skal lege løs:)

Men mysla og mig er frisk uanset.:)

 

Ajstrup/moesgård skov og strand er fint for os (der kan vi selv komme hen) Mols var bestemt også en mulighed med lift og jeg kan sagtens komme ind til århus:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får en ide til hvis nu der kommer flere som gerne vil tur i snor. Hvis vi går i fløjstrup skoven, så kan vi deles i to. en gruppe på stranden der kan være løs og en gruppe i skoven i snor. Man kan så lidt længere henne af stranden komme op i skoven igen og så kan vi igen følges rundt?

 

Ja godt sted :-D vi kan (måske ) d 28 .. kommer lidt an på tidspunkt - vi skal nemlig flytte og har travlt med at pakke .- men Freja skal jo luftes

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kunne faktisk også være udemærket - havreballeskov du mener ikke? Der er også rigtig hyggeligt...

 

Ja nemlig - her går vi (næsten) hverdag kl 8 - 9 ..

Vi kunne jo mødes på pakerings plads ved energi arena

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, det var onsdag der var aftalen og tidspunktet er fint for mig.

Skal vi ikke sige hunde skoven ved stadion så? (Det Er den i mener ikke? )

 

Så er der jo nok en masse andre hunde nu vi ikke selv er så mange.

Måske jeg kender nogle flere der vil med..

 

Hvad siger zeus til det?

Vi kan evt møder ved tangkrogen, hvor bussen vist holder og gå derfra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...