Hop til indhold

En morgensolstråle


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, undskyld :oops: :blink:, det er ikke sådan når der pludselig er nogen der bevæger sig, så må man jo tjekke hvad der foregår

 

Ja tror du må tænke dig godt om, så det IKKE sker igen :evil::blink:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja... især fordi jeg allerede var den "onde mor" på dette billede, som havde nægtet hende at tage sin "baconrulle" med op i sofaen :mrgreen:

 

Altså - mon du skulle have fået hund ? :lol:

 

Da jeg lånte Soki, fik han lov til at have en kong fyldt med hj. lavet mad i sofaen, fordi jeg ikke nænnede at sige nej til den lille mand med dårlig mave :engel:

 

Sig til Karla at får hun nok, så må hun godt herhjemme :cool:

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså - mon du skulle have fået hund ? :lol:

 

Da jeg lånte Soki, fik han lov til at have en kong fyldt med hj. lavet mad i sofaen, fordi jeg ikke nænnede at sige nej til den lille mand med dårlig mave :engel:

 

Sig til Karla at får hun nok, så må hun godt herhjemme :cool:

 

 

:engel:

:blink: jeg skal nævne dte for hende, men pas på det kan være hun pludselig står på trappestenen og fortæller dig om de onde onde mennesker hun boede hos :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: jeg skal nævne dte for hende, men pas på det kan være hun pludselig står på trappestenen og fortæller dig om de onde onde mennesker hun boede hos :lol:

 

Hun er velkommen :blink: Men mon ikke at hun vil hjem igen, når teenage raseriet er overstået ? :lol:

 

Hun har det super hos jer jo :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...