Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst løven disel
Jeg sladre ikke:engel: hunhar så meget at se til lige nu, Emma har mellenøres betændelse og halsbetændelse:damn: får smertestillende og pinselin, jeg skal op og hjælpe imorgen, så kan det være hun får tid til at kikke.:klap:

 

jeg er på nu i to frækkerter jeg håber da ikke det bare er luft !!!! jeg vil havde min lille løve der er mange små hvalpe i pandora og en til lille glad mig hehe ....

glæder mig til at se billeder så hehe kram hende fra mig og kram til dig jannie

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Værsgo... Så kan I tælle...Vi tæller og tæller og synes faktisk det ser ud til der er 4 :slem:

 

 

[ATTACH=CONFIG]74592[/ATTACH]

jeg får det til fier små nuser klumper :hjerte:

så håber jeg der er en han hund til lille mig der i mellem :klap:

så fik jeg mit løve fiks hvooorrrrr skøntttttttttttt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Værsgo... Så kan I tælle...Vi tæller og tæller og synes faktisk det ser ud til der er 4 :slem:

 

 

[ATTACH=CONFIG]74592[/ATTACH]

 

kikkede lige igen nu syndes jeg at jeg kan se fem det ligner der ligger en bagved den nederste i venster side men er ikke sikker syndes baer det ser sådan ud !

hvor mange hvalpe plejer de at få ca ???

Link til indlæg
Del på andre sites

kikkede lige igen nu syndes jeg at jeg kan se fem det ligner der ligger en bagved den nederste i venster side men er ikke sikker syndes baer det ser sådan ud !

hvor mange hvalpe plejer de at få ca ???

Nu er du vist lidt for optimistisk:slem: jeg får 3 rygsøjler i det mørke, måske gemmer der sig noget i det lyse område,,,, og det er da tøser allesammen:engel: hvad vil du så gøre:klap::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]74631[/ATTACH]

 

det var min gammle kat indy 8 år gammel og emmas bedste ven !

jeg håber den lille løve vi får kan få et lige så godt et venskab som de havde :hjerte:

 

Billeder af Emma offentligt:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nu er du vist lidt for optimistisk:slem: jeg får 3 rygsøjler i det mørke, måske gemmer der sig noget i det lyse område,,,, og det er da tøser allesammen:engel: hvad vil du så gøre:klap::sjov:

nu skal du være sød muti :fyfy: ja det ved jeg ikke helt men så må jeg jo over veje om jeg skal havde en hun hund i stedet eller vente :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kigger og kigger - og ser absolut ingenting....

- hvad er det, som I får øje på:vedikke:

SMå skeletter hvis du kigger godt efter..En rund kugle i den ene ende (hovede) som fortsætter ud i rygrad og hale.. Når du så kan se det kan du efterhånden også se små ben

 

jeg får det til fier små nuser klumper :hjerte:

så håber jeg der er en han hund til lille mig der i mellem :klap:

så fik jeg mit løve fiks hvooorrrrr skøntttttttttttt :banan:

Det er der :slem:

 

ja lige et enkelt et regner ikke med at du ved ser det !
Her kommer man jo kun hvis man har hunnd..og interesserer sig for løver... :blink:

 

nu skal du være sød muti :fyfy: ja det ved jeg ikke helt men så må jeg jo over veje om jeg skal havde en hun hund i stedet eller vente :hmm:
Ellers er der stadig Judas..og Mille får om 3-4 uger... Men der må da være en hanhund mellem

 

Nå ja og hvor mange..3 er et rigtig fint antal.. Nogen gange får de 4 og sjældent 5.... Det følger linjerne.. En gang har jeg fået 8 (det højste jeg har hørt om er 9). .Underligt at løverne ikke får flere. Havaneser får jo rask væk 7-10 stk af gangen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
SMå skeletter hvis du kigger godt efter..En rund kugle i den ene ende (hovede) som fortsætter ud i rygrad og hale.. Når du så kan se det kan du efterhånden også se små ben

 

Det er der :slem:

 

Her kommer man jo kun hvis man har hunnd..og interesserer sig for løver... :blink:

 

Ellers er der stadig Judas..og Mille får om 3-4 uger... Men der må da være en hanhund mellem

 

 

Nå ja og hvor mange..3 er et rigtig fint antal.. Nogen gange får de 4 og sjældent 5.... Det følger linjerne.. En gang har jeg fået 8 (det højste jeg har hørt om er 9). .Underligt at løverne ikke får flere. Havaneser får jo rask væk 7-10 stk af gangen

 

ja det er der nemlig ! håber jeg da :hjerte:

 

 

har ikke en inu men får det jo :blink:

og de intersser mig det gør alle dyr enligt hehe

 

 

ja ellers så kan det jo være jeg skal løbe af med judas eller en af milles han hvalpe :-D

 

 

 

løver er bare noget helt særligt og derfor er der ikke så mange af dem og de får ikke så mange hvalpe af samme grund :drille:

 

 

men tror nu der er en 4 - 5 hvalpe i pandoras mave ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:mrgreen: Jeg har trykket hende på maven og rystet hende..Og sagt der er kylling når de hvalpe kommer ud, men hun siger :fornaermet: "du må vente. Hvalpe tager den tid hvalpe tager" :slem:

 

Og temperaturen er normal :roll:

 

jeg venter gerne lidt i nu hvis hun så får 4-5 skønne hvalpe der er sunde og raske og at der er en sød han hund til mig haha

jeg vil gerne vente den tid det tager !:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:mrgreen: Jeg har trykket hende på maven og rystet hende..Og sagt der er kylling når de hvalpe kommer ud, men hun siger :fornaermet: "du må vente. Hvalpe tager den tid hvalpe tager" :slem:

 

Og temperaturen er normal :roll:

 

 

det lyder til jeg så må væbne mig med tolmodighed ! men er lidt svært :lun:

hvor lang tid er der ca til de små kommer :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer på 3 ligesom dyrlægen og natascha... ;-) og jeg har slet ikke kigget ordentligt på billedet, for kan ikke rigtigt se det på min smartphone..

 

Kennel-lowchen siger kun at der er 4 hvalpe, fordi hende og natascha har væddet om det før skanningsbillede:-p busted! ;-)

 

Hmm.. igår lignede Pandora ellers ikke en hund, der syntes det var særligt fedt at være højgravid:-p så utroligt at hun ikke vil skyde hvalpene ud for kylling! Hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...