Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

:mrgreen: Jeg har trykket hende på maven og rystet hende..Og sagt der er kylling når de hvalpe kommer ud, men hun siger :fornaermet: "du må vente. Hvalpe tager den tid hvalpe tager" :slem:

 

Og temperaturen er normal :roll:

 

 

det lyder til jeg så må væbne mig med tolmodighed ! men er lidt svært :lun:

hvor lang tid er der ca til de små kommer :-P

Jeg ville ellers ikke skrive det, men temperaturen var faldet til 35.9 i morges og hun spiser ikke..Så jeg TROR hun føder i dag. Men sommetider snyder de...

På den anden side så har de andre overladt bedstekurven til hende og besøger hende jævnligt for at tjekke hende ud.. Og al leg er indstillet, alle er rolige og sover/slapper af... Magic har været med gnavepinde til hende og Gaia har vasket øjne på hende. Alt i alt rigtig gode tegn på at noget er i gære

Hun ligger og slapper af og vil ikke have jeg klør hende på ryggen, og slikker mig i hovedet på "jeg skal snart føde"maner...

Men hun kan nå at ombestemme sig.. Hun halser ikke og bygger ikke rede.. Men hun slimer og har fået mælk i patterne..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Jeg stemmer på 3 ligesom dyrlægen og natascha... ;-) og jeg har slet ikke kigget ordentligt på billedet, for kan ikke rigtigt se det på min smartphone..

 

Kennel-lowchen siger kun at der er 4 hvalpe, fordi hende og natascha har væddet om det før skanningsbillede:-p busted! ;-)

 

Hmm.. igår lignede Pandora ellers ikke en hund, der syntes det var særligt fedt at være højgravid:-p så utroligt at hun ikke vil skyde hvalpene ud for kylling! Hehe!

 

det er fordi hun ikke vil give mig en han hvalp elller fordi der ikke er nogen jeg har luret hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun igang? Er de kommet? Eller lader de vente på sig? hehe, sys det er sååå spændende hver gang der kommer babies :mrgreen:
Jeg tror hun har opgivet pga de vil ophæve avlsrestriktionerne.. Så nu gider hun ikke føde alligevel :slem:

 

 

HUn har spist så det bliver ikke lige nu hun føder..Og i morgen skal jeg jo i kirke så der kan hun ikke føde..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ellers ikke skrive det, men temperaturen var faldet til 35.9 i morges og hun spiser ikke..Så jeg TROR hun føder i dag. Men sommetider snyder de...

På den anden side så har de andre overladt bedstekurven til hende og besøger hende jævnligt for at tjekke hende ud.. Og al leg er indstillet, alle er rolige og sover/slapper af... Magic har været med gnavepinde til hende og Gaia har vasket øjne på hende. Alt i alt rigtig gode tegn på at noget er i gære

Hun ligger og slapper af og vil ikke have jeg klør hende på ryggen, og slikker mig i hovedet på "jeg skal snart føde"maner...

Men hun kan nå at ombestemme sig.. Hun halser ikke og bygger ikke rede.. Men hun slimer og har fået mælk i patterne..

Hvor lyder det spændende:hjerte: er lige så spændt som hvis det var mig som skulle have en nu, men hvad pokker jeg skal jo være bedste til hunden:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg tror hun har opgivet pga de vil ophæve avlsrestriktionerne.. Så nu gider hun ikke føde alligevel :slem:

 

 

HUn har spist så det bliver ikke lige nu hun føder..Og i morgen skal jeg jo i kirke så der kan hun ikke føde..:engel:

 

hvad så hvordan går det med den skønne pandora ????

er jo godt spændt på om hun har tænkt sig at føde snart :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Går fint fint... Hun føder nok senere..I nat vil jeg tro...

 

nej hvor skønt jeg glæder mig til at høre om det i morgen hvis det er at de små pus kommer i nat selvfølig :-D

jeg går og er så spænt på hvordan det hele for løber sig og på at se den lille hvalp jeg en dag skal havde hjem :hjerte:

når hun har født og er klar til lidt mad så giv hende et stykke extra kylling fra mig af hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Men ret sandt :mrgreen:

 

:x2: krydser fingere for at alt går lige efter bogen,og du får en god nat og en god oplevelse,:gab: jeg er træt og må hellere gå i seng nu, vi skal til øjenlæge med Emma i morgen, så jeg skal tidligt op, vi skal lige have set lidt mere på Emma´s skelen.

når vi kommer hjem,skynder vi os at se om du har skrevet:engel: men du har nok noget søvn til gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

I mellem de 2 kom der en sort/sølv dreng på 180 gram men desværre med ganespalte. Så han er aflivet

 

Hvor ærgerligt:megaked: men godt det gik godt med, Van Diesel og To Be A Bug:klap::banan:

du vil nog høre mig sige dette flere gange, øv at det ikke er mig som skal have den lille tøs,:-D faktisk hver gang der en lille pige og ind til jeg kan få:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Åh. Dumme natur :cry:

 

Men tillykke til Pandora med de to små (og nu er der vist en der bliver glad for, at der er en han til hende :-D).

 

jep er mega glad nu han er jo skøn :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Så lykkedes det:

 

Lions of Denmark Tough Van Diesel

 

Sort/sølv dreng på 190 gram

 

[ATTACH=CONFIG]74935[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]74936[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]74937[/ATTACH]

 

nej hvor er han skøn og dejlig jubiii så kom der en til lille mig haha :hjerte:

en skam med lille bror, men så er det godt de to af dem klarede det :megaked::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...