Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sørgeligt... det er jeg ked af at høre... :cry:

 

Hvordan har Pandora det? Kan hun mærke, at hun mangler noget?

Hun har det fint... Jeg har aldrig oplevet at de leder efter noget... Engang hvor en af hundene fik en hvalp som døde, gik den ind og kiggede et par gange efter hvalpen..og så "nå ok" så var der intet.. Den sørgede ikke og ledte ikke.. Vi er mere kede af det end hundene er :vedikke:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har det fint... Jeg har aldrig oplevet at de leder efter noget... Engang hvor en af hundene fik en hvalp som døde, gik den ind og kiggede et par gange efter hvalpen..og så "nå ok" så var der intet.. Den sørgede ikke og ledte ikke.. Vi er mere kede af det end hundene er :vedikke:

 

Man forestiller sig bare Pandora sidde overbeskyttende og passe på Diesel... Det ville man jo nok gøre som menneske.. (det ved jeg da fra tvillingemødre, der har mistet det ene barn)..

 

Men trods alt dejligt at høre, at hun ikke er påvirket.. Naturen er sgu barsk..:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nye billeder af Diesel som nu vejer 400 gram :mrgreen:

 

 

[ATTACH=CONFIG]75553[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75555[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75556[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]75557[/ATTACH]

 

 

hvor er han skøn han kommer da hvis til at ligne sin mor på tegningerne ikke ??? han er bare dejlig glæder mig til at se ham når han åbner øjnene.... og til at se ham i virkeligheden :bigsmile: :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nej Bug døde da hun var et par dage gammel :megaked:.. Fik hende obduceret men der var intet galt.. Andet end dyrlægen kunne se hun havde slugt en del fostervandet og fået en del i lungerne... Så nu venter vi på Mille føder så Diesel kan få sig en ny lillesøster...

 

:megaked: nej hvor sørligt stakkels bug og stakkels disel .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hun har det fint... Jeg har aldrig oplevet at de leder efter noget... Engang hvor en af hundene fik en hvalp som døde, gik den ind og kiggede et par gange efter hvalpen..og så "nå ok" så var der intet.. Den sørgede ikke og ledte ikke.. Vi er mere kede af det end hundene er :vedikke:

 

det er altid noget at pandora har disel at passe på ! men jeg vil havde troet det samme som trine1 at hun ville savne Bug som os når vi mister en vi holder af ....

men det er godt at pandora har det godt og disel tager på men nu er han ene barn :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man forestiller sig bare Pandora sidde overbeskyttende og passe på Diesel... Det ville man jo nok gøre som menneske.. (det ved jeg da fra tvillingemødre, der har mistet det ene barn)..

 

Men trods alt dejligt at høre, at hun ikke er påvirket.. Naturen er sgu barsk..:vedikke:

Ja det er fordi vi er mennesker vi tænker sådan.. Hun passer Diesel som havde hun fået 4..
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har det fint... Jeg har aldrig oplevet at de leder efter noget... Engang hvor en af hundene fik en hvalp som døde, gik den ind og kiggede et par gange efter hvalpen..og så "nå ok" så var der intet.. Den sørgede ikke og ledte ikke.. Vi er mere kede af det end hundene er :vedikke:

 

:ae:det er rigtigt ærgerligt:cry: jeg tror at en af grundene til at dine hunde ikke har vist "sorg" er netop, at du er så fornuftig, at lade hunden selv se og erkende at det er slut, huum de er jo lidt mere realistisk end vi er, jeg syntes det er sørgeligt, både fordi hun så ud som en fin hund, og den parring vil du jo ikke gentage, så lille Diesel må nøjes med halv, og pap-søskende, godt han snart får nogen at lege med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

det er altid noget at pandora har disel at passe på ! men jeg vil havde troet det samme som trine1 at hun ville savne Bug som os når vi mister en vi holder af ....

men det er godt at pandora har det godt og disel tager på men nu er han ene barn :megaked:

Mille føder en af dagene.. Hun får nok 3, så går de på omgang hos Pandora. hvis ikke de vælger at lægge sig sammen efter det første døgn.. :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:det er rigtigt ærgerligt:cry: jeg tror at en af grundene til at dine hunde ikke har vist "sorg" er netop, at du er så fornuftig, at lade hunden selv se og erkende at det er slut, huum de er jo lidt mere realistisk end vi er, jeg syntes det er sørgeligt, både fordi hun så ud som en fin hund, og den parring vil du jo ikke gentage, så lille Diesel må nøjes med halv, og pap-søskende, godt han snart får nogen at lege med:-D
Nej den parring gentager jeg ikke..Men kunne godt tænke mig at bruge Diesel engang.. Så det blvier spændnede at se hvor god han bliver...

Forresten skrev jeg til en forsker fra USA som jeg har snakket meget med angående det ganespalte..Og han siger han er sikker på det ikke er arveligt (præcis som du sagde9 men noget udefrakommende..Man ved bare ikke hvad.. Og interessen i at forske i hunde arvelighed er ikke så stor som med mennesker

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jo han kommer til at ligne hende..Han er rigtig fin.. Selv vinklerne ser gode ud selvom han er så lille endnu

 

Mille føder en af dagene.. Hun får nok 3, så går de på omgang hos Pandora. hvis ikke de vælger at lægge sig sammen efter det første døgn.. :engel:

 

hehe så får han nogle små venner det er altid noget så kan han lege storbror hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nej den parring gentager jeg ikke..Men kunne godt tænke mig at bruge Diesel engang.. Så det blvier spændnede at se hvor god han bliver...

Forresten skrev jeg til en forsker fra USA som jeg har snakket meget med angående det ganespalte..Og han siger han er sikker på det ikke er arveligt (præcis som du sagde9 men noget udefrakommende..Man ved bare ikke hvad.. Og interessen i at forske i hunde arvelighed er ikke så stor som med mennesker

 

det skal du være velkommen til jeg håber på at få ham udstillet og avlsgodkent og du har selvfølig første ret til hans gener :-D

 

men får nok brug for hjælp til at starte med er jo helt grøn ang udstilling hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

det skal du være velkommen til jeg håber på at få ham udstillet og avlsgodkent og du har selvfølig første ret til hans gener :-D

 

men får nok brug for hjælp til at starte med er jo helt grøn ang udstilling hihi

 

Det vigtigste er vist, at man kan finde ud af at spise kage. Det er i hvert fald altid det, Janni skriver om, når hun skal til udstilling. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Det vigtigste er vist, at man kan finde ud af at spise kage. Det er i hvert fald altid det, Janni skriver om, når hun skal til udstilling. :mrgreen:

 

haha så skal jeg nok klar mig for jeg er lige så godt til at spise kage som til at lave dem hihi elsker at bage :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej den parring gentager jeg ikke..Men kunne godt tænke mig at bruge Diesel engang.. Så det blvier spændnede at se hvor god han bliver...

Forresten skrev jeg til en forsker fra USA som jeg har snakket meget med angående det ganespalte..Og han siger han er sikker på det ikke er arveligt (præcis som du sagde9 men noget udefrakommende..Man ved bare ikke hvad.. Og interessen i at forske i hunde arvelighed er ikke så stor som med mennesker

 

Ja og mennesker er heller ikke særligt godt udforsket, der mange hvis og måske´er. så det du gør er absolut fint. folk lader sig heller ikke skille fordi der kommer et barn med spalte, og sansynligheden for at det sker igen er lille.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan faktisk godt mærke at der har været pause med udstillingerne, har slet ikke fået noget kage :megaked: At man ikke kan se manglen på kage er noget helt andet :bigsmile:

 

Husker faktisk bedre kagerne fra sidste års udstillinger end bedømmelserne :lol:

 

Uh Disel på udstilling :lun: Så kan man jo få lov at hilse på den lille lækkerrøv :banan:

Redigeret af MiniBillen
. til :
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ja og mennesker er heller ikke særligt godt udforsket, der mange hvis og måske´er. så det du gør er absolut fint. folk lader sig heller ikke skille fordi der kommer et barn med spalte, og sansynligheden for at det sker igen er lille.

 

bare se på seb og martin ( min veninne og hendes kærste ) de har fået en skøn dreng med ganespalte og de ved ikke helt hvorfor de tror strees og røg men kan ikke vides med sikkerhed .....

Link til indlæg
Del på andre sites

det skal du være velkommen til jeg håber på at få ham udstillet og avlsgodkent og du har selvfølig første ret til hans gener :-D

 

men får nok brug for hjælp til at starte med er jo helt grøn ang udstilling hihi

Det lyder godt :mrgreen:

 

Altså det vigtigste til udstilling er KAGEN.. Jeg kommer personligt kun pga den altid tilstedeværende kage :mums: og jeg bliver meget skuffet når "nogen" (læs Marie Louise Rams) kommer med en squashkage med OSTEglasur :badr:

 

Alt andet er nemt nok.. Han skal bare lære at stå på et bord og gå rundt i ring.. Bordet er han trænet til herfra... Og du er jo nødt til at gå med ham i snor sådet bliver ikke noget problem...

 

Og jeg gentager lige at KAGEN er vigtigst... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...