Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og alle lærte at løver roder lige så meget som børn... Og tigger for grumt..Toffee elskede Emma hun gav mad hele tiden..og ikke små stykker men halve franskbrød hahaha

Billedet med 3 på stribe der æder en fjer, blev det ikke godt?

 

Det var Line som tog det, håber det blev godt.

Hun er færdig med at bage til i morgen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Og alle lærte at løver roder lige så meget som børn... Og tigger for grumt..Toffee elskede Emma hun gav mad hele tiden..og ikke små stykker men halve franskbrød hahaha

Billedet med 3 på stribe der æder en fjer, blev det ikke godt?

 

jeg tror det blev godt jeg smider lige mobilen i computeren og loder dem op så vi kan lave en disel tråd med billeder fra løve besøget :)

janni i bliver tykke i morgen jeg har lige bagt min kage-er den opskrift jeg lavede var lavet til ti prsoner så jeg doblede den op for syndes det var for lidt hvis nu vi blev nogle stykker, da jeg så fylde i formen var der for meget til det kunne være der så vupti så var der to kager i stedet for en elsker kage.gif

 

 

øøøø fiser rundt og leder efter den ledning jeg skal bruge for at gøre det men kan pt ikke finde den øv øv ikke okay ville så gerne i skulle se mine billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror det blev godt jeg smider lige mobilen i computeren og loder dem op så vi kan lave en disel tråd med billeder fra løve besøget :)

janni i bliver tykke i morgen jeg har lige bagt min kage-er den opskrift jeg lavede var lavet til ti prsoner så jeg doblede den op for syndes det var for lidt hvis nu vi blev nogle stykker, da jeg så fylde i formen var der for meget til det kunne være der så vupti så var der to kager i stedet for en [ATTACH=CONFIG]77427[/ATTACH]

 

 

øøøø fiser rundt og leder efter den ledning jeg skal bruge for at gøre det men kan pt ikke finde den øv øv ikke okay ville så gerne i skulle se mine billeder

 

Det er ikke sådan med det:engel:du skal jo gemme alt for Emma,,,, så errr det lige med at huske hvor:damn:

Jeg har fundet min nye seng.jpg

Så har jeg ikke flere brugbare billeder:blink:

Diesel og knuden.jpg

Fransk dreng.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Det er ikke sådan med det:engel:du skal jo gemme alt for Emma,,,, så errr det lige med at huske hvor:damn:

[ATTACH=CONFIG]77428[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77429[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77430[/ATTACH]

Så har jeg ikke flere brugbare billeder:blink:

 

ja og nu har jeg kikket de steder hvor jeg har oplader og diverse ander ledninger og der er den ikke men jeg har næsten lige brugt den så jeg kan ikke forstå hvor den er blevet af iiiialtså det er trælst

insane.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
ja og nu har jeg kikket de steder hvor jeg har oplader og diverse ander ledninger og der er den ikke men jeg har næsten lige brugt den så jeg kan ikke forstå hvor den er blevet af iiiialtså det er trælst

[ATTACH=CONFIG]77431[/ATTACH]

 

smily fest.gifjubiii fandt den da jeg ville flytte en pose der lå på gulvet halvt inde under sengen og der var den i jubbiiii

c012.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

fantastisk tråd! Skulle også lige til at brokke mig i den anden om Mille - over de manglende hvalpebillder, den skal da opdateres...

 

Sidder altså og bliver lidt varm på den løve race ;) Kunne være man skulle arrangerer et besøg næste gang man er i nordjylland? Man kan måske lokke med kage?

Link til indlæg
Del på andre sites

fantastisk tråd! Skulle også lige til at brokke mig i den anden om Mille - over de manglende hvalpebillder, den skal da opdateres...

 

Sidder altså og bliver lidt varm på den løve race ;) Kunne være man skulle arrangerer et besøg næste gang man er i nordjylland? Man kan måske lokke med kage?

der kommer billeder nu :mrgreen:

 

Og du er velkommen til at komme på løve-besøg :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

og så lidt af Lions of Denmark Tough Vin Diesel *Diesel*

 

[ATTACH=CONFIG]77780[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77781[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77782[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77783[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77784[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77785[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77786[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77787[/ATTACH]

LØVEKLIP:klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
og så lidt af Lions of Denmark Tough Vin Diesel *Diesel*

 

[ATTACH=CONFIG]77780[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77781[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77782[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77783[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77784[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77785[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77786[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77787[/ATTACH]

 

nej hvor er kan bare sød han ser så sød ud med bar numse den lille elsker ham han er skøøøønnnn a a a.gif

c020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig mange:fyfy: og godbider til et heeelt år:slem:

 

:klap:

 

øøøø et halvt års forbrug af godbider og en lækker kurv og en sele en nogle tyggeben og m.m hehe

 

hehe, det herligt at shoppe til hund, ikk? :mrgreen:

 

Jeg har en hel papkasse med alle mulige forskellige tyggeting og godbider :lol:

 

Og to bøjler med seler, halsbånd og liner og dækkener osv.. Jeg slem til at shoppe til Charlie :mrgreen:

 

En stor kasse med legetøj, en hule, masser af tæpper og kurve .. Man kan blive ved :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:klap:

 

 

 

hehe, det herligt at shoppe til hund, ikk? :mrgreen:

 

Jeg har en hel papkasse med alle mulige forskellige tyggeting og godbider :lol:

 

Og to bøjler med seler, halsbånd og liner og dækkener osv.. Jeg slem til at shoppe til Charlie :mrgreen:

 

En stor kasse med legetøj, en hule, masser af tæpper og kurve .. Man kan blive ved :banan:

 

jep det er skønt jeg har også købt et tæppe til han !

hulen har jeg fra indy af angel vil ikke bruge den med det vil løverne godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jep og er blevet god til at fange moppen

 

fange moppen leger han jæger med den også hehe

han må gerne lege jæger med sin løve-bamse hvis den da lever i nu og den ikke er blevet lånt (på ubestemt tid ) af ander løve venner haha

nu har jeg fået handleind.gif nogle tyggeben til han sådan en oksebensknogle den skulle være god :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...