Hop til indhold

Hej folkens!


Gæst Iben B
 Share

Recommended Posts

Gæst Iben B

Jeg er Iben, og min hund er boxeren Chino på 7 1/2 år. Jeg fik Chino som omplaceringshund da han var 4 og har aldrig fortrudt det :hjerte:

 

Husstanden tæller også min mands FT springer spaniel Sputnik på 2 1/2. Sputnik bruges aktivt som jagthund og er en meget energisk lille skid.

 

PS: Der mangler et boxer-forum inde under race-fora. Er jeg virkelig den eneste med denne pragtfulde race ? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Iben, velkommen til.

Jeg har været tilmeldt dette forum i 1½ år men har ikke været særlig aktiv. Jeg kunne nu bedre lide vores lille lukkede forum på k9, som det var, da der var gang i debatterne.

Dette forum har virket lidt uoverskueligt for mig, derfor har jeg ikke rigtigt brugt det, men jeg har kigget mig lidt omkring de sidste dage og er blevet glædeligt overrasket over at møde så mange gamle "bekendte" herinde....super dejligt!!

Nu skal det da have en chance. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stineberthelsen
Hej Iben, velkommen til.

Jeg har været tilmeldt dette forum i 1½ år men har ikke været særlig aktiv. Jeg kunne nu bedre lide vores lille lukkede forum på k9, som det var, da der var gang i debatterne.

Dette forum har virket lidt uoverskueligt for mig, derfor har jeg ikke rigtigt brugt det, men jeg har kigget mig lidt omkring de sidste dage og er blevet glædeligt overrasket over at møde så mange gamle "bekendte" herinde....super dejligt!!

Nu skal det da have en chance. :)

 

Tror vi er igang med en "K9 invasion". Haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror vi er igang med en "K9 invasion". Haha

 

Jaja. Lad os nu bare dukke op som os selv og tage den derfra. Jeg er ikke interesseret i hverken at invadere eller prøve at genskabe noget :):vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja. Lad os nu bare dukke op som os selv og tage den derfra.

:5up:

 

Helt enig, men jeg glæder mig nu over, at der på dette store forum, OGSÅ befinder sig nogle af jer, som jeg altid har nydt at debattere med.

Men når det er sagt, så skal det i allerhøjeste grad blive rigtig godt at møde nye debattører og dermed nye holdninger.:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...