luciente Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Jo da. Det vigtigt, at du visser den, at det er dig der bestemmer - Ellers tager den leder rollen over dig(: F.eks er opgaver hvor i skal samarbejde gode opgaver. Du skal visse den, at den kan være tryg ved dig og dine valg du tager. En dsg har det med, at den gerne vil bestemme (det gør min ihvertfal hvis jeg ikke visser ham, at det er mig der bestemmer) og derfor er det vigtigt, at visse, at det er dig som bestemmer. Har et rigtig godt eksempel fra mig selv. Vi var over på en fodboldbane hvor han så så en anden hund og løb væk og dum som jeg var løb jeg bare efter. Det ende så med, at være gang jeg sat ham fri et sted så løb han sin vej fordi jeg fulgte jo bare efter af frustation :stupid: Da jeg så satte ham fri næste gang og han løb sin vej så gik jeg den anden vej - pludselig så stod han ved min side. Jeg ved så ikke om det er noget alle hunde gør eller om det bare er min, men han kan godt lide, at "teste" mig af De kan godt være meget frække Ved ikke helt om jeg har forklaret det ordenligt, men i andre dsg fans må jeg lige før noget til hvis det behøves. Tak fordi du beskrev det så detaljeret. Lederskab er et meget ladet ord, og vi lægger vist noget forskelligt i det;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Benjamin Besvaret Maj 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2012 Til de interesserede kan jeg fortælle, at vi valgte en puddel. Her er Freddy, en sort dværgpuddel, ca. 19 dage gammel /Benjamin (Nathalies kæreste) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2012 nnnåååå hvor er den sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2012 Hvor er han bare dejlig! Glæder mig til at høre mere om ham når i får ham hjem! Hvis I skal besøge opdrætteren før I får ham, er vi også nogle som elsker at se billeder, og høre historier om hvordan det gik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts