Hop til indhold

halsbånd og matchede snor .?


Gæst KaoS
 Share

Recommended Posts

Er der ikk nogle fede sider, gerne engelske, hvor der er fede brede halsbånd, med sten, nitter og lignende.? Rigtig bling bling hehe :) .. Jeg har kigget lidt rundt, men jeg syntes a jeg lander på de samme 3 sider hver evig eneste gang :/

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er forbavsende let selv at lave:

 

1. læderhalsbånd. Bredde ca. 2-3 cm (smag og behag)

2. et stykke silkebånd samme bredde som halsbåndet.

3. sten og bling fra hobby-butikken. Man kan købe stenene i "bånd", så de er lige til at sætte på. Sten og bling findes i ALVERDENS farver og former, så det er bare at vælge :D

3. en limpistol

 

- tag silkebåndet og lim det på halsbåndet. Lad det tørre godt

- kom lim bag på sten og bling og sæt det på silkebåndet. Lad det tørre godt

 

VIOLA! Et stk hjemmelavet BLING til hunden :D

 

(Kan jeg finde min, så smider jeg lige et billede op af den)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

prøv at søge "pitbull collars" eller "spiked dog collars" på google...synes altid der kommer masser...fandt selv en rigtigt fed side med halsbånd af alligator for nylig...men har glemt linket...krydser fingre for at doberfan kan huske navnet....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fås de da også i størrelse GD?

 

Ja, det er jeg da sikker på at det gør, men nu er det ikke mig, der søger udstyr til min hund, men trådstarter og jeg tror at en størrelse GD bliver for stor til hendes hund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

men nu er det jo ikke en mundkurv hun søger...:blink:

 

Næh, men jeg tænkte bare at hvis man interesserer sig for hvad hunden har på, så er man vel også interesseret i at mundkurven matcher, siden den er på hver gang hunden er med ude på tur? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Næh, men jeg tænkte bare at hvis man interesserer sig for hvad hunden har på, så er man vel også interesseret i at mundkurven matcher, siden den er på hver gang hunden er med ude på tur? ;-)

 

Det læser jeg ingen steder at den er...vi aner jo heller ikke om trådstarter er bosat i DK...i så fald har jeg ihvertfald ikke læst det...hehe...man kunne jo fejlagtigt tro at det var en slags provokation, men jeg vælger da at tro på du er oprigtigt interesseret i at TS får en flot mundkurv...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det læser jeg ingen steder at den er...vi aner jo heller ikke om trådstarter er bosat i DK...i så fald har jeg ihvertfald ikke læst det...hehe...man kunne jo fejlagtigt tro at det var en slags provokation, men jeg vælger da at tro på du er oprigtigt interesseret i at TS får en flot mundkurv...:mrgreen:

 

Jamen det er jeg da. Sådan en med en masse nitter på - helt i pindsvinestil :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårh herreste gud - det ville dog være befriende hvis kamphundefolket ikke altid gik i forsvar over den mindste lille bitte ting.

Selvfølgelig skal mundkurven da matche nittehalsbåndet og to-meter-linen, ellers er der da ingen logik til ;-)

Jeg læser det nu også som en lille stikpille om at man liiige skal huske mundkurven.. Og jeg er altså ikke "kamphundefolk..." :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Åååårh herreste gud - det ville dog være befriende hvis kamphundefolket ikke altid gik i forsvar over den mindste lille bitte ting.

Selvfølgelig skal mundkurven da matche nittehalsbåndet og to-meter-linen, ellers er der da ingen logik til ;-)

 

Tja...måske bliver man lidt tyndhudet, når man som jeg hader mundkurven og synes den er helt til grin? Og så tolkede jeg det bare som en reminder om at huske mundkurven, hvilket jeg synes var lidt unødvendigt i en tråd om hunde tilbehør...

 

Men skal selvfølgelig ikke tillægge folk intentioner, og jeg beklager da meget hvis jeg har misforstået...

 

synes dog alle mundkurve ligner lort...især dem med læder og nitter...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja...måske bliver man lidt tyndhudet, når man som jeg hader mundkurven og synes den er helt til grin? Og så tolkede jeg det bare som en reminder om at huske mundkurven, hvilket jeg synes var lidt unødvendigt i en tråd om hunde tilbehør...

 

Men skal selvfølgelig ikke tillægge folk intentioner, og jeg beklager da meget hvis jeg har misforstået...

 

synes dog alle mundkurve ligner lort...især dem med læder og nitter...:engel:

 

Slet ikke uenig, loven er håbløs og kurven sidder sjældent på de rigtige hunde...

I øvrigt har jeg fuld respekt for den lidt tynde hud, men som du selv er inde på så hjælper det ihvertfald ikke at læse alt med negativt fortegn, så kommer det hele nok til at se endnu mere sort ud.

 

Personligt kunne jeg godt se det lidt komiske i en fuldt påklædt kamphund klædt ud som chihuahua med understregning af det komiske ved hjælp af en gejlet mundkurv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor har et halsbånd med sten og nitter herfra: Lækre design halsbånd og magnet halsbånd til din hund

gzom183.jpg

 

Det var ikke ret dyrt men en lækker kvalitet og brede og solide. De fås også i str. kæmpe stor og er 4 cm. brede.

Jeg synes måske det er lidrt feset med diamanter til en hanhund, men nitterne opvejer det lidt med nitterne, så bjørnen Baloo stadig er lidt maskulin trods bling-bling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...