Hop til indhold

Broholm slot


 Share

Recommended Posts

har på fornemmelsen at jeg er den eneste med en broholmer.....

 

Men derfor vil da lige informere om at der er broholmer træf på broholm slot (Fyn) på lørdag d. 23 august :blink:

 

Regner med at vi skal derned, men Aslan bliver hjemme (han må jo ikke gå rundt i flere timer, og jeg skal minimum snakke med alle hundene :engel: )

 

 

www.broholm.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kara2007

Hej igen.:vinken:

 

Jeg skal lige have fundet nogle billeder og ligger p.t. med lungebetændelse, men jeg lover at få taget nogle billeder på Broholm og så skal jeg nok ligge dem ind.

 

Hun er 1 år og 1 mdr. og hun er fra Albertslund. Jeg har købt hende af mine forældre der har 2 stk. af slagsen og jeg må indrømme at jeg syntes det er en super-dejlig familiehund - og mors lille røv-render.... Alle der ser hende og kommer forbi herhjemme er meget rystede over hvor rolig hun egentlig er - selv som hvalp. Men hun får selvfølgelig lige sine ture ind imellem og det er så sjovt når hun leger med sine bamser m.m.

 

Skriver igen når vi har været på Broholm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen.:vinken:

 

Jeg skal lige have fundet nogle billeder og ligger p.t. med lungebetændelse, men jeg lover at få taget nogle billeder på Broholm og så skal jeg nok ligge dem ind.

 

Hun er 1 år og 1 mdr. og hun er fra Albertslund. Jeg har købt hende af mine forældre der har 2 stk. af slagsen og jeg må indrømme at jeg syntes det er en super-dejlig familiehund - og mors lille røv-render.... Alle der ser hende og kommer forbi herhjemme er meget rystede over hvor rolig hun egentlig er - selv som hvalp. Men hun får selvfølgelig lige sine ture ind imellem og det er så sjovt når hun leger med sine bamser m.m.

 

Skriver igen når vi har været på Broholm.

 

 

Så er Aslan slet ikke sådan en specielt hvalp kan jeg læse :mrgreen:

 

Vi er også meget imponeret af at han er så rolig, og så en gang om dagen, gerne efter aftensmad, får han lige en ordentlig løbe tur (2 gange´i rundkreds) og så slapper han af igen. Han er også roligheden selv, dog har han liiiidt svært ved at styre den store krop engang imellem :rolleyes:

 

Og vi har også hørt alt godt om broholmeren som familie hund, og kan allerede se det på ham som hvalp.

 

Kærestens niece hende lunter han efter

Min nevø, når han siger dæk så lægger hunden sig. Og ham lunter han også efter. Men løber de, ja så skal der leges.

 

 

Hvordan var det med din hund som hvalp - gjorde den sig selv renlig?

(hvis det er en broholmer ting vil jeg da gøre alt for at få en i fremtiden igen)'

 

 

 

 

Og god bedring med lungebetændelsen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg har aldrig se så mange broholmere på en gang :mrgreen:

 

Og så lærte jeg noget nyt.

 

Aslan er ikke gul broholmer, aslan er rød :???:

 

 

Men nøøøøøøøøøøørj hvor var der mange der vidste en helt masse :-D

 

 

Meget våd og lærig dag

 

 

Ingen tvivl om at jeg vil derned næste år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om man må poste billeder, taget et officielt sted?

 

Jeg ville faktisk oprette en tråd, da der er nogle mennesker der er rimelig meget inde i love og regler.

 

 

Det var jo for alle.

Der stod ikke nogen steder man ikke måtte tage billeder

Det var konkurence

 

 

Må man poste billeder af andres hunde???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om man må poste billeder, taget et officielt sted?

 

Det må du gerne, men der må ikke være personer i fokus, som ikke har tilladt at billedet offentliggøres. Det er meget svært at vurdere hvornår et billede er ok at poste offentligt, men jeg tror ikke du kommer i problemer med billeder, hvor andre personer blot er "med på og i baggrunden" - ellers sletter vi blot dem ved henvendelse, værre er det ikke :-)

Må man poste billeder af andres hunde???

 

Ja det må du godt

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...