Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830306 Voodoo syntes vi skulle gå ud og prøve den nye linse nu det eeeendelig var solskin *im so bored* Skipper, *hvad, ud? nu?* Vi gik selvfølgelig ud nu Voodoo ville, det kostede os vores mini æbletræ som ellers gav 4 perfekte æbler i sommers *slemme hunde!* Nå men se engang, synes den nye linse gør det vildt godt! Billederne er ikke redigerede, nu er jeg spændt på om jeg skulle have gjort noget for at undgå photobucket gør kvaliteten væsentligt værre, jeg synes det ser rigtig godt ud på min computer, der er meget bedre kontrast, farve og dybde i billederne En lille serie: Tjek planten bagved, den gør underværker for Motors hale Ja jeg skal blive bedre til at stille skarpt (eller sortere de uskarpe fra ) Kritik er yderst velkomment.. hvis man gider. Senere på tur, Voodoo - konge af alt muligt fedt :hjerte: Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830310 Fantastiske billeder :klap: De er flotte, og jeg er enig i det med dybden/kontrasten :5up: Billedet af Voovoo med kyllingen er bare :hjerte: Åh jeg smelter Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830382 ahahaha ja han er da seriøst kongen af alt! :klap: jeg er ikke nogen god fotograf, så jeg vil ikke komme med kritik. Jeg bliver blot lykkelig når mine billeder af og til er skarpe Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830398 Jeg bliver blot lykkelig når mine billeder af og til er skarpe Gør jeg da osse Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830419 Hold da op Det er da lige før Motors gebis er lige ud for min næse - de er jo nærmest blevet til 3D-billeder :klap: Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830429 iih man blir jo aldrig træt af billeder af de to bamselamser :hjerte: Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830460 Hold da op Det er da lige før Motors gebis er lige ud for min næse - de er jo nærmest blevet til 3D-billeder :klap: Haha ja, og den dag VIL komme! Det blir vildt (Altså 3d billed dagen ) Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830476 Viiirkelig fede billeder Buddha!!! :5up: Hvad var det for et objektiv, det nye? Jeg bli'r heller aldrig træt af billeder af de to tosser, de ser bare herlige ud! Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830496 Viiirkelig fede billeder Buddha!!! :5up: Hvad var det for et objektiv, det nye? Jeg bli'r heller aldrig træt af billeder af de to tosser, de ser bare herlige ud! Tamron 18-270mm Julegave! Det er også vildt fedt at jeg kan tage billeder meget tættere på end det gamle (55-250mm) Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830505 Haha ja, og den dag VIL komme! Det blir vildt (Altså 3d billed dagen ) Syntes nu også at dagen hvor Motor's gebis hopper ud af skærmen lyder som en rimelig vild dag Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830507 Syntes nu også at dagen hvor Motor's gebis hopper ud af skærmen lyder som en rimelig vild dag Men sjov! Jeg gør det en tiiiidlig morgen så alle får morgenkaffen galt i halsen Rapporter
Besvaret Januar 6, 201214 år comment_830508 Tamron 18-270mm Julegave! Det er også vildt fedt at jeg kan tage billeder meget tættere på end det gamle (55-250mm) Synes det ser rigtig godt ud! Har selv et Tamron 28-75, og har leget en del med et 200-500, synes begge er rigtig gode. De er meget skarpe, og det ser dit også ud til at være. Lækkert! :5up: Rapporter
Besvaret Januar 7, 201214 år comment_830842 Hehe man KAN faktisk lave 3d billeder, man skal bare have de der 3d-briller: How to Make 3D Photos: 11 steps - wikiHow Brillerne kan man så passende lave selv How to Make Your Own 3D Glasses: 11 steps (with pictures) - wikiHow Rapporter
Besvaret Januar 7, 201214 år comment_830865 Jammen de er bare skønne som altid de to hvide labaner. Men sig mig, er det profilbillede ikke ret frækt Rapporter
Besvaret Januar 7, 201214 år comment_831465 :lun: Vi må altså snart finde ud af det der med en tur ud - du må i hvert fald gerne øve fotoudstyr på mine vapser - så gramser jeg bare lykkelig på Voodoo og Motor imens. Rapporter