Hop til indhold

Jeg mødte en hundefotograf


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

I lørdags tog vi en tur til Faxe Kalkbrud og der mødte vi en hundefotograf som skød løs på" Pelle.

Hun har tilsendt mig disse to fotos

Blå vand.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

I lørdags tog vi en tur til Faxe Kalkbrud og der mødte vi en hundefotograf som skød løs på" Pelle.

Hun har tilsendt mig disse to fotos

Hvor er det bare gode billeder :5up: Særligt det første, der ser pelle lidt farlig ud:lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvor er det bare gode billeder :5up: Særligt det første, der ser pelle lidt farlig ud:lol::blink:

 

Jamen Frank, Pelle ER en farlig hund!

 

Han går tæt på, gnider sig op ad personen, tager gerne en hånd/arm i munden og "går med", og så må personen hellere følge med, ellers!... :shock:

 

Og under det hele siger han LYDE!!:skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvor er de gode :blink:

 

Ja, hvor heldig kan man være?

Gratis fotos af sin yndlingshund...

 

Fotografen er på tur landet rundt denne måned, så man kan bestille, hvis man vil.

Jeg er vild med den blå farve søerne i Kalkbruddet har når solen skinner

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen Frank, Pelle ER en farlig hund!

 

Han går tæt på, gnider sig op ad personen, tager gerne en hånd/arm i munden og "går med", og så må personen hellere følge med, ellers!... :shock:

 

Og under det hele siger han LYDE!!:skraek:

 

Og her troede jeg du kunne opdrage hunde :-P:-P:-P:-P:-P

 

Jeg kan nu bedst li det sidste, det ser bare helt vildt lækkert ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og her troede jeg du kunne opdrage hunde :-P:-P:-P:-P:-P

 

Jeg kan nu bedst li det sidste, det ser bare helt vildt lækkert ud :blink:

Det tror jeg godt irene kan finde udaf. Meeen det kommer jo an på hvad man ønsker af sin hund ikk!??:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :-D

 

Jeg tror da næsten, det må være Maj Britt (undskyld hvis stavemåden er forkert) som også er herinde.. Hun har da snakket om at hun skulle landet rundt og fotografere:-)

pssst, ikke sige det til nogen, men hendes navn står som vandmærke på billederne :blink:

 

Han ser da niks farlig ud... hans øjne udstråler da opmærksomhed og ro...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen Frank, Pelle ER en farlig hund!

 

 

Han går tæt på, gnider sig op ad personen, tager gerne en hånd/arm i munden og "går med", og så må personen hellere følge med, ellers!... :shock:

 

Og under det hele siger han LYDE!!:skraek:

Ja man kan jo tage fejl af mennesker, og det har jeg så gjort af dig Irene:shock:

 

:lol::lol::lol:

 

NU hved jeg hvad pelle minder mig om på det første billede.:lol: Der var en film i begyndelsen af 80'erne jeg mener den hed White-dog. En hvid shæfer (sorry hvid hyrdehund:rolleyes:) Som var trænet til at fange og dræbe mørkhudede mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Dejlige billeder :-D

 

Jeg tror da næsten, det må være Maj Britt (undskyld hvis stavemåden er forkert) som også er herinde.. Hun har da snakket om at hun skulle landet rundt og fotografere:-)

 

 

Det er nemlig lige præcis hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Og her troede jeg du kunne opdrage hunde :-P:-P:-P:-P:-P

 

Jeg kan nu bedst li det sidste, det ser bare helt vildt lækkert ud :blink:

 

Det KAN jeg også godt :lol:

 

Han spytter dem gerne ud når jeg beder om det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja man kan jo tage fejl af mennesker, og det har jeg så gjort af dig Irene:shock:

 

:lol::lol::lol:

 

NU hved jeg hvad pelle minder mig om på det første billede.:lol: Der var en film i begyndelsen af 80'erne jeg mener den hed White-dog. En hvid shæfer (sorry hvid hyrdehund:rolleyes:) Som var trænet til at fange og dræbe mørkhudede mennesker.

 

Jeg husker den film! Puh den var grum, især fordi man jo ved at hunde ER blevet trænet til aversion mod mørk hud :evil:

 

De havde faktisk brugt tre forskellige hunde til filmen og hovedskuespilleren var den der pige som vist hedder noget med Nicole og som før det var meget brugt i børne- og ungdomsfilm. Så ved du lige præcis hvem jeg mener ikk'?

 

Nej, ærligt, mener du at Pelle har så grumt et blik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg husker den film! Puh den var grum, især fordi man jo ved at hunde ER blevet trænet til aversion mod mørk hud :evil:

 

De havde faktisk brugt tre forskellige hunde til filmen og hovedskuespilleren var den der pige som vist hedder noget med Nicole og som før det var meget brugt i børne- og ungdomsfilm. Så ved du lige præcis hvem jeg mener ikk'?

 

Nej, ærligt, mener du at Pelle har så grumt et blik?

Ja filmen var rimelig grum.

 

Nej selvfølgelig har Pelle ikke et ligeså grumt udtryk!:-D

Men du skrev Pelle ER farlig... Så jeg tænkte at nu kunne jeg lige smøre tykt på:blink::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja filmen var rimelig grum.

 

Nej selvfølgelig har Pelle ikke et ligeså grumt udtryk!:-D

Men du skrev Pelle ER farlig... Så jeg tænkte at nu kunne jeg lige smøre tykt på:blink::lol::lol:

 

OK, godt så..

 

 

Jo han ER farlig, grum og alt det der. Ha ha ha...

 

Han er utroligt blid af sind, så derfor er det lidt morsomt at han kan se grum ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...