Hop til indhold

morgentur?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, det er ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det.... Men det første billede her er faktisk taget på vores morgentur.... Desværre regnede det meget og Karla mener at regnvejr er noget fanden har skabt på en dårlig dag - og det er ihvertfald ikke noget hun er lavet til at gå ude i....

 

Så det meste af vores morgentur tog plads på bænken under halvteget på legepladsen :roll: hvor damen lå rullet sammen på skødet,,,

 

og da vi kom hjem skulle hun ihvertfald straks under dynen så hun kunne få varmen efter den forbrydelse der var blevet begået imod hende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

onde onde ejer altså :evil:

 

lille pus og :ae:

 

Hvor regner det henne i landet da?

 

Her i Horsens har det regnet hele morgenen.... Det ser dog ud til at være stoppet nu.... men det er stadig meget gråt og overskyet derude..... så hun får nok svært ved helt at undgå vand hvis hun gerne vil ud at gå i løbet af idag...

 

Når man sætter hende i haven for at tisse i regnvejr ligner hun en der får pisk med en kæp :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Harry er godt nok også hurtig til at komme ind igen, når det regner. Han er bestemt ikke en vandhund og vil helst ligge og gasse indenfor i varme og tørvejr.

 

Så jeg kender godt til deres stakkels udtryk som du beskriver "blive pisket med en kæp".

 

Onde onde ejere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er bare fremmelig, når hun ikke vil ud i det ækle vejr. Vores sansede ikke regn til at starte med. Da han rundede de 7-8 mdr skulle han lige pludselig bare ikke ud i det der ækle der. Nææææ, Karla er bare forud for sin tid og en kvik lille dame, der allerede har opdaget at det der regn-noget bare er for meget ha ha ha....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, hun "går tur" ligesom Tyson, når det er regnvejr. Jeg får også onde blikke af ham - han mener vist, at det er mig, der har fundet på at gøre det hele vådt, lige når han troede han skulle ud på en dejlig tur. :blink:

 

Hvor er hun altså bare sød, den lille. :hjerte:

 

:lol: haha... jeg tror ikke Karla bebrejder mig for regnen, men hun fortæller mig meget hvor ond jeg er, at hun skal være ude i det.... og når vi så kommer hjem og løber ud i haven, kan hun blive dybt fortørnet over at det også regner derude! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...