Hop til indhold

Bella vil snakke med alle... Hjælp til træning


kharder
 Share

Recommended Posts

Hej med jer,

 

Jeg har læst, at der er flere som går ture ved Ishøj Strand og omegn. Dette vil vi gerne være med til, hvis det er muligt.

 

Samtidig vil vi gerne have lidt hjælp til træningen. Vi vil gerne lære Bella, at hun ikke skal snakke med alle vi møder. Samtidig skal hun også lære at slappe af når vi går tur og specielt når der er hundelugt i luften... Hun er ikke til at komme i kontakt med. Hun er dog på ingen måde agressiv, hun vil bare lege.

 

Vi giver gerne kaffe/te og noget kage eller sandwich som tak for hjælpen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er hun?

 

Bassil er osse en stor og uholdbar hund og ville også hilse på alt og alle hunde..

 

Jeg har løst noget af det ved at se hundene før ham - sætte ham af i plads og skovle godbidder ind meget hurtigt.. Og rose overdrevent ved kontakt til mig..

 

Han er nu to et halvt og det fungerer sådan set fint i hverdagene..

 

Men kontakt træning i vante omgivelser først - derefter på gåturene

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er tre år. Vi adopterede hende i september, så vi er ikke klar over hvor meget træning hun har fået. Dog har hun fået noget. Vi har brugt adfærdsbehandleren og træneren Dog-Wise her fra Greve. Vi arbejder med kontaktøvelser hjemme og vil gerne begynde at arbejde med det når vi er udenfor. Tanken er, at træne med nogen et sted uden for meget distraktion. Det er ikke tanken at de skal mødes, bare komme så tæt på så jeg stadig kan give godbidder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har brugt hundetræner med hund der var totalt ligeglad med andre hunde! Det virkede osse..

 

Hun har træningsplads i Ishøj og rigtig dygtig..

 

http://www.72183283.dk/

 

Hendes rottweiler er bare helt vild god til det formål! Jeg tog en privattime hvor vi trænede at ignorere ham..

 

Så hvis du evt kunne få kontakt til andre med hunde der er pivligeglade med de der fjollede hunde kan jeg kun anbefale det!

 

Det er så ikke min, vel? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da gerne lægge hund(e) til din træning.

 

Jeg kan tilbyde en næsten 4 års gammel springer-tæve, der fuldstændig ignorere andre og en 8 måneders gammel springer-tæve, der er lidt mere fremme i skoene, så det vil ikke være hende vi skulle starte ud med :blink: Og nååå ja, så mig selv, der kender til træningsprincippet og selv har brugt det på en tidligere hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...