Hop til indhold

Månedens hund august 2008 "Old boys, 9 år og opefter"


Administrator
 Share

Stem på månedens hund august 2008  

104 stemmer

  1. 1. Stem på månedens hund august 2008

    • Kandidat 1
      15
    • Kandidat 2
      9
    • Kandidat 3
      10
    • Kandidat 4
      5
    • Kandidat 5
      8
    • Kandidat 6
      17
    • Kandidat 7
      10
    • Kandidat 8
      5
    • Kandidat 9
      5
    • Kandidat 10
      7
    • Kandidat 11
      13


Recommended Posts

TILLYKKE med sejr a9 :mrgreen: og tillykke til alle de andre dejlige gamle der også deltog :mrgreen:

 

Hvis det bliver sort hund i næste måned, må der så være aftegninger på den??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Takker :kys: du må gerne lykønske din gemal også, han lånte ham trods alt i 6 år :blink:

 

Er I ikke på vej til Kalundborg efter den bette Easy :hmm: :lun:

 

Ja Lucki var bestemt en god og dygtig tjenestehund :mrgreen: Gemalen var ihvertfald glad for ham. :mrgreen:

 

Nej :megaked: for Easy er slet ikke kommet alligevel:megaked:

 

:shock: Dennis var skadet og kunne ikke komme til Danmark i weekenden. :cry: Så vi skal til tyskland i stedet for. Og det kan kun gå for langsomt for jeg VIL hende hjem NU :evil::mrgreen:

Håber at vi kan tage afsted imorgen tidlig. For jeg har jo ikke så mange fridage at tage af :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Lucki var bestemt en god og dygtig tjenestehund :mrgreen: Gemalen var ihvertfald glad for ham. :mrgreen:

 

Nej :megaked: for Easy er slet ikke kommet alligevel:megaked:

 

:shock: Dennis var skadet og kunne ikke komme til Danmark i weekenden. :cry: Så vi skal til tyskland i stedet for. Og det kan kun gå for langsomt for jeg VIL hende hjem NU :evil::mrgreen:

Håber at vi kan tage afsted imorgen tidlig. For jeg har jo ikke så mange fridage at tage af :shock:

 

Ej, hvor :megaked: og e045.gif

 

Det kan da kun gå for langsomt med at få startet bilen op og hende hjem - jeg vil se hende nuuuuuuuuuuu :engel::mrgreen:

 

PS: Tusind tak for weekenden :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaahhhh :klap2::klap2::klovn: Så kan jeg I DEN GRAD være med med AutoNoomi :mrgreen:

 

(Det ville være meget værre med en kategori der hed rene hunde :oops:)

 

 

 

Et KÆMPE tillykke med sejren A9, han ser skøn ud :lun:

 

Først tak :kys: Lucki var det bedste af det bedste :lun: Perfekt familiehund, super konkurrencehund og super tjenestehund også :5up: sådan en hund møder man ikke mange af i sit liv :lun:

 

AutoNoomi beskidt :confused: Det har vi da aldrig set eksempler på :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først tak :kys: Lucki var det bedste af det bedste :lun: Perfekt familiehund, super konkurrencehund og super tjenestehund også :5up: sådan en hund møder man ikke mange af i sit liv :lun:

 

AutoNoomi beskidt :confused: Det har vi da aldrig set eksempler på :hmm: :mrgreen:

 

Jeg fortsætter med at være dybt imponeret over at de hunde kan kende forskel på fritid og arbejde :lun:

 

Vil du se AutoNoomi beskidt? Så bare vælg det som emne :mrgreen: :5up: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sshhh, pas på, at Tyson ikke hører dig - han tror jo selv, at han er en STOR og FARLIG hund. :mrgreen:

 

 

:hmm:

 

Kan du ikke lige forklare ham at store farlige hunde ikke er bange for noget............heller ikke for at være alene hjemme!

 

Altså, har du glemt at lærer Tyson det?

 

Slemme tyson mor, ligeså slem som mig :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Takker :kys: Ville og vil gerne dele æren :-D

Og her takker jeg :kys:

 

De sidste 3 stemmer krævede hårdt lobby arbejde kan du tro :mrgreen::engel::blink:
Det er jeg ikke i tvivl om. :blink:

 

Det er også okay nu hvor jeg har vundet sommerkonkurrencen. Så vi er begge vindere. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chokky førte med 1 stemme, men i sidste øjeblik fik Lucki helt tilfældigt 3 stemmer :mrgreen:

 

Nååååå på den måde - jeg kunne jo bare se at der var 2 stemmers forskel :mrgreen:

 

Det er også okay nu hvor jeg har vundet sommerkonkurrencen. Så vi er begge vindere. :banan:

 

:klap::klap:Ihhhh, hvor er du en god taber (eller vinder :shock:) - Gu' ve' hvordan det havde set ud hvis du ikke havde vundet sommerkonkurencen :mrgreen::mrgreen::engel:

 

UPS: TILLYKKE med sejren i sommerkonkurencen forresten :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nååååå på den måde - jeg kunne jo bare se at der var 2 stemmers forskel :mrgreen:

Var du lige ved at tro, vi skulle have vores skolepenge tilbage, fordi vi ikke kunne regne :blink:

 

 

:klap::klap:Ihhhh, hvor er du en god taber (eller vinder :shock:) - Gu' ve' hvordan det havde set ud hvis du ikke havde vundet sommerkonkurencen :mrgreen::mrgreen::engel:

 

UPS: TILLYKKE med sejren i sommerkonkurencen forresten :o)

Jeg vil godt afsløre, at jeg er en lige så dårlig taber som vinder. Jeg HADER at tabe (måske fordi det sker i 99,99% af tilfælde, hvor jeg gambler) men vinder jeg, kan jeg virkelig være forfærdelig at være i stue med, og jeg VED det, det r det værste ha ha ha :-P

 

Og tak i øvrigt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...