Hop til indhold

Kender du husky'en Mishka?


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

På YouTube er der den SKØNNESTE husky! :lun:

 

Hun hedder Mishka og er ret god til at "tale" :rolleyes:

 

I den første video "synger" hun og i den næste siger hun nogle forskellige ting. Synes bare i skulle se hende, hun er simpelthen så skøn og en af de smukkeste husky'er jeg har set :lol:

 

[video=youtube;Mk4bmK-acEM]

 

[video=youtube;gRw-lfXy_tQ]

Link til indlæg
Del på andre sites

Joo, tror næsten jeg har set alle videoerne med hende :)

 

Åårh :hjerte: Må SÅ meget eje en husky engang.. Har ønsket mig en siden jeg som 5-6 årig så en der hvor min far og jeg købte juletræer :o Dens ejere var dem som solgte juletræerne, og den stod altid og hilste på alle kunderne med sine store blå øjne :lun: Men jeg vil først bo i noget større, så den rigtig kan få lov til at udfolde sig :-D

 

Har du nogen videoer af ham hvor han snakker/synger? :D Han er virkelig også bare så smuk :o Er lidt misundelig :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Mishka, are you stupid? Nooooooooo:-D"

 

Hun er da bare SÅ dejlig:hjerte: Og har i øvrigt fået en lillebror eller lillesøster som også viser stort talent for at ævle:-)

 

Jeg tror det er noget man kan træne alle huskies til.. Nogen er selvfølgelig bedre end andre... Men de er jo en race som taler ektremt meget... Hvis Dexter er vågen så kan man høre det :lol:

 

Det kan være dybt frustrende, fordi mange af de lyde han kommer med kan nogen gange forveksles med at han har ondt f.eks....

 

Vi har netop lært Dexter at sige "vouf", og det har faktisk været svært, fordi det ikke ligger særlig naturligt for en husky at gø, fremfor at hyle...

 

(Dexter gør så faktisk rigtig meget i forhold til en normal husky, men han er sgu også lidt unormal :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Jeg tror det er noget man kan træne alle huskies til.. Nogen er selvfølgelig bedre end andre... Men de er jo en race som taler ektremt meget... Hvis Dexter er vågen så kan man høre det :lol:

 

Det kan være dybt frustrende, fordi mange af de lyde han kommer med kan nogen gange forveksles med at han har ondt f.eks....

 

Vi har netop lært Dexter at sige "vouf", og det har faktisk været svært, fordi det ikke ligger særlig naturligt for en husky at gø, fremfor at hyle...

 

(Dexter gør så faktisk rigtig meget i forhold til en normal husky, men han er sgu også lidt unormal :lol: )

Hmm sidder og overvejer, om der er noget husky gemt i Hope! Hun gøer heller ikke, men hyle!! Hold da op!! Den får ikke for lidt når vi snakker... Må altså lige optage det til jer en dag... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...