Hop til indhold

Blandede løve-bolcher


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst løven disel
Tak :mrgreen: Nej hvid bliver han aldrig :lol: Men mere grålig.. De kan jo fade forskelligt, så det ikke helt til at sige endnu hvordan slutresultatet bliver hehe...

 

nej som min mor så pænt siger det så køber man en forvanlings kugle hihi:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Hehe, det rigtigt :mrgreen: Så længe han ikke går hen og bliver parti colour så jeg glad :mrgreen:

det gør han ikke det så skulle han jo havde pletter i det mørke der var meget lyser hvis jeg har forstået regtit

:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nej han bliver ikke parti colour, det var mig der lavede fis :lol:

 

Han blev født kulsort, så parti colour bliver han aldrig.. Men grå, hvilken nuance er ikke til at sige :-D

 

:mrgreen::drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ja jeg er en ren guldklump,,,,, jeg må have en løve der matcher [ATTACH=CONFIG]75682[/ATTACH]

 

du må nøjes med at låne disel til du har muligheden for selv at få en mor men ja du er en guldgruppe :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Han er nemlig rigtig dejlig :mrgreen:

 

Han er altid glad, meget krudt i røven, fræk af helvedes til og enormt begejstret for alt :klap:

 

jeg håber også disel bliver sådan bare ikke for fræk men gerne legesyg og nyskerig haha:lol::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

ej hvor skønt for ham :hjerte: men vi vil savne ham håber vi får nogle billeder løbende af ejern som man håber også vil være med her inde :bighug:
Det kan da godt være vi kan lokke dem herind.. De har haft en løve herfra..Men han døde i sidste uge. De havde ønsket sig en flei-line til jul.. Drengen skulle lufte Charlie og da de stod ved kantstenen..tjah måske han har bevæget sig og charlie løb lige ud foran en bil og var død på stedet..Stakkels stakkels lille dreng der så sin hund dø mens han havde den i snor.. Førsst ksulle de aldrig have hund igen, men så savnede de selvfølgleig små trippende fødder..og så besøgte de Judas (ps. flexi linen er msidt ud)

 

Jeg kan også godt lide Judas :mrgreen:

 

 

Jeg er dog ikke ret stor fan af parti colour, men han har øjenbryn og det får han rigtig mange cuteness point for :mrgreen: Hans udtryk er skønt :lun:

Næ dem kan jeg heller ikke lide..Alt for lidt system i de farver og pletter

 

Må man egentlig smide et billede af sin egen løve i denne tråd? :hmm: Virker lidt ekstremt at lave en hel tråd, kun for at vise et enkelt billede af sin hund :lol: Har et billede af Charlie, hvor han er fin.. Løven Disel, Charlie er sort/sølv på 11 måneder, så fin :lun:
Ja selvfølgelig må man det..HAn er jo forresten også min :lun:

 

Årh hvor er han fin. Han ligner Anton i den alder, de har de samme aftegn.
Ja skal Anton ikke snart have en bror? Ludvig fik officiel PL status i fredags.. 0/0 :mrgreen:

 

Hehe, det rigtigt :mrgreen: Så længe han ikke går hen og bliver parti colour så jeg glad :mrgreen:
:shock:

 

:lol: i sær når de kommer fra janni hendes har spunk hihi :hjerte:
NARJ mine er så rolige og stille..Jeg binder altid benene sammen på dem og hænger dem i loftet... Så jeg slipper for rengøring :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja skal Anton ikke snart have en bror? Ludvig fik officiel PL status i fredags.. 0/0 :mrgreen:

 

 

Nej Anton skal have en lillesøster, så snart jeg bor et sted hvor jeg må have flere hunde:) Jeg er færdig med mit studie til marts, så det kan blive før end man aner;D Super med Ludvigs PL status. Anton har heller ikke PL, men har ikke fået lavet en officiel status endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej Anton skal have en lillesøster, så snart jeg bor et sted hvor jeg må have flere hunde:) Jeg er færdig med mit studie til marts, så det kan blive før end man aner;D Super med Ludvigs PL status. Anton har heller ikke PL, men har ikke fået lavet en officiel status endnu.
:mrgreen:

Du må have lavet en officiel..Jeg vil godt betale rekvisitionen.. Jeg kan evt bestille den når du ved hvornår du alligevel skal til dyrlægen (vaccination elelr noget) de plejer ikke tager penge for undrsøgelsen hvis man alligevel er deroppe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...