Hop til indhold

Den dag da Mille Møghunds mave revnede :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

nu er disels første ferie bugget en ferie i jesperhus blomsterpark i ferie hytte i uge 33 ( aug) bliver skønt det var underligt at bestille for skulle bestille rengøring efter hund og et husdyr med bringes hvilket er nyt for mig at skulle men en god fornemmelse i maven:hjerte:

 

Der følger barnepige med:banan::klap2::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg skulle jo sove i dejlighedssengen.. og den var ikke særlig ren ..underligt de ikke bare kan ligge stille OVENPÅ de tæpper og håndklæder man lægger.. Men næ nej sådan nogle damer skal vælte rundt både ovenpå og under min dyne..Og ligge på min pude når vandet går :badr:

Men det er jo også dem der bor her :mrgreen:

 

NEMSLIG det er løvernes hus :slem:

 

:mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

bestil hellere til 2 hunde :mrgreen:

 

Ville få/har dårlig samvidighed over for Bimsen,det ville jo betyde han ikke var her længere:cry: hankan bare ikke med noget som helst, absolut ikke hunde,og han er her på lånt tid, jeg ville ønske jeg kunne se lidt frem i tiden, er det månered eller år jeg har ham, det er lidt stresende at have et sygt dyr :damn: og have "forbudte" fremtids drømme

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ville få/har dårlig samvidighed over for Bimsen,det ville jo betyde han ikke var her længere:cry: hankan bare ikke med noget som helst, absolut ikke hunde,og han er her på lånt tid, jeg ville ønske jeg kunne se lidt frem i tiden, er det månered eller år jeg har ham, det er lidt stresende at have et sygt dyr :damn: og have "forbudte" fremtids drømme

 

forstår dig godt mor det er ikke så let nej :( har været der to gange og det er surt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
bestil hellere til 2 hunde :mrgreen:

 

ville jeg også gerne men det ville være spil af penge da mor stadig har birk og han skal pt ingen steder men ville være skønk med to løver i stedet for en :klap2::bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Så kom der lidt billeder:

 

Lions of Denmark U need Me *Adonis*

 

[ATTACH=CONFIG]77760[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77761[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77762[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77763[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]77766[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77767[/ATTACH]

 

I like U,, han er blevet løve klippet:klap: er spændt på at se Diesel i løve klip:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lions of Denmark U Must have me

 

[ATTACH=CONFIG]77768[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77769[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77770[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77771[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77772[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77773[/ATTACH]

Det er slet ikke til at holde ud med alt den nuttethed,,, lækkert navn,,, drømme drømme:sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lions of Denmark U want Me

[ATTACH=CONFIG]77774[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77775[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77776[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77777[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77778[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]77779[/ATTACH]

 

Yes Yes, kan man sige andet, du må gerne gemme en til mig,:slem:,, på ubestemt tid:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Lykken :fyfy: Du kan ikke få dem sllasammen..Nu har jeg snart en hel liste med dem du vil have..

 

De er alle sammen blevet løveklippet :lun:

 

vi håber hendes kulle tager bare lidt af når disel kommer så hun kan vente lidt i nu...

Men det kan jo også gå den anden vej MERE KULLERET :damn::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi håber hendes kulle tager bare lidt af når disel kommer så hun kan vente lidt i nu...

Men det kan jo også gå den anden vej MERE KULLERET :damn::blink:

 

Jaa mere kulleret,, får nok slet ikke lov til at nusse nok,,, han bliver jo slidt op hvis vi begge skal nusse,, vi kommer nok til at kikke på ham medens han sooooover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare en lille en:pray: den aller aller bedste:slem:
Den bedste til udstilling? eller den bedste bedste?

Hvis det skal være den bedste bedste, så skal det være p-p-p-pokerface..Lille og ufatteligt smuk..Men jeg tror sq ikke hun bliver god til udstilling (eksteriør jo) men hun vil jo bare kæles konstant..og lægger sig sikker på bordet og siger til dommeren "nus mig på maven"..Hun ville være god som besøgshund eller handicaphund..En virkelig god ambassadør for racen ligesom sin mor :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...