Hop til indhold

Den dag da Mille Møghunds mave revnede :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Først lidt billeder fra i formiddags.. Jeg var sikker på at hun skulle føde i dag tirsdag..Men Mille spiser, løber efter bolde og har ingen temperaturfald :gab::gab: Den møghund føder da nok aldrig....

 

 

P1160930.JPG

 

P1160922.JPG

 

P1160923.JPG

 

P1160928.JPG

 

 

 

 

Men pludselig peb hun lidt og gravede i dejlighedskurven... Og så sagde hun "kan vi gå ind på soveværelset, tak?"..vi tog dejlighedskurven med... Fin og ren, men Mille lagde sig i sengen.. Der skulle hun føde..og det gjorde hun så :engel::engel:

 

 

først kom der en lille pige på 172 gram

 

Lions of Denmark U Must have me

 

P1170943.JPG

 

P1170941.JPG

 

P1170942.JPG

 

 

 

Så kom der en dreng på 192 gram

 

Lions of denmark U Need Me

 

P1170948.JPG

 

 

P1170947.JPG

 

 

Og til sidst en pige på 202 gram

 

Lions of Denamrk U Want Me

 

P1170964.JPG

 

P1170962.JPG

 

P1170963.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Seje Mille - Dejlighedssengen er garanteret også hyggeligere end dejlighedskurven..:-D

 

Stort tillykke med de fine små... :lun:

Men jeg skulle jo sove i dejlighedssengen.. og den var ikke særlig ren ..underligt de ikke bare kan ligge stille OVENPÅ de tæpper og håndklæder man lægger.. Men næ nej sådan nogle damer skal vælte rundt både ovenpå og under min dyne..Og ligge på min pude når vandet går :badr:

Men det er jo også dem der bor her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De har deres egen vilje de bæster...

 

Da min søsters kat engang skulle have killinger (hun var kommet til at flytte hjem til sin nye kæreste - så det var mig, der stod med balladen), havde jeg læst 1000 bøger om katte, der finder et afsides sted at føde... men vågnede kl. bæ om morgen med fostervand overalt og en gispende kat på maven, der slikkede mig på næsen "vågn vågn - det er NUU!!"

Hun hang lige i øven på mig hele morgen og fødte første killing i indkørslen... nr. 2 på vej op ad betontrappen..

Link til indlæg
Del på andre sites

De har deres egen vilje de bæster...

 

Da min søsters kat engang skulle have killinger (hun var kommet til at flytte hjem til sin nye kæreste - så det var mig, der stod med balladen), havde jeg læst 1000 bøger om katte, der finder et afsides sted at føde... men vågnede kl. bæ om morgen med fostervand overalt og en gispende kat på maven, der slikkede mig på næsen "vågn vågn - det er NUU!!"

Hun hang lige i øven på mig hele morgen og fødte første killing i indkørslen... nr. 2 på vej op ad betontrappen..

Ja personligt tror jeg at fødeafdelinger er opfundet netop af den grund..De vil ikke have vi render og føder alle mulige og umulige steder
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Først lidt billeder fra i formiddags.. Jeg var sikker på at hun skulle føde i dag tirsdag..Men Mille spiser, løber efter bolde og har ingen temperaturfald :gab::gab: Den møghund føder da nok aldrig....

 

 

[ATTACH=CONFIG]75685[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75686[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75687[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75688[/ATTACH]

 

 

 

 

Men pludselig peb hun lidt og gravede i dejlighedskurven... Og så sagde hun "kan vi gå ind på soveværelset, tak?"..vi tog dejlighedskurven med... Fin og ren, men Mille lagde sig i sengen.. Der skulle hun føde..og det gjorde hun så :engel::engel:

 

 

først kom der en lille pige på 172 gram

 

Lions of Denmark U Must have me

 

[ATTACH=CONFIG]75696[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75697[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75698[/ATTACH]

 

 

 

Så kom der en dreng på 192 gram

 

Lions of denmark U Need Me

 

[ATTACH=CONFIG]75699[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]75700[/ATTACH]

 

 

Og til sidst en pige på 202 gram

 

Lions of Denamrk U Want Me

 

[ATTACH=CONFIG]75701[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75702[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75703[/ATTACH]

 

nej hvor er de skønne er bare dejlig kan godt lide den hvide han ser sød ud hihi kæmpe :bighug:til de små nye :vuf: 'er og :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først lidt billeder fra i formiddags.. Jeg var sikker på at hun skulle føde i dag tirsdag..Men Mille spiser, løber efter bolde og har ingen temperaturfald :gab::gab: Den møghund føder da nok aldrig....

 

 

[ATTACH=CONFIG]75685[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75686[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75687[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75688[/ATTACH]

 

 

 

 

Men pludselig peb hun lidt og gravede i dejlighedskurven... Og så sagde hun "kan vi gå ind på soveværelset, tak?"..vi tog dejlighedskurven med... Fin og ren, men Mille lagde sig i sengen.. Der skulle hun føde..og det gjorde hun så :engel::engel:

 

 

først kom der en lille pige på 172 gram

 

Lions of Denmark U Must have me

 

[ATTACH=CONFIG]75696[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75697[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75698[/ATTACH]

 

 

 

Så kom der en dreng på 192 gram

 

Lions of denmark U Need Me

 

[ATTACH=CONFIG]75699[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]75700[/ATTACH]

 

 

Og til sidst en pige på 202 gram

 

Lions of Denamrk U Want Me

 

[ATTACH=CONFIG]75701[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75702[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]75703[/ATTACH]

 

I Want U:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Det kan snart ikke være anderledes end at du skal have en :engel: Det er jo det jeg siger, de løver besætter en :blink:

 

Uhaaa det er svært at være fornuftig og vendte:damn: godt jeg får lov til at savle på Diesel:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:mrgreen: Det kan snart ikke være anderledes end at du skal have en :engel: Det er jo det jeg siger, de løver besætter en :blink:

 

også i den grad hehe de er så skønde de går lige ind i en hjerte :hjerte:

man kan da heller ikke andet ind at elske dem :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

nu er disels første ferie bugget en ferie i jesperhus blomsterpark i ferie hytte i uge 33 ( aug) bliver skønt det var underligt at bestille for skulle bestille rengøring efter hund og et husdyr med bringes hvilket er nyt for mig at skulle men en god fornemmelse i maven:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...