Hop til indhold

Selvtillidsøvelser til Ace


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Nala gjorde det ved mænd der enten heavde drillet hende, eller hun ikke synderligt brød sig om, at hun satte snuden mellem benene på dem, bagfra, og så fyrede hun ellers bare hovedet opaf :sjov: Mors pige :lun:

 

Pas på :sjov: jeg får latter kramper, for mange sjove indlæg i træk.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det bare fantastisk at det går så godt, og at I laver så mange fremskridt sammen!:klap:

Fed idé med agility. Måske Rally også kunne være en mulighed? ++++++++ Selvtillid :lun:

Du nævnte tidligere, at han fjernede hovedet, når du ville ae ham. Det "problem" har vi også haft herhjemme.

Tag en godbid i den ene hånd, og når han nærmer sig godbidden, så tager du den anden hånd forsigtigt og stryger hen over hovede/nakke. På et tidspunkt stopper han med at bevæge sit hovede længere væk. Han vil samtidig kunne forbinde at blive aet på hovede/nakke til, at der sker noget dejligt :)

Glæder mig til at høre mere :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare fantastisk at det går så godt, og at I laver så mange fremskridt sammen!:klap:

Fed idé med agility. Måske Rally også kunne være en mulighed? ++++++++ Selvtillid :lun:

Du nævnte tidligere, at han fjernede hovedet, når du ville ae ham. Det "problem" har vi også haft herhjemme.

Tag en godbid i den ene hånd, og når han nærmer sig godbidden, så tager du den anden hånd forsigtigt og stryger hen over hovede/nakke. På et tidspunkt stopper han med at bevæge sit hovede længere væk. Han vil samtidig kunne forbinde at blive aet på hovede/nakke til, at der sker noget dejligt :)

Glæder mig til at høre mere :lun:

 

Lydighed gider han ikke, så rally er udelukket, ellers en god idé...

og det med at blive aet på hovedet har han fundet ud af er dejligt :banan: og kan nærmest selv opfordre til at man nusser hovedet!

 

Ja der sker store ting med den lille fyr. Havde ham lige med ned i byen og da v går forbi en stor schæferblanding der farer ud i snoren og råber RØVHUL, gik han med lidt strammere snor, men ikke noget med at råbe igen. Iiihh han bliver bare så dygtig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lydighed gider han ikke, så rally er udelukket, ellers en god idé...

og det med at blive aet på hovedet har han fundet ud af er dejligt :banan: og kan nærmest selv opfordre til at man nusser hovedet!

 

Ja der sker store ting med den lille fyr. Havde ham lige med ned i byen og da v går forbi en stor schæferblanding der farer ud i snoren og råber RØVHUL, gik han med lidt strammere snor, men ikke noget med at råbe igen. Iiihh han bliver bare så dygtig!

 

Men der er jo forskel på almindelig lydighed og rally - mange hunde, som går død i lydighed, synes at rally er sjovt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det kan jeg kun give dig helt ret i, men mit elendige kamera kan kun tage billeder når han sidder stille, altså anti-actionbilleder og det bliver lidt kedeligt i længden at tage billeder af en sovende hund...

 

Hellere sovende end slet ingen:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...