Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Dvs at Aina og Petrinemor ligger neck and neck. Det bliver et tæt og spændende opløb. Konkurrence må skulle gøres op efter DMérne.

Hvis vi alle holder udkig efter en præmie, så dukker der garanteret en op, som er værdig til denne heftige konkurrence

 

 

jeg tror faktisk jeg har en... Men der skal nødvendigvis laves en gravering der er passende til denne vigtige konkurrence! Men jeg mener stadig at Aina liiiige skal tjekke sine resultater igennem... for mener altså at erindre et løb der ikke blev en disk!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Spilop
uh uh uh - hvis jeg nu medbringer en hel masse Mokai'er må jeg så hygge med? Jeg skal overnatte i bilen med kræene hele weekenden.... det bliver megahygge :5up:

 

Øv øv nu fortryder fruen helt at hun ikke overnatter. Elsker at være useriøs agility udøver, som løber med en lille skide på

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
jeg tror faktisk jeg har en... Men der skal nødvendigvis laves en gravering der er passende til denne vigtige konkurrence! Men jeg mener stadig at Aina liiiige skal tjekke sine resultater igennem... for mener altså at erindre et løb der ikke blev en disk!

 

Næææææ Aina lyver du for os, for at vinde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Aina er en værre lyver, jeg kan tydeligt huske en ikke-disk, var det ikke den sidst i april, hvor jeg ikke var med :hmm:

Og Amocca, du kan overhovedet ikke drikke, jeg skal have lift på mandag :mrgreen: (sover du sådan seriøst i bilen?)

 

Aina hvor er du slem. Petrine er forløbig i spidsen så

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina er en værre lyver, jeg kan tydeligt huske en ikke-disk, var det ikke den sidst i april, hvor jeg ikke var med :hmm:

Og Amocca, du kan overhovedet ikke drikke, jeg skal have lift på mandag :mrgreen: (sover du sådan seriøst i bilen?)

 

Altså hvis jeg drikker lørdag (og evt. søndag) kan jeg da sagtens køre mandag :lol: Og ja, jeg sover sådan seriøst i bilen... har jo et dejligt gulpladebæst med god plads bagi... Vi har sovet der alle 3 før, virker fino bambino... selvom hundene står noget tidligere op når de sover der, end de gør normalt...

 

Iøvrgt vil jeg absolut forsøge at drikke mig godt beruset. Spilop påstår at man løber meget bedre agility når man er bagstiv :mrgreen: Hvis jeg også drikker fredag inden stævnet kan det være jeg kan løbe et par placeringer i hus i løbet af dagene :lol:

 

Og godt, at det ikke kun er mig der mener at Aina lyver :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er midsommercup? og er du sikker på, at du kan holde 100% jeg synes bestemt jeg har læst om et fejlfrit løb et eller andet sted :hmm:

 

Jeg er i tvivl - kan det være det fejlfrie løb, hvor at vi blev disket fordi Lumi ikke tog 1 spring og tog 2. inden jeg nåede at stoppe hende? For der startede jeg forfra og lavede det fejlfrit - men vi var jo så disket :mrgreen:

Der har vist været hvor vi ikke er blevet disket for fejl, men så ryger vi pga. tiden, så det plejer jo at være disk alligevel :genert:

 

Midsommer er næste lørdag d. 2. juni - glæder mig SÅ meget :klap: Har stævne-abstinenser :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina er en værre lyver, jeg kan tydeligt huske en ikke-disk, var det ikke den sidst i april, hvor jeg ikke var med :hmm:

Og Amocca, du kan overhovedet ikke drikke, jeg skal have lift på mandag :mrgreen: (sover du sådan seriøst i bilen?)

 

Er det rigtigt?? Fedt!! :banan:

Jamen så har jeg da en ikke-disk...weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

Var ikke engang for at prøve at snuppe sejren fra dig :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Altså hvis jeg drikker lørdag (og evt. søndag) kan jeg da sagtens køre mandag :lol: Og ja, jeg sover sådan seriøst i bilen... har jo et dejligt gulpladebæst med god plads bagi... Vi har sovet der alle 3 før, virker fino bambino... selvom hundene står noget tidligere op når de sover der, end de gør normalt...

 

Iøvrgt vil jeg absolut forsøge at drikke mig godt beruset. Spilop påstår at man løber meget bedre agility når man er bagstiv :mrgreen: Hvis jeg også drikker fredag inden stævnet kan det være jeg kan løbe et par placeringer i hus i løbet af dagene :lol:

 

Og godt, at det ikke kun er mig der mener at Aina lyver :blink:

 

Da jeg blev nr. 1 med Dipsy og nr. 3 med Barney til Dchs Dm, var jeg ikke kun bagstiv. Vi havde drukket rimeligt om aftenen og da jeg så blev nr. 1 med Dipsy, så bød alle mig jeg på genstande, så inden jeg skulle løbe med Barney havde jeg vel konsumeret en 6 genstanden. Så man kan vel godt sige at jeg var både bag og forstiv.

 

Hvis det ikke virker så slår jeg jer bare i stedet. Det virker 100 hver gang

Link til indlæg
Del på andre sites

uh uh uh - hvis jeg nu medbringer en hel masse Mokai'er må jeg så hygge med? Jeg skal overnatte i bilen med kræene hele weekenden.... det bliver megahygge :5up:

Jaaa! Kom og hyg med G&T-tanterne!!! :banan:

 

 

Altså hvis jeg drikker lørdag (og evt. søndag) kan jeg da sagtens køre mandag :lol: Og ja, jeg sover sådan seriøst i bilen... har jo et dejligt gulpladebæst med god plads bagi... Vi har sovet der alle 3 før, virker fino bambino... selvom hundene står noget tidligere op når de sover der, end de gør normalt...

 

Iøvrgt vil jeg absolut forsøge at drikke mig godt beruset. Spilop påstår at man løber meget bedre agility når man er bagstiv :mrgreen: Hvis jeg også drikker fredag inden stævnet kan det være jeg kan løbe et par placeringer i hus i løbet af dagene :lol:

 

Og godt, at det ikke kun er mig der mener at Aina lyver :blink:

Altså, jeg regner med at G&T-hyggen går i gang fredag aften, jeg kører derned efter arbejde fredag. Skal bo i venindens campingsssvogn - nægter at køre én meter mere med min ekvipage! Og så skal vi vel hygge lørdag aften, og måske også lidt søndag aften... Jeg kører halvtidligt mandag, ta'r kun mandagsløbet med hvis det ligger tidligt, ellers kører jeg hjem.

 

Jeg gør som regel ingenting ret godt når jeg er bagstiv, ikke efter jeg er blevet ældre. På den anden side løber jeg heller ikke ret godt når jeg er pinligt ædru - så jeg kan lige så godt drikke løs... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa! Kom og hyg med G&T-tanterne!!! :banan:

 

 

 

Altså, jeg regner med at G&T-hyggen går i gang fredag aften, jeg kører derned efter arbejde fredag. Skal bo i venindens campingsssvogn - nægter at køre én meter mere med min ekvipage! Og så skal vi vel hygge lørdag aften, og måske også lidt søndag aften... Jeg kører halvtidligt mandag, ta'r kun mandagsløbet med hvis det ligger tidligt, ellers kører jeg hjem.

 

Jeg gør som regel ingenting ret godt når jeg er bagstiv, ikke efter jeg er blevet ældre. På den anden side løber jeg heller ikke ret godt når jeg er pinligt ædru - så jeg kan lige så godt drikke løs... :lol:

 

Jeg kommer først tidlig lørdag morgen regner jeg med... så fredag tror jeg ikke jeg kan være med - meeeeen, nu må vi se, det kan være jeg ændrer mening ;-) Du kan da ikke køre halvtidligt mandag... tænk hvis det viser sig, at du løber så godt bagstiv, at du ender i finaleløbet :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agility-fester er godt nok anderledes ovre i Jydelandet - vi mangler nogle flerdages-stævner her på Sjælland, med overnatning og pinlige historier

 

Flerdagesstævner med overnatning er superhygge... I må komme engang. Både DKK Viby og DKK Ribe holder 3-dages stævner hvert år... DCH Løgumkloster og DCH Dronninglund holder de hyggeligste 2-dages stævner hvert år!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige i tanke om at vi har sådan en super-Sonja, som skriver vores stævneresultater ind på vores klubs hjemmeside, så kan se mit KORREKTE antal disks...hehe

Antal start: 9

Antal disks:8

 

Så det må give: 88,89%

 

Men jeg satser altså på at Petrine ødelægger sit perfect score til midsommercup!! Sidste år slog Petrine Lumi i 2 af løbene :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer først tidlig lørdag morgen regner jeg med... så fredag tror jeg ikke jeg kan være med - meeeeen, nu må vi se, det kan være jeg ændrer mening ;-) Du kan da ikke køre halvtidligt mandag... tænk hvis det viser sig, at du løber så godt bagstiv, at du ender i finaleløbet :shock:

Ha ha, årets joke!!! Det er der vist ingen risiko for! Men skal køre halvtidligt mandag, har agilityhold...

Agility-fester er godt nok anderledes ovre i Jydelandet - vi mangler nogle flerdages-stævner her på Sjælland, med overnatning og pinlige historier

 

Flerdagesstævner med overnatning er superhygge... I må komme engang. Både DKK Viby og DKK Ribe holder 3-dages stævner hvert år... DCH Løgumkloster og DCH Dronninglund holder de hyggeligste 2-dages stævner hvert år!

Ja, Petrine - kom til Jylland!! Viby og Ribe holder rigtig gode stævner, så hyggeligt! Har været i Løgumkloster én gang, og det var også superhyggeligt (hvorfor har jeg ikke været i Dronninglund..? :hmm:). Vi holder også todages her i Odense, både i juni og i august. Ved dog ikke noget om hyggen, for der bor jeg jo altid herhjemme... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ekvipagen tæller... dvs. du har en score med Petrine, en med bastarden og en med Zam zam... og du kan da ikke få en højere procentsats bare fordi du har flere starter :vedikke: Hvis jeg startede 1 gang og blev disket - så var min procentvise disk vel 100% ligeså vel som hvis jeg startede 100 starter og blev disket i dem alle...

 

Men lad os aftale, at såfremt der er procent lighed (lad os nu sige du fuldstændig ødelægger din statistik til Midsommercup), så må det blive den person der er disket flest gange, eller er der et andet bud på hvem der så får præmien... hvis nu vi ender med 2 ekvipager på 98% fx

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, årets joke!!! Det er der vist ingen risiko for! Men skal køre halvtidligt mandag, har agilityhold...

 

 

 

Ja, Petrine - kom til Jylland!! Viby og Ribe holder rigtig gode stævner, så hyggeligt! Har været i Løgumkloster én gang, og det var også superhyggeligt (hvorfor har jeg ikke været i Dronninglund..? :hmm:). Vi holder også todages her i Odense, både i juni og i august. Ved dog ikke noget om hyggen, for der bor jeg jo altid herhjemme... :lol:

 

Odenses stævner er super hygge, men har aldrig overnattet, for mine forældre bor jo i Odense...

Link til indlæg
Del på andre sites

og du kan da ikke få en højere procentsats bare fordi du har flere starter :vedikke:

 

Lad os sige Aina/Lumi ender med 20 starter og en disk - deres procent er så 95

Jeg ender på 30 og en disk - min procent er så 97

 

så jo, min procent bliver højere med flere starter, ville bare frem til, at jeg skal have flere ikke-disk, før Aina vinder :engel: Men ellers vinder jeg med de to andre, jeg er meget, meget stabil i min præstation!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os sige Aina/Lumi ender med 20 starter og en disk - deres procent er så 95

Jeg ender på 30 og en disk - min procent er så 97

 

så jo, min procent bliver højere med flere starter, ville bare frem til, at jeg skal have flere ikke-disk, før Aina vinder :engel: Men ellers vinder jeg med de to andre, jeg er meget, meget stabil i min præstation!

 

åårh på den måde - yes! haha... stabilitet er en god ting... men starter du også stævner med de to andre i år?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...