Hop til indhold

Fredericia - februar


Bjæf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror, uden at være helt sikker, at Lions of Denmark kommer:hmm:Jeg ville gerne selv derhen, men bliver nød til at vente til en udstilling senere i år..

 

 

Så kan det også være at Charlie er ovre sin "hoppåtobenoperiode" :lol:

 

 

Lions of Denmark har også en rigtig god og oplysende hjemmeside, http://www.lions-of-denmark.dk der står rigtig mange interessante ting og så er der mange billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg tror, uden at være helt sikker, at Lions of Denmark kommer:hmm:Jeg ville gerne selv derhen, men bliver nød til at vente til en udstilling senere i år..

 

 

Så kan det også være at Charlie er ovre sin "hoppåtobenoperiode" :lol:

 

 

Lions of Denmark har også en rigtig god og oplysende hjemmeside, www.lions-of-denmark.dk der står rigtig mange interessante ting og så er der mange billeder :mrgreen:

 

Ja vjeg tror også at lions of denmark skal med det er tæt på dem og de misse næsten aldrig en udstilling :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ja vjeg tror også at lions of denmark skal med det er tæt på dem og de misse næsten aldrig en udstilling :hjerte:

 

øøøøø tænkte lige på frederikshavn og ikke fredericia sorry min fejl :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Jeg kan se på DKK's hjemmeside, at der kun er vist 2 kenneler under opdrætterlisten. Er der kun 2 DKK opdrættere i Danmark?

Hej med dig :)

Der er et par Löwchen kenneler i landet. Der er kennel Lions of Denmark ved Frederikshavn, hun kommer til Fredericia ved jeg :) Så er der tre kenneler i Sønderborg og én på Sjælland, de udstiller dog ikke ligeså meget som Lions of Denmark, så jeg ved ikke om de kommer til Fredericia :-)

Vil du vide mere er du altid velkommen til at skrive :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med dig :)

Der er et par Löwchen kenneler i landet. Der er kennel Lions of Denmark ved Frederikshavn, hun kommer til Fredericia ved jeg :) Så er der tre kenneler i Sønderborg og én på Sjælland, de udstiller dog ikke ligeså meget som Lions of Denmark, så jeg ved ikke om de kommer til Fredericia :-)

Vil du vide mere er du altid velkommen til at skrive :vinken:

 

Ja Bjæf tag du til Fredericia og se løver:hjerte: det fortryder du ikke, og så kan du møde Løve mor:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de smukke. Tillykke til din datter! Var også lige ind og tjekke Lion of Denmarks hjemmeside. Hvis jeg skulle have hvalp nu, ville sådan en som Lions of Denmark Singing Judas være lige noget for mig... Jeg vil helt sikkert se om jeg kan finde Janni i Fredericia. Tak for hintet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår

De ligger begge i Jylland, så er det ikke ét fedt? ;b

Det er værre, når man finder navne på lande, og tror det er byer INDE i andre lande, som jeg har gjort en del gange :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hvor er de smukke. Tillykke til din datter! Var også lige ind og tjekke Lion of Denmarks hjemmeside. Hvis jeg skulle have hvalp nu, ville sådan en som Lions of Denmark Singing Judas være lige noget for mig... Jeg vil helt sikkert se om jeg kan finde Janni i Fredericia. Tak for hintet

Hun skulle ikke være svær at finde, hvor der er kage og løver, der er Janni :blink: Men ellers er det jo bare at spørge sig frem, eller købe et katalog og finde numrene på hundene på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Tak for svaret. Jeg tager til Fredericia og ser hvem der kommer :) Ved du om det er lørdag eller søndag, der er löwchen i ringen?

Løverne skal i ringen om søndagen :mrgreen: Og jeg ved at du er velkommen til at kigge forbi ! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg er faldet for Löwchen racen og det virker til, der er en masse löwchen ejere herinde :) Er der nogen der ved, hvilke löwchen kenneler, der kommer til udstillingen i Fredericia?

 

Det lyder dejligt, det er også en meget dejlig race:-D

 

Kan se du har en blandingshund, hvad er det for en og må man se billeder af ham/hende

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hvor er de smukke. Tillykke til din datter! Var også lige ind og tjekke Lion of Denmarks hjemmeside. Hvis jeg skulle have hvalp nu, ville sådan en som Lions of Denmark Singing Judas være lige noget for mig... Jeg vil helt sikkert se om jeg kan finde Janni i Fredericia. Tak for hintet

 

tak skal du havde jeg glæder mig også til at få min lille hund lions of denmarks van diesel han er så skøn !

jeg regner også med at skal til fredericia om søndagen for at se alle løverne og håber at fange janni (løve mor) der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
tak skal du havde jeg glæder mig også til at få min lille hund lions of denmarks van diesel han er så skøn !

jeg regner også med at skal til fredericia om søndagen for at se alle løverne og håber at fange janni (løve mor) der.

Hun er nem at finde, du skal bare have kage med. Hun har sådan en udviklet kage-lugte-sans som gør at man har hendes opmærksomhed når man kommer gående med kage :sjov::sjov: Bare du ikke snakker til hende når hun gør løver klar til at skulle i ringen, så plejer der at være en på sidelinjen der kan blive sur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er nem at finde, du skal bare have kage med. Hun har sådan en udviklet kage-lugte-sans som gør at man har hendes opmærksomhed når man kommer gående med kage :sjov::sjov: Bare du ikke snakker til hende når hun gør løver klar til at skulle i ringen, så plejer der at være en på sidelinjen der kan blive sur :mrgreen:

 

Puuh så skal jeg til at opdrage henne:damn: hun snakker hele tiden,:hmm:hvor har hun dit dog fra:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hun er nem at finde, du skal bare have kage med. Hun har sådan en udviklet kage-lugte-sans som gør at man har hendes opmærksomhed når man kommer gående med kage :sjov::sjov: Bare du ikke snakker til hende når hun gør løver klar til at skulle i ringen, så plejer der at være en på sidelinjen der kan blive sur :mrgreen:

 

jamen det passer meget godt for har lovet janni at bage en elsker kage.gifsom smager godt og ikke er med squas :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak skal du havde jeg glæder mig også til at få min lille hund lions of denmarks van diesel han er så skøn !

jeg regner også med at skal til fredericia om søndagen for at se alle løverne og håber at fange janni (løve mor) der.

 

Jamen, så ses vi nok også der:mrgreen: Jeg følges jo med Janni, så hvis du finder hende, kan du næsten ikke undgå at falde over mig også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så ses vi nok også der:mrgreen: Jeg følges jo med Janni, så hvis du finder hende, kan du næsten ikke undgå at falde over mig også...

 

Øv Øv jeg skal være barnepige:klovn::sut: Ok jeg kan alligevel ikke være i en hal fyldt med hunde:slem: skal prøve at se en udstilling udenfor :vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...