Hop til indhold

Skue i kreds 3 februar


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

vi kommer nok ned og kigger på :-D jeg vil dog ikke tilbyde mig som chauffør, jeg har andreas og alma med og vi bliver kun til hun ikke gider længere.

 

Vi øver stå dagligt, så lige så snart jeg er sikker på at skipper ikke vil æde de andre deltagere så vil vi gerne med igen :5up:

 

Ja, det kunne da også være en oplagt mulighed for at få trænet lidt Skipper vs. andre hanhunde :-D

 

Det foregår indendørs ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at I træner med Skipper, så vi igen kan komme ud og udstille sammen. Ikke at udstilling er noget jeg vil satse stort på, men jeg skal nok ikke regne med bare at kunne slå mig ned hvor der er andre aussies. Synes vi har haft det så hyggeligt sammen de andre gange vi har været af sted sammen, og stemningen bliver nok også mere afslappet, når man er af sted sammen med nogen der udstiller en anden race end en selv.

 

Det er med vilje jeg ikke har spurgt dig mht. kørsel. Ved jo godt det hele afhænger af hvor længe Alma kan holde til det, og det ville heller ikke være fair af mig når I ikke selv skal udstille.

 

Men egentlig har jeg ikke helt fundet ud af hvordsn jeg kommer derned. Måske noget med at cykle ned til Folkebo og så tage bussen derfra, bare det ikke regner. Men det skal ikke gøres til noget stort problem. Der er jo ikke så langt.

 

Ville du med Louise?

 

Slet ikke andre HF'ere?

 

Nå, men vi ryger sikkert også ud af konkurrencen med det sammen, så jeg ikke skal sidde og vente hele dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg sidder lidt og overvejer om vi kunne tage jer med den ene vej, men du skal vel derned i god tid og jeg tror vi hellere må time det efter at komme når det begynder.

 

jeg tror heller aldrig vi bliver udstillingshajer, men jeg synes også det er hyggeligt og hvis vi får styr på temperamentet så vil vi i hvert fald gerne med rundt til skuer osv :-D

 

Jeg tror at laila kommer med aslan :hmm: og mon ikke linda også kommer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Duffy og jeg må da hellere tage med jer og heppe :mrgreen: Hvad med at tage toget?

 

Jaaaa! Dejligt I vil med og hæppe.:banan:

Nå ja, det havde jeg egentlig ikke tænkt på. er ikke så vant til at tænke i offentlig transport. Men vi kunne jo godt tage bussen ind til byen og toget videre derfra, så gør det ikke helt så meget, hvis vejret er dårligt.

 

ja jeg sidder lidt og overvejer om vi kunne tage jer med den ene vej, men du skal vel derned i god tid og jeg tror vi hellere må time det efter at komme når det begynder.

 

jeg tror heller aldrig vi bliver udstillingshajer, men jeg synes også det er hyggeligt og hvis vi får styr på temperamentet så vil vi i hvert fald gerne med rundt til skuer osv :-D

 

Jeg tror at laila kommer med aslan :hmm: og mon ikke linda også kommer?

 

Vi er jo i gruppe 1, så mon ikke det er tidligt? Jeg har ikke fået nogen PM om det endnu. hvis det er et helt tosset tidspunkt, synes jeg hellere I skal komme senere på dagen, hvor der er finaler (eller hvad sådan noget nu hedder på en udstilling). I kan jo lige så godt komme hvor der sker mest.

 

 

Jeg skal udstille Katla.

 

Jubii!:banan: Hende glæder jeg mig til at se i virkeligheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Duffy og jeg må da hellere tage med jer og heppe :mrgreen: Hvad med at tage toget?

 

ja jeg sidder lidt og overvejer om vi kunne tage jer med den ene vej, men du skal vel derned i god tid og jeg tror vi hellere må time det efter at komme når det begynder.

 

jeg tror heller aldrig vi bliver udstillingshajer, men jeg synes også det er hyggeligt og hvis vi får styr på temperamentet så vil vi i hvert fald gerne med rundt til skuer osv :-D

 

Jeg tror at laila kommer med aslan :hmm: og mon ikke linda også kommer?

 

Vi kommer dersværre ikke :-) Koda er ellers i god pels men ikke fået os tilmeldt og ja vi har så meget andet vi hellere vil.. desværre er alt hundesport ret dyrt..

 

Øv osse. Koda er da bare altid i smuk pels. Er helt vild med hans fantastiske løvemanke.

Er det ikke også ved at være længe siden han sidst er udstillet?

Selvom jeg har besluttet at Gracie ikke skal have hvalpe, kan jeg godt blive i tvivl indimellem, når jeg ser billeder af Koda. Han er så smuk og har så mange gode kvaliteter.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv osse. Koda er da bare altid i smuk pels. Er helt vild med hans fantastiske løvemanke.

Er det ikke også ved at være længe siden han sidst er udstillet?

Selvom jeg har besluttet at Gracie ikke skal have hvalpe, kan jeg godt blive i tvivl indimellem, når jeg ser billeder af Koda. Han er så smuk og har så mange gode kvaliteter.:lun:

 

 

Koda takker for rosen og hans mor føler sig stolt :-)

 

Jo det er ved at være længe siden ville egentlig ha udstillet ham i fredericia men ja synes det så dyrt og lige med udstilling har jeg lidt svært ved at se hvad vi får for pengene hehe respekt til dem som går meget op i det men i mit tilfælde ja så er det da lækker at få exxelent og ryge videre men vi kan ikke klare os imod de store Aussier når det kommer til stykket endnu ihvertfald hehe :-) Gad godt han blev champion en dag mend er er så mange om buddet så kræver virkelig jeg får trænet mig og ham i hvordan vi stiller os op og sådan :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

karina i kan vel tage toget nede fra skovsøen?

 

Ja, det kan vi, men så hellere tage bussen fra Folkebo, det er jo kortere at cykle.

Tror nemlig ikke lige det er tricket at cykle hende træt først, og så er der det jeg ikke ved hvordan vejret bliver. Hun skulle jo ikke gerne være våd og smurt ind i pløre.

Men er vejret dårligt, så bliver det bare med bus ind til baneården og så med toget, som Findus foreslår.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så hopper vi på toget :-D Har været der før til skue, dengang Duffy var lille bitte hvalp på 6 uger... Mener det tog et kvarters tid med toget, og så er der en lille gåtur hen til hallen på 10-15 minutter :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Koda takker for rosen og hans mor føler sig stolt :-)

 

Jo det er ved at være længe siden ville egentlig ha udstillet ham i fredericia men ja synes det så dyrt og lige med udstilling har jeg lidt svært ved at se hvad vi får for pengene hehe respekt til dem som går meget op i det men i mit tilfælde ja så er det da lækker at få exxelent og ryge videre men vi kan ikke klare os imod de store Aussier når det kommer til stykket endnu ihvertfald hehe :-) Gad godt han blev champion en dag mend er er så mange om buddet så kræver virkelig jeg får trænet mig og ham i hvordan vi stiller os op og sådan :-)

 

Ja, det er virkelig dyrt at udstille, og du har jo også mange andre hundeaktiviteter at bruge penge på.

Tja, jeg ved heller ikke lige hvad vi får for pengene. Meget af det afhænger jo snarere om dmmeren kan lide ens hund, end om den lever op til racestandarden.

Nu er skuer så heldigvis ikke så dyre, men omvendt registreres det jo heller ingen steder, hvis ens hund vinder hele skidtet. Til gengæld synes jeg skuer er hyggeligere end udstillinger.

Jeg mener i øvrigt der er udstilling i Strib 17. marts arrangeret af KHKG. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så hopper vi på toget :-D Har været der før til skue, dengang Duffy var lille bitte hvalp på 6 uger... Mener det tog et kvarters tid med toget, og så er der en lille gåtur hen til hallen på 10-15 minutter :-D

 

Okay, så er det turen herfra og ind til byen der tager længst tid. men pyt, det er ikke så slemt, når man har nogen at følges med:-)

Godt der ikke er så langt at gå hen til hallem.

 

Vi skal udstille Aslan :genert:

 

JUUUUUHUUUUUU!::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...