Hop til indhold

Nogen der vil give denne 6 mdr. gl. tæve et godt hjem ?


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger, så mangler hun et godt hjem. Havde vi ikke lige adopteret Rex, havde vi selv taget hende.

Hun bor i Skælskør, hos nogen , min datter kender.

Hun bor hos en ældre gangbesværet kvinde, som ikke lige havde tænkt på, at hun også skal luftes !!!

Hun er 6 mdr. Hun er chippet og vaccineret.

Hun er en blanding, der er noget jagthund i hende - noget kleiner munsterlænder.

Hun er gratis, eneste betingelse er, at hun får et godt og blivende hjem.

 

1a.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, som overskriften siger, så mangler hun et godt hjem. Havde vi ikke lige adopteret Rex, havde vi selv taget hende.

Hun bor i Skælskør, hos nogen , min datter kender.

Hun bor hos en ældre gangbesværet kvinde, som ikke lige havde tænkt på, at hun også skal luftes !!!

Hun er 6 mdr. Hun er chippet og vaccineret.

Hun er en blanding, der er noget jagthund i hende - noget kleiner munsterlænder.

Hun er gratis, eneste betingelse er, at hun får et godt og blivende hjem.

Ejeren har vist da ikke kun fejl på benene, hva'?

 

Men hunden ser sød ud, så jeg håber, at hun "ryger hurtigt". I modsætning til alle jer seje hundeejere herinde, så har jeg vist kun nerver til en enkelt airedale - og ham har jeg jo allerede. Men jeg krydser fingre for et hurtigt skifte for den stakkels hundepige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejeren har vist da ikke kun fejl på benene, hva'?

 

Men hunden ser sød ud, så jeg håber, at hun "ryger hurtigt". I modsætning til alle jer seje hundeejere herinde, så har jeg vist kun nerver til en enkelt airedale - og ham har jeg jo allerede. Men jeg krydser fingre for et hurtigt skifte for den stakkels hundepige.

 

Jeg ved heller ikke hvad, der er tænkt på, da hun blev anskaffet. Men håber også, at der er et godt menneske, der vil give hende et nyt hjem og masser af lufteture :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...