Hop til indhold

Cockertæve med stamtavle!!


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Har tyv-stjålet denne fra Fb-gruppen aktive dyrevenner: https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=237783642964535&set=a.221410237935209.53953.221329164609983&type=3&theater

NALA SØGER NYT HJEM...

 

Dette er Nala. Cocker Spaniel på 7 år (tæve). Med sygeforsikring og stamtavle.

Jeg søger et nyt og kærligt hjem til Nala, da jeg desværre ikke har tid til hende længere. Nala blev købt til at være en del af en familie, men da drømmen om familie gik i stykker efter 5 år, går det nu ikke længere at have hund.

Det smerter i mit hjerte at jeg skal af med hende, men det er en nødvendighed både for Nalas og min skyld.

Hun er vandt til at være alene hjemme en arbejdsdag og har været det siden hvalp. men jeg søger en familie til hende som ikke er meget mere hjemmefra end det. helst med børn i en alder, så de forstår hvordan man behandler en hund, men hun er god til børn og finder sig i hvad som helst. Og i ikke har en hund i forvejen.

Skriv en mail til mig hvor i fortæller lidt om jeres familie, og stiller de spørgsmål i evt. har.

 

[email protected]

 

Mette Nordholt

Nala.jpg

 

Mon nogen herinde kan blive fristet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...