Hop til indhold

Februars billedtråd.


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Maggie er nu blevet 9 måneder. Snart venter første løbetid og resten af teenagetiden

 

76961-011.jpg

 

Bølle-hund

 

76962-015.jpg

 

Nuuui hvor er hun blevet fin og stor :lun: Ser du noget tegn på kommende løbetid? Jeg havde troet Johnas ville være kommet nu - de er jo 9 mdr og hun er jo en bette skid - men endnu intet der tyder på det....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuui hvor er hun blevet fin og stor :lun: Ser du noget tegn på kommende løbetid? Jeg havde troet Johnas ville være kommet nu - de er jo 9 mdr og hun er jo en bette skid - men endnu intet der tyder på det....

 

Taaark

 

Måske og måske ikke.

Jeg synes, at hun slikker sig mere og Liva virker også interesseret i hendes numse, men derudover er der ingen ting.

Op til 12 måneder er normalt for labberne, så hun har lidt tid at løbe på endnu, men jeg gad godt, at det ikke falder sammen med for mange af forårets rally-prøver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille grå-mule med is og sne i skægget, taget i går aftes ned på eng-mosen med mobilen (ved det godt, det er skod-farver pga. sneen)..... Som årerne er passeret, er jeg gået hen og blevet alvorligt forelsket i mit bette pus :hjerte:

 

 

Får jeg en godbid, sir du?

DSC00524-1.jpg

 

Hvaa skal vi ikke videre, menneske ? min yndlings-eng er lige derhenne....

DSC00523-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Uh jeg elsker snebilleder

 

Lidt Groa fra i dag, klik på billedet så bliver det større, og man kan bedre se hendes mimik. ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]76926[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76928[/ATTACH]

 

Hvor er hun kær. Jeg kan se, at hun også "iser til" :lol:

 

Skæg er en charmeattribut uanset køn:slem:.....i hundeverdenen

 

Ak ja børnene i byen havde meget svært ved at forstå, at vores Riesen IKKE var en hanhund. Den havde jo skæg :lol:

 

Efter en ca. 2 timer lang gåtur, i det kolde, men fantastiske, vejr, hvor den bl.a. stod på en musefangst, er det nu dejligt at komme hjem under en varm dyne :hjerte:

 

 

Dyne.jpg

 

:sjov: :hjerte: Altså Mikkel

 

Maggie er nu blevet 9 måneder. Snart venter første løbetid og resten af teenagetiden

 

76961-011.jpg

 

Bølle-hund

 

76962-015.jpg

 

Waaaauw hun er blevet stor :hjerte:

 

Jeg er igen sitter for min mors chi - Der er altså noget specielt ved at have 3 hunde..

 

IMG_00139.jpg

Trætte efter en tur i det hvide...

 

Find chi'en :lol:

 

Min lille grå-mule med is og sne i skægget, taget i går aftes ned på eng-mosen med mobilen (ved det godt, det er skod-farver pga. sneen)..... Som årerne er passeret, er jeg gået hen og blevet alvorligt forelsket i mit bette pus :hjerte:

 

 

Får jeg en godbid, sir du?

DSC00524-1.jpg

 

Hvaa skal vi ikke videre, menneske ? min yndlings-eng er lige derhenne....

DSC00523-1.jpg

 

Man kan da heller ikke andet end blive forelsket

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Vi har også været ude dag...kun med rigtig dårlig mobil, men derfor spammer jeg alligevel

 

foto5-1.jpg

Han slipper helst ikke rebet, hvis han kan blive fri

 

foto4-1.jpg

Men skal han, så står han liiiiiige ved det

 

 

Men så kom der en meget meget stor hund...så Buzz glemte alt om reb. Hunden var bag hegn og prustede:

 

 

foto3-2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg humpede over til en mark og rundt på den. Havde taget kameraet med, da solen var fremme:-D Et par af dem er ikke helt i fokus, men hun er nuttet, så det må veje op for forkert fokus:engel:

 

Prepare for spam:mrgreen:

 

DSC_5451.jpg

 

Du kaldte:

 

DSC_5455.jpg

 

DSC_5468.jpg

 

DSC_5471.jpg

 

DSC_5477.jpg

 

DSC_5480.jpg

 

DSC_5482.jpg

 

Bøvehoved:mrgreen:

 

DSC_5483.jpg

 

DSC_5488.jpg

 

Wrooooom

 

DSC_5489.jpg

 

DSC_5490.jpg

 

DSC_5514.jpg

 

Og så lidt på eventyr

 

DSC_5520.jpg

 

De salter helt vildt herude, så nu er pawz skoene fundet frem. Jeg skal have købt nogle flere, tror jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er bare smuk med smuk på, hende Luna ♥

 

 

Bliver de sko siddene som de skal uden at blive fyldt med sne ?

 

Taark K:-D

 

De bliver siddende på. Der er gået et lille hul i en af dem, så der var sne i, men ikke noget, der generede hende. Og vi var da ude på tur i en lille time, og det sæt sko har været brugt før, både forleden dag og sidste år.

 

Jeg skal have en pakke til, tror jeg. Der er 12 i en pakke, og de kan sagtens bruges flere gange. Jeg skyller dem, når vi kommer hjem og lader dem tørre

Link til indlæg
Del på andre sites

Taark K:-D

 

De bliver siddende på. Der er gået et lille hul i en af dem, så der var sne i, men ikke noget, der generede hende. Og vi var da ude på tur i en lille time, og det sæt sko har været brugt før, både forleden dag og sidste år.

 

Jeg skal have en pakke til, tror jeg. Der er 12 i en pakke, og de kan sagtens bruges flere gange. Jeg skyller dem, når vi kommer hjem og lader dem tørre

Det er de samme sko som min nabo bruger til hans am. cocker (også i blå som Lunas) og det er jo ret så smart i disse dage for der ligger salt i spandevis herude :???:

 

Hvad koster sådan en pakke med 12 ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er de samme sko som min nabo bruger til hans am. cocker (også i blå som Lunas) og det er jo ret så smart i disse dage for der ligger salt i spandevis herude :???:

 

Hvad koster sådan en pakke med 12 ?

 

Den ligger på ca 120 kr. Det er størrelse Medium, mon ikke Mitte også skal have den størrelse. Synes det er vildt, at en cocker har samme størrelse, men de er måske lyseblå?

Link til indlæg
Del på andre sites

Taark K:-D

 

De bliver siddende på. Der er gået et lille hul i en af dem, så der var sne i, men ikke noget, der generede hende. Og vi var da ude på tur i en lille time, og det sæt sko har været brugt før, både forleden dag og sidste år.

 

Jeg skal have en pakke til, tror jeg. Der er 12 i en pakke, og de kan sagtens bruges flere gange. Jeg skyller dem, når vi kommer hjem og lader dem tørre

 

Sådan nogle sko vandt jeg til Gracie i noget pakkekalender på FB. Bestilte dem i rød, som er nummeret mindre end Lunas, men de er da vist for små til Gracie, når jeg ser hvor store Lunas ser ud.:hmm:

Synes bare det lyder vildt hun skal have samme størrelse som en lab?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan nogle sko vandt jeg til Gracie i noget pakkekalender på FB. Bestilte dem i rød, som er nummeret mindre end Lunas, men de er da vist for små til Gracie, når jeg ser hvor store Lunas ser ud.:hmm:

Synes bare det lyder vildt hun skal have samme størrelse som en lab?

 

Luna har ikke så store poter, så det lyder ikke helt usandsynligt:genert: Faktisk er de måske en anelse for korte til Luna, jeg ved det ikke helt. Hun virker ihvertfald ikke generet af dem:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har ikke så store poter, så det lyder ikke helt usandsynligt:genert: Faktisk er de måske en anelse for korte til Luna, jeg ved det ikke helt. Hun virker ihvertfald ikke generet af dem:genert:

 

Det synes jeg egentlig heller ikke Gracie har. Jeg valgte de røde, fordi der stod de passede en border collie, men de fås jo også i forskellige størrelser og vægtklasser.

 

Der er et billede på side 1, hvor hun har en på bagpoten, og den ser lille ud. Der gik også hul i den. Tror ikke hun kan sprede poten helt ud i den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg egentlig heller ikke Gracie har. Jeg valgte de røde, fordi der stod de passede en border collie, men de fås jo også i forskellige størrelser og vægtklasser.

 

Der er et billede på side 1, hvor hun har en på bagpoten, og den ser lille ud. Der gik også hul i den. Tror ikke hun kan sprede poten helt ud i den.

 

Ja det er jo det. Jeg så godt dit billede, men synes jeg har svært ved at se præcis hvordan den sidder på hende:genert: Der gik også hul på en af Luna's i dag, men den har så også været brugt et par gange før. Og så har hun større forpoter end bagpoter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ligger på ca 120 kr. Det er størrelse Medium, mon ikke Mitte også skal have den størrelse. Synes det er vildt, at en cocker har samme størrelse, men de er måske lyseblå?

Jow det vil jeg tror at hun skal og det er da en pris som er til at overkomme.

 

Nej de har samme blå farve som Lunas, ihvertfald så vidt jeg kan se på billederne, hundens sko ligger ude på måtten når de er hjemme *gs - måske er det pga. den megen pels ? Den Amerikanske Cocker har jo en noget anden pels og klipning end den alm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow det vil jeg tror at hun skal og det er da en pris som er til at overkomme.

 

Nej de har samme blå farve som Lunas, ihvertfald så vidt jeg kan se på billederne, hundens sko ligger ude på måtten når de er hjemme *gs - måske er det pga. den megen pels ? Den Amerikanske Cocker har jo en noget anden pels og klipning end den alm.

 

Det kan være:genert:

 

Hvis du køber dem, når du så giver hende dem på, så lader jeg den der klo de har på forpoterne være udenpå. Men skoen når faktisk helt op til den klo. Ihvertfald på Luna.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være:genert:

 

Hvis du køber dem, når du så giver hende dem på, så lader jeg den der klo de har på forpoterne være udenpå. Men skoen når faktisk helt op til den klo. Ihvertfald på Luna.

Ja okay.....skal lige se på bogen hvad der står, der skal jo også porto osv., men de er jo gode at have under alle omstændigheder - det bliver jo nok frost igen-igen på et tidspunkt *SS*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...