Hop til indhold

Rallycamp 2012


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Perfekt! Det ville være alletiders i hvert fald :-) Super, jeg mener at det allerede er sådan at man skal være der om fredagen? Har du tænkt dig at komme fredag eller når det starter "rigtigt" om lørdagen?

 

Jeg tager afsted om fredagen - ellers så skal jeg alt for tidligt afsted om lørdagen, og det er jeg bare ikke god til...

Dog regner jeg med, at Dorte og jeg lejer en hytte 30 min. kørsel fra træningspladsen, så skal sove der (skal nok sætte dig af på pladsen og så´n inden jeg kører til hytten ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har overvejet det med hytte, men jeg tænkte bare, at det ville være rigtig hyggeligt, at bo tæt på de andre på selve pladsen. Så jeg har droppet hytten lidt igen.

 

Hele pointen med telt-halløjet er netop alt det der sociale "noget" der følger med dét at alle er på stedet. Der snakkes som regel rigtig meget om både løst og fast under sådan en hyggeaften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal tage med.. Jeg ved ikke engang om der fortsat er plads..

 

Men det lyder nu hyggeligt.

 

Og fedt Siri at der er så mange fra dit hold der har meldt sig til. Det er sku da hyggeligt... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal tage med.. Jeg ved ikke engang om der fortsat er plads..

 

Men det lyder nu hyggeligt.

 

Og fedt Siri at der er så mange fra dit hold der har meldt sig til. Det er sku da hyggeligt... :-)

 

Der var to fra mit hold, der meldte sig til i forgårs - de sagde, at der er tre pladser tilbage endnu.

 

Tror det bliver rigtig hyggeligt, men det er hunde-hygge jo heldigvis som regel:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Skal vi lige have en opsummering inden weekenden? Hvem kommer og hvordan skal I bo?

 

Jeg kommer sammen med en veninde. Vi har slæbt en gammel campingvogn med, som overnatning. Fiks er den ikke, men sikkert hyggelig. Vi tager et par hunde med hver, men jeg skal gå med Carla (tæppetisseren) og min veninde med sin aussie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med Liva og vi skal ligge i nyindkøbt Harald Nyborg-telt. Jeg tager også mit udstillingstelt, så vi kan få lidt skygge (tørvejr bliver det jo :5up:)

 

Maggie skal på weekend hos resten af klanen, så jeg kører lige Esbjerg-Ringkøbing-Århus = kun en lillebitte omvej

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med Liva og vi skal ligge i nyindkøbt Harald Nyborg-telt. Jeg tager også mit udstillingstelt, så vi kan få lidt skygge (tørvejr bliver det jo :5up:)

 

Maggie skal på weekend hos resten af klanen, så jeg kører lige Esbjerg-Ringkøbing-Århus = kun en lillebitte omvej

 

Jeg tager også udstillinsteltet med - det ser jo også ud som om, at vi godt kan få lidt regn lørdag. Wuhu jeg glæder mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...