Hop til indhold

disel kom på besøg med løve mor og co.


Gæst løven disel
 Share

Recommended Posts

Gæst løven disel
Ja, katten ser da både nysgerrig ud og alt muligt :-D Der gik laaang tid, før Kenzo blev tryg ved Duffy om end han var 4 gange så stor, den første måned boede han på sit værelse (hvor hun ikke kunne komme ind, men de kunne se hinanden)... Så det er da gode tegn at han viser interesse synes jeg :-D

 

disel og min kat angel går og snuser til hinanden og angel undgår ham når han bliver for lege syg :) men her til aften kunne hun ikke dy sig hun sad på den ene side af boret og kikkede på at disel lå med sit grisseøre eller det der er tilbage af det det er halvt så stort som da han fik det i går hehe men huner så nyskerig nu at hun sniger sog op på ham når han ikke ser det og så sidder hun bare og kikker på ham hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 126
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

birmaen forsvandtind på værelset:slem: Manne maincoon er ikke vokset op med hund, men møder dem meget tit her.

 

PS jeg er ikke blevet mindre kulleret.

 

nå jeg må hellere lave mad nu:fornaermet:det har jeg slet ikke haft tid til,,,, jeg må tage færre billeder:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

disel og min kat angel går og snuser til hinanden og angel undgår ham når han bliver for lege syg :) men her til aften kunne hun ikke dy sig hun sad på den ene side af boret og kikkede på at disel lå med sit grisseøre eller det der er tilbage af det det er halvt så stort som da han fik det i går hehe men huner så nyskerig nu at hun sniger sog op på ham når han ikke ser det og så sidder hun bare og kikker på ham hehe

hun er også en Maincoon

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

disel har været på besøg ved min mors nabo til hvalpe hygge en formel 1hvalp og en hyrtehund (voksen) af en slags det gik fint han hyggede sig men den lille formel 1 var lige en tand for meget for ham så det blev et kort men godt møde :klap:

han har også hilst på min underbos hund og det gik over alt forventning da de begge ville lege og den store var rolig men lege syg så det er skønt ......

skulle hilse og sige at disel overhovedet ikke kan lide når folk saver han gøer og piver af den håndværker der er uden for ved vores skur ham kan han ikke lide ellers skulle man tro han altid havde været her :-D

 

han er så sød og dejlig og elsker at sove i sengen hos mig :lun:

nu må vi bare se om vi har en dyne i nat for han tissede på den tidliger i dag så er pt ved at tøre den efter den er blevet vasket nu må vi se om den når at tøre ellers bliver det bare et tæppe i nat hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

puha disel er en lugte prins han ligger og fiser i søvne og gud han er råden indvendig hihi

han har godt nok luft i maven den bette skid :badr::sjov:

du skal nok snart på aften tur:slem: nærmere 2 ture:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg tror det er et racetræk :lol:

 

Charlie leverer altså også nogen, hvor man bare tænker.. ingenting, det umuligt :mrgreen:

 

okay så det er ikke kun min der kan lave noget der lugter som daka på en varm sommer dag hihi

han siver godt nok nogle syreret prutte ud ! tænkte bare at det måske var på grund af at han lige var flyttet sådan lidt flytte mave :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

okay så det er ikke kun min der kan lave noget der lugter som daka på en varm sommer dag hihi

han siver godt nok nogle syreret prutte ud ! tænkte bare at det måske var på grund af at han lige var flyttet sådan lidt flytte mave :-D

 

Hehe, jeg tror det vist ret normalt i hvert flad for hvalpene :P Charlie prutter altså stadig - med lyd nogengange, det herre sjovt :klap:

 

Andre gange så laver han lige en siver, silent killer! Hold da magle, det sortner helt for øjnene :mrgreen:

 

 

 

(og han er herre dobbeltmoralsk, han kan fise hele tiden i løbet af en aften, en enkelt lille prut fra mig, så går han, dumme kræ :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hehe, jeg tror det vist ret normalt i hvert flad for hvalpene :P Charlie prutter altså stadig - med lyd nogengange, det herre sjovt :klap:

 

Andre gange så laver han lige en siver, silent killer! Hold da magle, det sortner helt for øjnene :mrgreen:

 

 

 

(og han er herre dobbeltmoralsk, han kan fise hele tiden i løbet af en aften, en enkelt lille prut fra mig, så går han, dumme kræ :mrgreen:

 

HAHA sikke en frækkert det ved jeg så ikke om disel ville gøre men det finder jeg nok ud af på et tidspungt hihi

lige nu sover han ved siden af mig og han fiser som en gal med det er næsten altid når han sover han fiser hihi så han ikke selv lugter dem haha

 

ej hvor er jeg glad for lille disel det har været alt ventetiden vær jeg er så glad for at jeg valgte denne rarce den er så skøn og hans personlighed er så skøn her kommer jeg jeg er ikke bange for noget eller ......................... er jeg? mor jeg gemmer mig lige ved dine ben til jeg ved om jeg er bange eller ej !

han er i alt og over alt lige som emma og han er fræk piver og gøer når man er et sted han ikke kan komme han føler sig hjemme her men tror nu også han savner sin flok for han vil så gerne snakke med alle dyer hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hvor er det dejligt at høre, at han er alt det du har håbet og ventet på - man bliver jo helt rørt! Ja de små kræ, man elsker dem jo lige med det samme, og kun mere for hver dag der går :lun:

 

det er så sandt som det er skrevet hihi elsker sku den lille lømmel og det mere og mere jo mere jeg lære ham at kende hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Mange tillykker med lille :hjerte:Diesel :lun:

Skønne , dejlige, søde, nuttede billeder og fortælling :5up:

:sjov:Det er en rigtig Nord løve du har fået dig der :slem:. Kravler, vandplaskeri osv,jojo en helt igennem ÆGTE Nord løve :lun::sjov:

 

ja det er det og han er skøn en lille frækkert der vil det hele på en gang og som tror han er kæmpestor hihi en lille løve uden på og indvendigt en kæmpe stor løve om ikke andet af hjerte !!! en skøn løve på alde måder hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er det og han er skøn en lille frækkert der vil det hele på en gang og som tror han er kæmpestor hihi en lille løve uden på og indvendigt en kæmpe stor løve om ikke andet af hjerte !!! en skøn løve på alde måder hihi

Ja, de er skønne små hunde de løver. De er så iderige, og ja uden en løve i huset, det dutter ikke, fnis. Ham får i rigtig mengen sjov med, :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

puha disel er en lugte prins han ligger og fiser i søvne og gud han er råden indvendig hihi

han har godt nok luft i maven den bette skid :badr::sjov:

 

Samme her, Chandi kan næsten jage en ud af huset med de smil han lader sive liiiige så stille ud med numsen.

Lion er nu heller ikke bagefter da. Yogi kan og , men han ser fornærmet på en og så går han hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

jeg er så forbløffet over hvor let det er at træne en løve disel er så lær nem han kan sit og dæk nu og han er ved at lære stop og i kurven nu han kan bare det der :klap:en gang løve ejer altid løveejer hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
jeg er så forbløffet over hvor let det er at træne en løve disel er så lær nem han kan sit og dæk nu og han er ved at lære stop og i kurven nu han kan bare det der :klap:en gang løve ejer altid løveejer hihi

jo han er lærenem:hjerte: men også en lille bølle, kan vaske Emma i hele hovedet (det kan hun ikke lide:mrgreen: ) trække i hendes bukser og sokker, skynde sig væk når Emma er ved at sætte sig, på han´s plade, tigge behøver han ikke det sørger Emma for, dele legesager, og skændes om det, Bøllen kan lige markere når han ikke gider dele mere:engel: det Emma leger med er bedst,,,, og han tror at hun er en hvalp,,, godt han er forsigtig med nap og de kan ikke være uden opsyn de 2 :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

hehe var med mor på indkøb i går :-D der er langt ned for at handle fra hvor vi bor så der sker en del på sådan en tur jeg møde en masse søde hunde jeg har mødt en dansksvensk gårhund og to havaneser det er dem jeg syndes bedst om da de ligner min familie mest så fik regtit leget :klap:jeg møde også en gravhund den var sød men ejeren var ikke så huk på vi skulle lege for han holde ham i kort snor selv om han ville lege øv øv men jeg fik en masse gode møder og nød turen meget på vejen hjem var jeg godt træt og sov en del i bedstes kurv i klapvognen hehe min mor har læst jeres ider med pølse søg så nu søger vi to gange om dagen ca efter pølser i græste det er sjovt og trætende :banan: i dag har jeg forførste gang lettetben og det i mors gang på min bakke skulle jo lige prøve og det gik ret godt hvis i spørger mig hehe :vuf:

min mor og søster (emma) og jeg skal snart en tur til beder for at handle og så mødes med bedste så jeg håber at møde nogle søde hunde på den tur også !!!!

 

Hov havde nær glemt at for tælde at jeg også har været med toget til viby vi skulle i petworld og købe tøj og lang line vi fandt en masse tøj til 50 kr bluser og linende så nu har jeg tøj nok til næsten en uge hehe og så fik jeg nogle godbider nu vi var der :blink: min mor vil lave en tråd til jer med sider hvor der sælges billige ting til hund vi håber i kan bruge dem og at i også til skrive hvis i finder nogle billige steder med ting til hund !

tak for nu jeg skriver igen sender karm til alle hunde og hunde elsker DISEL.... VUF VUF!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken

er der nye billeder, jeg prøver at begrænse mig:engel:

øv han slår.jpg

Manne syntes Diesel er en lille drillesyg pest, som ikke vil lade ham være, og at man har lampeskærm på gør det ikke bedre:fornaermet:

Diesel på besøg.jpg

er jeg ikke fin.jpg

her sover jeg godt.jpg

god plads egner sig ikke til katte.jpg

Se jeg er ikke farlig.jpg

Slet ikke farlig.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...