Hop til indhold

Når pap skal ligne træ?


Gæst Golden
 Share

Recommended Posts

Jeg har en kæmpe opgave foran mig - og jeg laver bare den ene overspringshandling efter den anden fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal gå til den.

 

Helt konkret har jeg en papkasse som jeg skal have til at ligne en skattekiste...

 

Kassen må ikke blive tung.

 

Er der nogen gode ideer at hente her?.

 

Tænkte umiddelbart på at beklæde med trælignende tapet - men jeg fandt det til 349 kr. for en rulle med 10 meter - og det er overkill!.

 

Sig nogen har en fed ide!. :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm...kunne du måske bruge noget selvklæbende folie, noget ala hyldepapir ? Kan vist fås i forskellige designer.

 

ideen har været under overvejelse - men det er desværre så glat at jeg ikke kan tegne på det :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ned i den lokale farvehandel, og købe 2 farveprøver,én sort og en mørkebrun + en lille pensel, så finder du din kreative side frem, og maler den træagtig (du skal selvfølgelig ikke male den helt, bare "striberne"), jeg har selv prøvet, og det virker helt fint, så tager du en anden papkasse, og bøjer et låg, uha nu er jeg jo gået helt i fastelavns"mode", saaavner at lave fastelavns kostumer og sjov, glæder mig til at få børnebørn, bare for at komme igang igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres gode ideer!.

 

Jeg fandt oliefarverne frem fra skuffen og det ser ok ud, når der er "ujævnheder" i pappet faktisk. Så afsted til Panduro i morgen og hente selvklæbende guldpapir eller guldspray og så hjem og lave "rammen" og sætte nøglehul i :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Tak for jeres gode ideer!.

 

Jeg fandt oliefarverne frem fra skuffen og det ser ok ud, når der er "ujævnheder" i pappet faktisk. Så afsted til Panduro i morgen og hente selvklæbende guldpapir eller guldspray og så hjem og lave "rammen" og sætte nøglehul i :-)

 

 

Må vi ikke se? ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Dretche :lun:

 

Jeg er overhovedet ikke kreativ anlagt - så den kiste har bare givet mig så mange spekulationer. Og Panduro manner - det er jo helt vildt så forvirret jeg kunne blive af at rende rundt der. Så kan man også gøre sådan og sådan eller også....bla bla....Inden jeg fik set mig om havde jeg jo puttet i min kurv for over 500 kr. fordi jeg var så rundforvirret. Så hvis i har set en skummel person sidde med sin kurv bag papirreolen i Panduro og tale med sig selv og lægge varene på gulvet foran sig - så var det altså bare mig som forsøgte at holde styr på, om der skulle bruges guldpapir, guldspray eller guldmaling - og så videre.....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst HundeLover

Du er da super god, hvis du ikke skal bruge kostumet næste år, så kunne lille Frederik godt bruge sådan et :slem:

 

Jeg valgte selv den nemme løsning og købte et kostume fra billigekostumer.dk. Frederik blev en rigtig lille fin fantasi drage og han fik også et par kvindelige beundre i skolen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...