Hop til indhold

anbefal en BILLIG og god pc


mini-me
 Share

Recommended Posts

Årh suk altså, min notebook har valgt at begå selvmord lige foran øjnene på mig..

Og jeg skal skrive bachelor om 2 mdr'er...

Nogen der kan anbefale en god og billig pc? Økonomien er stram a h til, men kan jo ikk rigtig skrive bachelor i hånden...

Kom frisk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har simpelthen presset den for hårdt psykisk. Det samme skete med min tidligere Acer, den fik tit en overfusning af mig når den strejkede eller var for langsom, så skældte jeg den ud og kaldte den grimme ting. Til sidst så kunne den ikke mere, efter kun 2 år, så brød den sammen. Jeg forsøgte genoplivning og lovning på at være mere sød ved den fremover, og fortalte at den evt kunne komme i pleje på et "værksted" hvor den kunne få god behandling, lidt ligesom at gå til psykolog, men intet hjalp, den var brudt sammen for altid.

 

Efter begravelsen var pengene små.

 

En dag så jeg i bilka at de havde en packkard bell, 10 " skærm til 1500 kr på tilbud. Den blev min nye gode og trofaste ven og den har opført sig upåklageligt i det år jeg har haft den, selvom jeg har pisket rundt med den og har brugt den meget tit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vænner man sig til sådan en lille skærm?

 

Min bærbar (Asus) er ved at stå af også, og jeg har heller ikke lige så mange penge:genert: Jeg sidder med en 17 tommer skærm nu, så det er jo rimelig meget at gå ned. Og jeg skal jo gerne kunne redigere billeder (der kan jeg dog sætte en ekstern skærm til:hmm:)

 

Lige pt sidder jeg med ekstern tastatur og ingen batteri i pc'en.. Så jeg tror vi lever på lånt tid

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke selv noget om pc'ere, men har af flere fået fortalt at de Medion-maskiner som Aldi sælger er helt fine, hvis man kigger efter en billig pc. Jeg købte derfor selv en lille Medion netbook sidste år, og er indtil videre godt tilfreds med den. Den bli'r mest brugt til netsurf og lidt skriv, og til det brug er den fin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vænner man sig til sådan en lille skærm?

 

Min bærbar (Asus) er ved at stå af også, og jeg har heller ikke lige så mange penge:genert: Jeg sidder med en 17 tommer skærm nu, så det er jo rimelig meget at gå ned. Og jeg skal jo gerne kunne redigere billeder (der kan jeg dog sætte en ekstern skærm til:hmm:)

 

Lige pt sidder jeg med ekstern tastatur og ingen batteri i pc'en.. Så jeg tror vi lever på lånt tid

 

Jeg har jo også købt en lille netbook (se mit tidligere indlæg), og kan sagtens holde ud at bruge den til netsurf og skriv, selv om jeg ellers er vant til at sidde ved den større Mac-skærm. Men til billedredigering dur den lille slet ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo også købt en lille netbook (se mit tidligere indlæg), og kan sagtens holde ud at bruge den til netsurf og skriv, selv om jeg ellers er vant til at sidde ved den større Mac-skærm. Men til billedredigering dur den lille slet ikke...

 

Jeg var lige inde og kigge på Mac'er.. Dem får jeg vist ikke lige råd til foreløbig:cry: Selvom jeg gerne ville have en..

 

Æv nej, det bliver jo nok for småt:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fætter som er it gut skal se om den kan reddes i aften, men tvivler den har godt nok sat mig på pine bænken i dag... Suuuk. Den starter op, jeg logger ind og så fryser den så bare...

 

Lyder mest som et program der spærre for adgangen... hvis det er en W7 kan den sandsynligvis reddes uden at skulle formatere..

 

I værste tilfælde lyder det mere som en defekt harddisk som skal skfites. En ødelagt disk som bare ødelægger 1 windows fil kan få windows til at opføre sig vildt underligt.

 

Jeg ville tjekke harddisken for fejl først, de fleste nyeste maskiner har et "program" i bios der kan det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er super glad for min packard bell, jeg vænnede mig lynhurtig til at skærmen ikke var større, faktisk synes jeg nu en almindelig størrelse bærebar virker stor nu. Den er lige så hurtig som min tidligere acer som var almindelig størrelse. Det eneste jeg savner meget er at der ikke er cd/dvd drev i, så jeg kan ikke se mine billeder er ligger på en cd rom. Så skal man få det overført til en USB pind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er super glad for min packard bell, jeg vænnede mig lynhurtig til at skærmen ikke var større, faktisk synes jeg nu en almindelig størrelse bærebar virker stor nu. Den er lige så hurtig som min tidligere acer som var almindelig størrelse. Det eneste jeg savner meget er at der ikke er cd/dvd drev i, så jeg kan ikke se mine billeder er ligger på en cd rom. Så skal man få det overført til en USB pind.

 

USB cd/DVD drev..

DVD brænder - Optisk drev - Hardware - EDBpriser - find og sammenlign de bedste priser og tilbud på danmarks bedste prisguide

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...