Hop til indhold

Paradise Hotel..


Shii
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

AAAAAAAAARGH

 

 

Anders kommer først hjem om et kvarter, jeg lovede at vente med at se det, iiiihhhhh det er så spændende :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Hooooold da op. Nåmen så var Mikael dum og stillede sig bag Pernille, men hun valgte Niklas (forstå det hvem der kan). Pernille forklarede at rom og whiskey er det samme, bare bedre kvalitet. Jeanette og Julian blev officielle paradise kærester og blev gift og de blev allesammen så glade da der kom brev og det var fordi der var DEEJAY og fest om aftenen. Men så........ så sagde dj'en: jeg er dj bas-arm og jeg tjekker ind.

 

Og så så man i klip fra næste afsnit at dj basarm og Sebastian kyssede :shock: Og Sascha græd. DJ Basarm aka Mary kunne rime: Sebastian er ung og han virker, og han er ikke gammel og knirker.

 

 

 

Uf. TÆNK at det først fortsætter på mandag, for pokker altså.

 

Sådan Søster Lagkage :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja sødt bryllup ikke hehe :mrgreen:

 

Ja på mandag er ikke så heldig for shasja (staves) lidt synd for hende hun har følelser for Sebastian for han er sku godtnok en trusse tyv.. Jeg er hele tiden et afsnit foran så har set afsnittet på viaplay men så når man har set det så ærger man sig for så går der endnu længere tid tid tirsdags afsnittet..

 

hehe er bidt af paradise sessonen hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er jeg gået fra at synes Sebastian var okay til at synes han er meeeega klam! Synes simpelthen ikke der er noget værre end den type fyre...

 

Så sidder han og tuder fordi han knepper udenom, og Sascha bliver ked af det... Og loooover hende at gøre det godt igen; Klip fra på mandag - Sebastian knalder Mary... Aaaaamen hvor er han da bare sød! Håber krafteddermame han får sig en kønssygdom så slem hans pik falder af! (Og Mary med, for hun er altså også en klam sæk :oops: Men det er udelukkende af personlige årsager jeg synes det! Hun knaldede en af mine bedste veninders kæreste :evil: Som altså også var en af Marys veninder! Totalt dårlig veninde! Føj!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ej i skal da ikke se fremad, hvad er det for noget snyd?

 

Ikke for noget, men jeg synes bare Sascha skulle have holdt snitterne for sig selv, hun har da hele vejen igennem vidst at Sebastian ikke var forelsket i hende. Og Sebastian.... åh så fyldt med hormoner :lol: Jeg synes han er sjov.

 

Og hende DJ Basarm, ja nu har jeg kun set 3 minutter med hende, men kæmpe plus i min bog at hun kan rime!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt li Sebastian han er sku sjov og chamerende og man må sige pigerne falder for det, og han indrømmer han er lidt pigeglad hehe...

 

Jeanette og Julian er SÅ søøøøde de favorit paret, kan godt li at hun fra starten af synes han var den frækkeste og stod ved det selvom hun var den eneste pige med den mening.

 

pernille er jeg ikke fan af og Tina Maria har jeg det lidt blandet med synes hun var led over for patrick inden hun røg ud sidste gang.

 

----------

 

så i Fristet den gang det var der ku lige se i reklamen at de søger deltagere, det var nu ellers også meget underholdende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej i skal da ikke se fremad, hvad er det for noget snyd?

 

Ikke for noget, men jeg synes bare Sascha skulle have holdt snitterne for sig selv, hun har da hele vejen igennem vidst at Sebastian ikke var forelsket i hende. Og Sebastian.... åh så fyldt med hormoner :lol: Jeg synes han er sjov.

 

Og hende DJ Basarm, ja nu har jeg kun set 3 minutter med hende, men kæmpe plus i min bog at hun kan rime!

 

Word! I min bog vinder man, hvis man har gjort sig fortjent til navnet DJ Basarm :-P

 

Synes også Sascha skulle tage at spænde hjelmen, tal om at kærlighed gør blind :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt li Sebastian han er sku sjov og chamerende og man må sige pigerne falder for det, og han indrømmer han er lidt pigeglad hehe...

 

Jeanette og Julian er SÅ søøøøde de favorit paret, kan godt li at hun fra starten af synes han var den frækkeste og stod ved det selvom hun var den eneste pige med den mening.

 

pernille er jeg ikke fan af og Tina Maria har jeg det lidt blandet med synes hun var led over for patrick inden hun røg ud sidste gang.

 

----------

 

så i Fristet den gang det var der ku lige se i reklamen at de søger deltagere, det var nu ellers også meget underholdende.

 

Fristet er SUPER fedt! Ihh det glæder jeg mig til kommer igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvad er Fristet?

 

Åhhh er ved at ryge i reality tv fælden..

 

Det er lidt Paradise Hotel... Men så får de hele tiden fristelser... der er to grupper, hver gruppe skal samle så mange penge som muligt... Kun en kan finde...

 

Sidste sæson bød på udfordringer som blive barberet skaldet, møde sine fobier (edderkopper spredt ud over kroppen), undvære hårprodukter, stikke venner i ryggen, møde sit favourit fodboldhold osv.

 

Hver uge skulle to så nomineres til at stemmes ud og disse fik så en udfordring de kunne tage.. tog de den og vandt, kunne de bytte demselv med en anden.. F.eks. var der en som skulle drikke en smoothie lavet af en anden person... Indeholdte koøjne, kakkerlakker, lever ja alt muligt klamt!

 

En af dem offrede sin fars vielsesring for at blive i spillet... Hun fik den da hendes far døde.... (det skal siges da hun blev smidt ud fik hendes hold lov til at købe ringen tilbage til hende, så de mistede penge men hun fik sin ring tilbage, men det var alligevel 4-5 shows efterfølgende)....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...