Hop til indhold

kender i dette foder?


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Dengang foderet hed eaglepack var det godt - min ene beagle er stort set vokset op på deres all stage foder - så stoppede eksporten af foderet som i dag kun kan købes i USA - i stedet kom denne variant som hedder Golden eagle - den prøvede vi også - men ingen af mine mave hunde Oscar og Darwin fungerer på det. De stopper til og så kommer tarmbetændelsen - desuden er nogle af varianterne tilsat grise kød, som jeg ikke lige syntes er OK i et foder.

Det er min erfaring med det foder. Deklarationen ser fin ud - men læs den grundigt før du evt. vil prøve det af.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det var det hvalpefoder, halfdan fik med fra sin opdrætter. han spiste det fint, men var slet ikke madinteresseret dengang, så det er lidt svært at vurdere smagen. han trivedes og voksede også fint på det, skiftede vist mest, fordi det ikke lige var det nemmeste/mest oplagte at fortsætte med. hør evt. kennel-löwchen, ved hun eksperimenterede med det, men gik fra det igen - men hun er altså også notorisk foderskifter, så det behøver ikke betyde, at det ikke er godt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...