Hop til indhold

En slædehunds (meget lange) beretning


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvorfor tog I hjem?

 

Jeg ville være blevet der forever :lun:

 

(ihvertfald til min røv var frossen)

 

Buddhas røv var sikkert frossen :lol:

 

Haha ej, du vejer vist ikke mere end Anders og ham kan de sagtens trække. Man hjælper til ved bakker o.l.

 

 

 

Det havde vi virkelig også lyst til, men Anders skal på arbejde.

 

Uh jo, jeg har arbejdet på sagen, så jeg vejer nok en del mere end Anders nu :genert:

 

Arbejde...kan han ikke skære i mennesker alle steder i verdenen? :mrgreen: Selvom kunderne godt nok skal langt, hvis de skal ud midt i ingenting

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor lækkert... Sidder her i stuen og bliver helt misundelig.. Godt Carlo ikke har læst tråden :engel: Han er gået kold efter 6 km's cykeltur.

Ville mega gerne kunne komme ud og trække for alvor med ham, men SU og en lejebolig med restriktioner for antal af hunde er nok ikke den bedste forudsætning.. Og så tror jeg manden ville glo totalt åndssvagt på mig, han ville slet ikke gide det.. Jo hvis han ku fiske et sted..

Så ville ikke komme afsted med mindre man havde nogen at følges med..

Mødte du Marie-Louise fra Kennel Jurak? De var nemlig oppe og udstille og løbe med deres og et par af Carlos kuldsøskende..

 

Jo vi mødte dem, har vist også mødt dem før, de er rigtig flinke :)

 

Buddhas røv var sikkert frossen :lol:

 

 

 

Uh jo, jeg har arbejdet på sagen, så jeg vejer nok en del mere end Anders nu :genert:

 

Arbejde...kan han ikke skære i mennesker alle steder i verdenen? :mrgreen: Selvom kunderne godt nok skal langt, hvis de skal ud midt i ingenting

 

Har heldigvis ikk så meget følelse i bagperronen :mrgreen: Jo det kan han jo, og jeg spurgte faktisk om det ikke kunne være sjovt at tage til Sverige 1 års tid, for nøj hvor er der lækkert - men så skal det være hvis vi må leje vores hus ud, ellers får vi ikke råd. Det skulle være omkring Stockholm hvis det var.

 

For pokker hvor ser det fedt ud, er jo nærmest overhovedet ikke misundelig :engel:

Og så har jeg bare et specielt forhold til Sverige og naturen deroppe, efter at have boet i Nordsverige som barn...

 

Tak fordi du ville dele fortællingen og alle de fede billeder :kys:

 

Ja det er virkelig skønt og flot deroppe, og luften er vildt rar og frisk. Meget mere tørt end her i DK. Blæste kun den ene dag, de andre var der helt vindstille.

Hvor boede du henne? Jeg gad godt ud og vandre på sådan et bjerg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi boede der periodevis, da min far tog derop for at arbejde, og så tog vi med og var der 1-2 uger af gangen. Det var bla. i Åre, Hoting, Strömsund, Östersund.

Har bare så mange fede minder deroppe fra, og planen er også at vi skal derop på et tidspunkt og vandre, vil gerne vise Thomas den natur der er deroppe, og nyde gensynet sammen med ham og Gizmo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi boede der periodevis, da min far tog derop for at arbejde, og så tog vi med og var der 1-2 uger af gangen. Det var bla. i Åre, Hoting, Strömsund, Östersund.

Har bare så mange fede minder deroppe fra, og planen er også at vi skal derop på et tidspunkt og vandre, vil gerne vise Thomas den natur der er deroppe, og nyde gensynet sammen med ham og Gizmo :blink:

 

Det kan jeg godt forstå :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det kan han jo, og jeg spurgte faktisk om det ikke kunne være sjovt at tage til Sverige 1 års tid, for nøj hvor er der lækkert - men så skal det være hvis vi må leje vores hus ud, ellers får vi ikke råd. Det skulle være omkring Stockholm hvis det var.

 

I ringer bare :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...